Jump to content
IGNORERAD

ela idiota schwedish mit bar girl?


ghostr

Recommended Posts

  • Svar 319
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    55

  • Baa

    34

  • måne

    12

  • Avregistrerad clion

    12

Mest aktiva i denna tråd

Men hallå...

Nu får ni lugna er lite! Det är ej tillåtet att kalla andra för idi*ter, korkskallar, mindre vetande etc. Jag rensar så gott jag kan, men fortsätter det så här blir det aktuellt med avstängning för en del.

En livlig diskussion vill vi ha, men om argumenten tryter är det nog bäst att avstå från att svara.

Herr Chang har talat.

oj, oj...

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Avundsjuka? Killarna försöker bara hjälpa en som har kommit helt fel. Det säger sig själv att tjejen inte älskar han för 5 öre. Kärleken kommer tidigast efter 1 år. Man ska naturligtvis inte betala det första året (endast mycket lite) för annars vet man inte om hon gillar mig eller mina pengar. Mr Ford har börjat exakt så man inte ska göra. Torskar är vi alla men den absolut största Torsken är han som bygger ett hus till familjen. Dom flesta som gör det är aldrig själv i huset eftersom där är bara Thaifolk. I huset kommer hela familjen att bo så var farangen ska sova kan bli lite svårt. Bygger till oss? Det är familjens mark o hus så när pengarna är slut så är du aldrig välkommen där mer. Katten hjälpa inte stjälpa. Tror inte Mr Ford är så korkad som han skriver utan vill få folk på forumet att hojta till. Men den siste idi*ten är inte född.

Tjenare grabbar det var torsken här jag undrar om jag kommit rätt eller har jag hamnat helt FEL.

Jag behöver lite hjälp här

Jag undrar om nån kan hjälpa mig att tala om för mig hur jag ska göra då jag inte vet det själv, troligtvis är sista idi*ten född å då menar jag mej själv, fan åsså,

Vi får väl se hur mång thaipeople det blir i huset vårat.

Det är tjejens mark men det blir mitt hus då jag betalat för det

Oroa er inte jag ska tala om när det går åt helvete, då kan ni kommentera

Ändrades av Forden34
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

haha tror tråden har spårat ur, hur går det med tjejen i Thailand? vart tog hon ut pengarna?

Vet inte vem du frågar men jag kan svara för min del, där hon bor i norra Thailand (Tak)

Spårat ur? den här tråden? DET HAR VÄL ALLA TRÅDAR GJORT

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Att slänga ut en halv miljon svenska kronor på husköp åt frugan och hennes släktingar för att sedan nästan bli bortträngd ur huset är ju inget ovanligt fenomen.

Minns när jag bodde i center condo i Pattaya och min ameikanske vän fick flytta till ett hotel när frugans alla släktingar trängt sig in i hans condo.

Minns när han i vredesmod packade sin väska och stack.

Senare på kvällen hittade vi honom aspackad i en bar grovhånglandes med en bartjej.

Glada dagar o nätter minsann.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Att slänga ut en halv miljon svenska kronor på husköp åt frugan och hennes släktingar för att sedan nästan bli bortträngd ur huset är ju inget ovanligt fenomen.

Minns när jag bodde i center condo i Pattaya och min ameikanske vän fick flytta till ett hotel när frugans alla släktingar trängt sig in i hans condo.

Minns när han i vredesmod packade sin väska och stack.

Senare på kvällen hittade vi honom aspackad i en bar grovhånglandes med en bartjej.

Glada dagar o nätter minsann.

BTT

Pengar är inte allt!

Kan man ha lite kul och kunna spendera tid i Thailand ibland med ett "eget" hus med allt vad det innebär så kan det vara värt risken eller?

Annars kan man ju låsa in sig i en etta och leva på havregrynsgröt och ha 3-4 millar på kontot när man dör!

Link to comment
Dela på andra sajter

Pengar är inte allt!

Kan man ha lite kul och kunna spendera tid i Thailand ibland med ett "eget" hus med allt vad det innebär så kan det vara värt risken eller?

Annars kan man ju låsa in sig i en etta och leva på havregrynsgröt och ha 3-4 millar på kontot när man dör!

Kan säkert vara kul och gå hur bra som helst!

Link to comment
Dela på andra sajter

Pengar är inte allt!

Kan man ha lite kul och kunna spendera tid i Thailand ibland med ett "eget" hus med allt vad det innebär så kan det vara värt risken eller?

Annars kan man ju låsa in sig i en etta och leva på havregrynsgröt och ha 3-4 millar på kontot när man dör!

Vänt lite på kappan ser jag :na:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vänt lite på kappan ser jag :na:

Nope har alltid tyckt likadant!

Pengar är inget värda utan det är vad man kan få för dem!

Det allra bästa är om man kan få pengar att arbeta för en men då måste man spara ihop lite först och spara är ju inget för Baa!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nope har alltid tyckt likadant!

Pengar är inget värda utan det är vad man kan få för dem!

Det allra bästa är om man kan få pengar att arbeta för en men då måste man spara ihop lite först och spara är ju inget för Baa!

Jo för mig, men inte för Fru Baa när hon ser nåt hon vill ha :whistle:

Herr "bortskämda fjanten" Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...

Min ex Bargirl äldre släkting jobbade i Bar till den dagen En Farang-sweden

kom och tog henne Hit. Hon hade 3 barn att försörja så jobba i bar blev lösningen.

Så när exet blev "18" år började även hon i bar= tjänade pengar men träffade inte

farang utan åkte hit till sverige träffade Farang.

Idag bor hon utanför Bangkok med Thailänsdska Kille.

Har ett inte lika välbetalt jobb som i bar, men med kärlek går allt

Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen är jag överygad om att vare sig min exfru ( bartjej när vi träffades) eller min nuvarande flickvän ( tidigare superstar på en av Bangkoks större Go-Go ställen) skulle inlett ett förhållande med mig om dom känt till min tidigare och nuvarande livsstil. Det dom gjort har dom gjort för att försörja sina familjer, i mitt fall handlar det mer om personlig njutning. Hävdar inte att jag är representativ på något sätt, det kommer att bli ensamt i helvetet..

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjenare grabbar det var torsken här jag undrar om jag kommit rätt eller har jag hamnat helt FEL.

Jag behöver lite hjälp här

Jag undrar om nån kan hjälpa mig att tala om för mig hur jag ska göra då jag inte vet det själv, troligtvis är sista idi*ten född å då menar jag mej själv, fan åsså,

Vi får väl se hur mång thaipeople det blir i huset vårat.

Det är tjejens mark men det blir mitt hus då jag betalat för det

Oroa er inte jag ska tala om när det går åt helvete, då kan ni kommentera

Du har betalat huset och därmed är det ditt. Säger du. Har du ett superficies kontrakt på huset? Om inte, kan du få en overraskning en dag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skiter fullständigt i vad min tjej gjorde innan vi träffades - är så illa tvungen då hon helt frankt har förklarat att det har jag tammefan inte med att göra, å andra sidan har hon aldrig frågat efter hur många one night stands jag hade innan vi möttes.

De första 15 åren var hon nog ganska sotis, ville gärna ha ganska bra koll på vad jag gjorde och var, men idag har hon fullständigt slappnat av, vet att det är bara vi två för varandra, dessutom är det ingen annan som vill ha någon av oss..

Tur är väl att vi har varken mark eller anhöriga kvar i Thailand (vad jag vet i alla fall).

Kärringen tog nog inte mig för pengarna men den eventuella trygghet som att åldras i Sverige innebar spelade säkert en ganska stor roll. Numera är hon mer svensk än jag själv är, upp med flaggan i tid och otid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Du har betalat huset och därmed är det ditt. Säger du. Har du ett superficies kontrakt på huset? Om inte, kan du få en overraskning en dag.

ÖÖÖÖÖ det var länge sen du den ,,19 December 2009 - 02:29 den vart skriven

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...