Jump to content
IGNORERAD

ela idiota schwedish mit bar girl?


ghostr

Recommended Posts

Det ända jag hade synpunkter på var att man tar inte hit eller dit, uttrycket "ta" tilltalar mig ej

Sen var det ju faktiskt inte dig jag anklagede för detta!!!!!

OK, men Du måste nog lära Dig att nyanserna i der skrifna språket icke äro synonymt med det talade,

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 319
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    55

  • Baa

    34

  • måne

    12

  • Avregistrerad clion

    12

Mest aktiva i denna tråd

OK, jag skall försöka utrycka mig lite enklare, jag tror att du blandade ihop inläggen i ddiimmmmaann för ett slag!

och tack skall du ha clion för det!

Link to comment
Dela på andra sajter

tänk på trycket baa :blink::rtfm::rtfm::rtfm::rtfm:

He He Clirre, har inga pompem med trycket. Har bar såjäkla svårt att tygla känslorna. :whistle:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

He He Clirre, har inga pompem med trycket. Har bar såjäkla svårt att tygla känslorna. :whistle:

lik mig med anndra ord :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Baa,

Du ska inte vara så rädd för att lyssna på andra, det finns alltid något att lära-men jag är inte (har inte varit) uet after att lära dig ngt. bara förmedlat vad jag tycker och i vissa fall vad jag tycker om andra-resten är upp till dig! Jo jag vet en del om Svenk-Thai förhållanden utan att utnämna mig till expert för andra, men som sagt jag har en del synpunkter, och ibland lyssnar jag på andras !

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

conservator du far gärna svara hur gammal du är jag å baa är 60+ så vi måste veta hur vi ska tjata med dig en 20åring får man ju ta med lite salt

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Skiter fullständigt i vad som tilltalar mindre vetande människor.

Katter har inget förnuft, bara instinkter.så ta det lugnt kattskrälle, annar skickar vi fogden på Dig.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Katter har inget förnuft, bara instinkter.så ta det lugnt kattskrälle, annar skickar vi fogden på Dig.

men för fan baa hur länge ska damen springa med brallorna nere innan du fattar :blink:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

tusan nu ska det ut å ätas när man har kommit i stimm (har bara hunnit scanna tre trådar)

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Men bli inte arg för det, det tar för mkt eneri! slappna av där uppe i din by!

:mdr: Ytterligare syftesfel, lite fakta, resten får Du finna ut själv.

Jag bor inte i en by, jag är gift med en Thailändska, jag uppbär pension från Svesdala ( som jag skattat för i 45 år) Jag har varit utanför Sveriges gränser mer än 95% av tiden sedan 2001, dock icke enbart i LOS. Jag tycker det är kul och upplyftande med internetdialog, men har inget förtroende för de som tror att de veta mer om hur mitt liv skall levas än jag har.

Ta ett gott råd och tagga ner lite, Du vill säkert väl, men, det är svårt ayy lära gamöla hundar sitta, speciellt de som redan sitter ner. om Du förstår vad jag menar.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är lugnt gamle hund sitt ner i båten, åter igen försöker inte lära dig ngt! men jag slutar inte tycka-och nej jag är inte 20 även om det hade varit kul att vara det en gång till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är lugnt gamle hund sitt ner i båten, åter igen försöker inte lära dig ngt! men jag slutar inte tycka-och nej jag är inte 20 även om det hade varit kul att vara det en gång till!

VOV VOV. :na:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Men hallå...

Nu får ni lugna er lite! Det är ej tillåtet att kalla andra för idi*ter, korkskallar, mindre vetande etc. Jag rensar så gott jag kan, men fortsätter det så här blir det aktuellt med avstängning för en del.

En livlig diskussion vill vi ha, men om argumenten tryter är det nog bäst att avstå från att svara.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Knasen,äntligen en som förklarar hur ett förhållande kan se ut oavsett om det är med någon från ett annat land eller inte :great::great::great::great: Hoppas nu att alla olyckskorpar kan ta till sig det du skrev+++++och som sagt alla bartjejer är inte av ondo :whistle: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Om vi säger så här..

Om en tjej har legat med 10 killar kallas hon hora, oavsett om hon tar betalt eller inte.

Om en kille har legat med 110 tjejer kallas han då manshora NEJ det gör han inte, han kallas då duktig som fan, häradsbetäckaren + en massa annat macho.

Hatar när folk säger så på krogen å andra ställen, jag brukar konfrontera dom å då blir dom stumma i käften å inte så jävla macho. tycker det känns skönt å få yttra mig till dom som säger så.

Jag är den som respekterar det kvinnliga könet.

Ändrades av Forden34
Link to comment
Dela på andra sajter

Om vi säger så här..

Om en tjej har legat med 10 killar kallas hon hora, oavsett om hon tar betalt eller inte.

Om en kille har legat med 110 tjejer kallas han då manshora NEJ det gör han inte, han kallas då duktig som fan, häradsbetäckaren + en massa annat macho.

Hatar när folk säger så på krogen å andra ställen, jag brukar konfrontera dom å då blir dom stumma i käften å inte så jävla macho. tycker det känns skönt å få yttra mig till dom som säger så.

Jag är den som respekterar det kvinnliga könet.

Va!!? Utveckla gärna. Vad menar du?

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...