Jump to content
IGNORERAD

Sista minuten till Thailand...


lars60

Recommended Posts

Beställde igår

30/12 - 18/1 ( 11 110:- )

(Thaiairways)

:drinks::dance1:

Tur att man beställde i tid då, 7/12 - 20/1 8102 Kr

Ändrades av Mr.Sing
Link to comment
Dela på andra sajter

Bokade 1:a Maj.

23/12-16/1 Köpenhamn-BKK med Thai

10 303:- / st

Såg att samma biljett idag kostar ca 13000:- / st

"Some play hard to get, I play hard to want"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag beställde ToR i april 2010, med FinnAir för en vuxen och ett barn. Pris, 6770:-, har liten erfarenhet av biljettpriser men det är väl lågsäson och det medför väl låga priser?

Spontant så kändes det som ett rätt hyggligt pris. Vad säger ni, gjorde jag bort mig?unsure.gif

jap.gif

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag beställde ToR i april 2010, med FinnAir för en vuxen och ett barn. Pris, 6770:-, har liten erfarenhet av biljettpriser men det är väl lågsäson och det medför väl låga priser?

Spontant så kändes det som ett rätt hyggligt pris. Vad säger ni, gjorde jag bort mig?unsure.gif

jap.gif

Man kan väl aldrig göra bort sig med att åka till Thailand ;)

Priset är väl okej..tror Thaiair´s priser från april ligger på 6100:- med skatt

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag beställde ToR i april 2010, med FinnAir för en vuxen och ett barn. Pris, 6770:-, har liten erfarenhet av biljettpriser men det är väl lågsäson och det medför väl låga priser?

Spontant så kändes det som ett rätt hyggligt pris. Vad säger ni, gjorde jag bort mig?unsure.gif

jap.gif

Misstänker att UT006 menar totalt pris för en vuxen och ett barn är 6770, och då är det väl ett mycket bra pris! Hur gammalt är barnet förresten om man får vara nyfiken?

Herr Chang har talat

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Beställde igår

30/12 - 18/1 ( 11 110:- )

(Thaiairways)

drinks.gifdance1.gif

SVINDYRT! 3 pers 16.000, 21 dec- 15 jan.

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Bokade 1:a Maj.

23/12-16/1 Köpenhamn-BKK med Thai

10 303:- / st

Såg att samma biljett idag kostar ca 13000:- / st

SVINDYRT! 3 pers 16.000, 21 dec- 15 jan. TOTALPRIS!!!!

ARN-BKK-ARN

Aerosvit ..

/mvh

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Jag beställde ToR i april 2010, med FinnAir för en vuxen och ett barn. Pris, 6770:-, har liten erfarenhet av biljettpriser men det är väl lågsäson och det medför väl låga priser?

Spontant så kändes det som ett rätt hyggligt pris. Vad säger ni, gjorde jag bort mig?unsure.gif

jap.gif

April är väl en annan dimension jämfört med avresa i julveckan eller , men spontant känns det billigt om det är för båda.

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

14.719 i förrgår för 2 biletter CPH-BKK T.o.R 30.11 dance1.gif

Helt OK!! +++ vilket bolag? vilket returdatum ? / mvh

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

beställde mina i juni med finnair 2vuxna 2 barn 11+4 31200 landv-bkk.träffade en kille på jobbet i veckan som håller på och

ska ta hit sin tjej nykär intervju .kom hem för två veckor sen beställde nu i veckan igen 15500 med finnair :suicide:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Beställde i lördags , 8500 STH-BKK med Thai , åker i morgon !

Tillbaks om en vecka.

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

SVINDYRT! 3 pers 16.000, 21 dec- 15 jan. TOTALPRIS!!!!

ARN-BKK-ARN

Aerosvit ..

/mvh

Nej, det är inte svindyrt. Om man, som jag, vill ha direktflyg utan mellanlandningar i diverse konstiga länder med

helt kass väntetider så får väl allt betala lite för detta.

Själv så har jag inga problem med att pröjsa lite dryga 10000:-/biljett under absoluta högsäsongen.

Tycker att det är ett mkt bra pris. Visst det är mycket pengar men som jag skrev i mitt förra inlägg så kostar

samma biljett idag över 13000:-/st.

Gjorde för skojs skull en sökning på de datum som Du angav i ditt inlägg och det billigaste som jag hittar är

11755:-/person med Austrian ( ARN - BKK - ARN ) Detta ger ett totalpris på 35265:- SEK OBS! Inte Baht :-)

DET är SVINDYRT!

Mvh/PTG

Ändrades av PlayTheGame

"Some play hard to get, I play hard to want"

Link to comment
Dela på andra sajter

SVINDYRT! 3 pers 16.000, 21 dec- 15 jan.

/mvh

Låter iofs billigt men hur många byten är det? och hur lång blir eran resa?

tycker om direkt flyg och kan tänka mig att betala för det...

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Nej, det är inte svindyrt. Om man, som jag, vill ha direktflyg utan mellanlandningar i diverse konstiga länder med

helt kass väntetider så får väl allt betala lite för detta.

Själv så har jag inga problem med att pröjsa lite dryga 10000:-/biljett under absoluta högsäsongen.

Tycker att det är ett mkt bra pris. Visst det är mycket pengar men som jag skrev i mitt förra inlägg så kostar

samma biljett idag över 13000:-/st.

Gjorde för skojs skull en sökning på de datum som Du angav i ditt inlägg och det billigaste som jag hittar är

11755:-/person med Austrian ( ARN - BKK - ARN ) Detta ger ett totalpris på 35265:- SEK OBS! Inte Baht smiley.gif

DET är SVINDYRT!

Mvh/PTG

Nej, Priserna beror ju på när man bokar. Nu är det inte lätt att hitta ngt till ett bra pris. Vi bokade i juni.

Jag tycker erat pris är bra också. Se mitt inlägg med lite ironi och kanske lite glädje över att vi bokade i tid

och fyndade litet.

/ mvh

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Låter iofs billigt men hur många byten är det? och hur lång blir eran resa?

Tycker om direkt flyg och kan tänka mig att betala för det...

Inga farligt dåliga flygtider. En bensträckare på en timme på utresan och ett taxfreestop på 2 timmar på hemresan.

Flight 1 Monday, December 21, 2009

Departure: 16:00 Stockholm, Sweden - Arlanda , terminal 5

Arrival : 19:20 Kiev, Ukraine - Borispol , terminal B

Flight 2 Monday, December 21, 2009

Departure: 20:30 Kiev, Ukraine - Borispol , terminal B

Arrival: 10:55 +1 day(s) Bangkok, Thailand - Suvarnabhumi

Flight 3 Saturday, January 16, 2010

Departure: 06:00 Bangkok, Thailand - Suvarnabhumi International

Arrival: 11:35 Kiev, Ukraine - Borispol , terminal B

Flight 4 Saturday, January 16, 2010

Departure: 13:30 Kiev, Ukraine - Borispol , terminal B

Arrival: 14:55 Stockholm, Sweden - Arlanda , terminal 5

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...