Jump to content
IGNORERAD

Songkran 2010


Lars12

Recommended Posts

Frågan är vad du menar med bäst, mest traditionsenligt eller högsta möjliga vattenfaktor :crazy:

För sistnämnda funkar detta bra:

Patong tom 15 April

På eftermiddagen 16:nde April flyger du till Bangkok fvb Pattaya

17-19 April firar du i Pattaya som är dom värsta/bästa dagarna beroende på hur man ser på det.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för svaren , blir nog Bangkok och senare Pattaya , Phuket missar jag nog i 10 år till ..

Någon med tips på hotellrum för ca 1000-2000 Bath ganska centralt i Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Så lång från eländet som möjligt.. Tycker man om det så är det Pattaya som gäller..

Håller med åker ner den 10/4 först BKK sen Pattis men jag skiter i vattenpistolererna

räcker 1 dag sen nog.

har blivit löjligt dom sista åren?

Vi ska ner för tantens mamma ska tillbaka till Svedala några månader.

Oki det är ju alltid kul med vatten men jag åker hellre till Sommarland!!!! :whistle:

MVH Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Sitta i en tuk tuk i Uttaradit och åka omkring på vägarna

Det är min bästa Songkran

jap.gif Khun Lasse jap.gif

Det du uträttar i dag, det får du tillbaks i din framtid

Link to comment
Dela på andra sajter

Bangkok är grymt bra på Songkran, då speciellt området kring Democracy-monument och Kao-san road.

Jag avstår dock helst från själva kao-san road, för mycket folk, mest Thai, och det är det utanför också, en riktig folkfest, musik dans och en massa blött både inom- och utom-bords :clapping:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

För min del så långt ifrån turistställena som möjligt. Har varit med om detta hysteriska vattenkrig 2 gånger i Pattaya, aldrig mer. Tyvärr så har turisterna förstört denna rätt så lugna och trevliga Thailändska tradition.

Jag håller mig till byn på den Thailändska landsbygden, här är det också lite vattenkrig men lugnt och stilla, men ändå mycket kul och det varar i 2 dagar sen är det slut

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för svaren , blir nog Bangkok och senare Pattaya , Phuket missar jag nog i 10 år till ..

Någon med tips på hotellrum för ca 1000-2000 Bath ganska centralt i Pattaya

Hej. Här kan du bo för mindre än 1000 bath/natt.

http://duannaming.com/mainmenu.html

Mvh Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...