Jump to content
IGNORERAD

Det visste du inte om Isaan


Franco

Recommended Posts

Var inne och porrsurfade lite på wikipedia <LÄNK> och skulle bara kolla lite rolig data om Isaan.

Då såg jag detta.

isan.jpg

Tänk att Helo Baby står för hela 22% a Regional Brutto Produkten.

Hade gissat på max 12-13%.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var inne och porrsurfade lite på wikipedia <LÄNK> och skulle bara kolla lite rolig data om Isaan.

Då såg jag detta.

isan.jpg

Tänk att Helo Baby står för hela 22% a Regional Brutto Produkten.

Hade gissat på max 12-13%.

Hehe jo detta var ju intressanta uppgifter. själva bidrar jag bara med några promille. :crazy:

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

Om 22% genereras i Isaan, så måste väl de flesta av av turisterna i LOS vara i just Isaan?whistle.gif

Eller begriper jag som vanligt ingenting?

unsure.gifcrazy.gifcrazy.gifblink.gif

Mvh Bobo

Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

klockan e 1904 å btt har inte svarat :blink: de här är ju ett ämne i hans smak :crazy:

han kanske är på buggkurs i kväll

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Var inne och porrsurfade lite på wikipedia <LÄNK> och skulle bara kolla lite rolig data om Isaan.

Då såg jag detta.

isan.jpg

Tänk att Helo Baby står för hela 22% a Regional Brutto Produkten.

Hade gissat på max 12-13%.

Vad var det här för BS-inlägg?

Har man inget vettigt att skriva är det väl bättre att avvakta en stund istället för att fabricera ihop något.

Att sedan lägga till en länk där alla kan se att det bara är BS är väl inte heller särskilt smart?

Eller?

post-5673-125857065729_thumb.jpg

post-5673-125857065729_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad var det här för BS-inlägg?

Har man inget vettigt att skriva är det väl bättre att avvakta en stund istället för att fabricera ihop något.

Att sedan lägga till en länk där alla kan se att det bara är BS är väl inte heller särskilt smart?

Eller?

Det stod helo baby is... för nån timme sedan.

Vem som helst kan gå in och göra ändringar på wikipedia, så det var bara nån som skojade lite.

/ elephant

Link to comment
Dela på andra sajter

haha skitkul

welder, vart har du lagt din humor ;)

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad var det här för BS-inlägg?

Har man inget vettigt att skriva är det väl bättre att avvakta en stund istället för att fabricera ihop något.

Att sedan lägga till en länk där alla kan se att det bara är BS är väl inte heller särskilt smart?

Eller?

Slappna av och försök le lite...

Som elephanten skriver så är det nån som vart inne och redigerat.

Annars hade jag skippat skärmdumpen. Eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Slappna av och försök le lite...

Som elephanten skriver så är det nån som vart inne och redigerat.

Annars hade jag skippat skärmdumpen. Eller?

Jag sitter nu ner och är fullständigt avslappnad, försökte mig på att le lite nyss men det gjorde ont. Lovar att öva på att le naturligt under resten av dagen. <_<

I min kunskapstörst hade jag förhoppningen om att verkligen få se något nytt och blev lite besviken över att det bara var ännu en "trams-tråd". Det finns lite väl många sådana både på det här forumet och andra tyvärr.

Men ser man det från ett humoristiskt perspektiv så var det faktiskt lite kul måste jag medge.

Aj! Nu försökte jag att le igen. ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...