Jump to content
IGNORERAD

Rösta på Reza i Idol

nitramj77

Recommended Posts

nu... så vi får ha kvar skönhet o charm!

Är snål som fan, tänker inte lägga ett öre på att rösta på ngn, men kan tänka mig att övertyga andra. Hon är bästa sångerskan . Eller åtminstånde vackrast. Eller åtminstånde den vackraste asiatiska kvinnan som är kvar!!

RÖSTA PÅ!!! jag spar mina pengar!!!

tex: 50 kronor per lunch * 12 månader = 2 tor til bKK.!!!

9.95 för att 'supporta ngn'. Vansinne!!!

mvh

mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

nu... så vi får ha kvar skönhet o charm!

Jag tycker man ska rösta på den som sjunger bäst, om Reza är duktig på att sjunga så släpper hon

väl en cd med tiden och då kan du gynna henne med att köpa och lyssna på den.

Dela på andra sajter

jag röstade.. hon är en av dem bästa sångerskorna jag hört

Jävla slöseri med pengar!! va fan får du ut av att lägga 9.95 på att trycka på några knappar?? Är du född med silversked??? /

mvh grabben som sparar 120 papp per år trots 2 resor till LOS per år!!

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

jag röstade.. hon är en av dem bästa sångerskorna jag hört

Då har du fan inte hört mycket unsure.gif

Mvh Baabar jap.gif

CHAANG THEE NANG

Dela på andra sajter

Jävla slöseri med pengar!! va fan får du ut av att lägga 9.95 på att trycka på några knappar?? Är du född med silversked??? /

Då har du fan inte hört mycket unsure.gif

Mvh Baabar jap.gif

Otrevligt MBFBK och Baabar, ska man inte få tycka en sak utan att någon ska skriva nåt nedsättande?

Lyssnade precis på denna Reza, och det var väl helt OK.

http://www.youtube.c...h?v=w901IUI8VQI

Dela på andra sajter

Är snål som fan, tänker inte lägga ett öre på att rösta på ngn, men kan tänka mig att övertyga andra. Hon är bästa sångerskan . Eller åtminstånde vackrast. Eller åtminstånde den vackraste asiatiska kvinnan som är kvar!!

RÖSTA PÅ!!! jag spar mina pengar!!!

tex: 50 kronor per lunch * 12 månader = 2 tor til bKK.!!!

9.95 för att 'supporta ngn'. Vansinne!!!

mvh

mvh

De där försöker jag få in i skallen på en gubbe på jobbet.. som aldrig har pengar över.Tex istället för att ta med sig en macka hemifrån så går han och tar frukost varje dag på jobbet! kostnad för en fralla med pålägg och ett ägg: ca 40 spänn... dåre! och han vill ju följa med oss på långresa...

Såg den där Reza NU, Asiatiskt ursprung tror jag men varifrån?

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Verkar att ha varit en lång "RESA" i alla fal, och för all del, sämre har man både sett o hört.

Sparar nog mina 9,50, tar en LEO istället i eftermiddag, 45 bath, same,same.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Kom från Indonesien för 4 år sedan

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Dela på andra sajter

Visst kostar det att ligga på topp och har man inte råd ska man ju inte försöka. Du har inte råd eller?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Otrevligt MBFBK och Baabar, ska man inte få tycka en sak utan att någon ska skriva nåt nedsättande?

Lyssnade precis på denna Reza, och det var väl helt OK.

http://www.youtube.c...h?v=w901IUI8VQI

Inte bara OK utan helt kanon vill jag säga. Väldigt tufft att ge sig på den svåra låten som är en av mina favoriter med Liza Minelli eller Frank Sinatra som vokalist.great.gif

Däremot inte sagt att jag tänker deltaga i röstningen wink.gif

Mvh Fritz...

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...