Jump to content
IGNORERAD

Perfekte Farangen!


svampen

Recommended Posts

Om du vill så kan jag fixa rum uppe på Pattaya klang/second road rent, lungt och billigt. Jag känner hotellägaren och de e bara att ringa honom. Pm:a mej så får du mitt Tel.nr.

Hur länge stannar du i Thailand??

Härligt och höra :rolleyes: jag vet inte när jag kommer till pattis men jag tror att jag dyker upp nångång slutet på december..och jag tackar så mycket för all hjälp jag bar kan få,men skulle det stula så hör jag av mig :drinks: Underbart att ha vänner här som kan hjälpa..Tack Odin

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 645
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • svampen

    108

  • Baa

    46

  • Avregistrerad clion

    45

  • broder tuk tuk

    43

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ifall jag inte existerat hade jag väl inte kunnat sitta och skriva inlägg nästan dagligen sedan 2004?

BTT

AHA

Nu förstår vi varför Du inte vågar Dig till Pattis in real life, Du är rädd för att bli bortglömd på MPR/TT :crazy:

PS Om Du föredrar ryskor så kan jag tipsa om ett resmål betydligt närmare HBG DS

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

moo 5? Ändå så frågade jag mellan vilka soier bec låg,,, skall kolla upp det när jag kommer tillbaka, skall fota varenda byggnad från 700 till 900 meter ner på roaden om ingen annan hinner göra det innan, just nu sitter jag med mobilen och har denna utsikten... Nått som perfekta faranger gör, accepterar livet i hembyn 55555

post-3190-125887004578_thumb.jpg

post-3190-125887004578_thumb.jpg

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

nyfiken fråga farang hur får du med bilderna har du nån lapptop med dig? om i så fall kör du med nallen till datan? segt eller

tycker du hänger med snabbt med svar å bilder skulle kunna tro du va i malmö :drinks:

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

2 snabba svar. vet inte hur länge jag står ut här. Ska på fest ikväll, får väl bjuda alla på lao kao, kommer säkert gå på minst hundra baht 55555 andra svaret, dom flesta inläggen kör jag via laptop och wifi, bilderna från kameran. Nu sitter jag dock enbart med mobilen. Firade av ett kort med den och klickade på bifoga. Kan inte sitta för länge med mobilen, har bara ett vanligt kontantkort så blir rätt dyrt

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Herr Clion!

Att farang sitter i Malmö och lägger in bilder är ju faktiskt fullt möjligt.

Det kan ju va gamla bilder han lägger in eller att han har någon polare som fotar på plats i Thailand.

Sedan att det kommit bilder från forumträffen ute i Jomtien bevisar väl egentligen inget heller.

Kanske är det så att farang nu plötsligt drivs av ett begär att visa att han minsann finns och är på plats i Thailand.

Kanske vore på sin plats att scanna in bilder på passstämplarna så att klara bevis kommer fram.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Clion!

Kanske vore på sin plats att scanna in bilder på passstämplarna så att klara bevis kommer fram.

BTT

Ja vi kan börja me dina...skål på di :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej BTT,

"Sedan att det kommit bilder från forumträffen ute i Jomtien bevisar väl egentligen inget heller."

Gör dig inte löjlig nu... de utgör väl ändå indirekt bekräftelse från diverse andra deltagande medlemmar? Eller tror du att Farang står bakom nicken Enis, Vaxet, NoBuzz etc då dom inte protesterar mot Farangs rapportering?

Däremot har jag inte sett minsta bekräftelse vad gäller dina äventyr i Thailand. Allt vi har är dina försäkringar om att bevis ska presenteras om cirka ett år...

Du har ju som du själv skriver varit aktiv på TT och MPR sen 2004. Lite märkligt att ingen på dessa forum under denna tid trädit fram och bekräftat det du skriver.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Herr Clion!

Att farang sitter i Malmö och lägger in bilder är ju faktiskt fullt möjligt.

Det kan ju va gamla bilder han lägger in eller att han har någon polare som fotar på plats i Thailand.

Sedan att det kommit bilder från forumträffen ute i Jomtien bevisar väl egentligen inget heller.

Kanske är det så att farang nu plötsligt drivs av ett begär att visa att han minsann finns och är på plats i Thailand.

Kanske vore på sin plats att scanna in bilder på passstämplarna så att klara bevis kommer fram.

BTT

555 den va bra peter

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Herr Chang!

Jag har ju aldrig träffat någon medlem på forumet i Thailand så det är ju inte så konstigt ifall ingen kan bekräfta min Thailandsexistens.

Nu har jag ju i alla fall gett farang chansen att besöka BEC och därmed förhoppningsvis klara ut den detaljen.

Ifall nu bekräftelsen verkligen kommer från ägarinnan så bevisar ju det i alla fall att jag befunnit mig i Pattaya under tiden 2001-2003.

Nu skriver farang om att fotografera skolan. Jag vet inte om det räcker som bevis.

I övrigt så avvaktar jag tills nästa resa då korten kommer att läggas på bordet. Så vi får slut på alla spekulationer huruvida jag varit i Thailand eller inte.

Känns lite märkligt att behöva sitta och försvara en sån sak.

Särskilt med tanke på att man tillbringat 4 år sammanlagt i Thailand med första resan redan 1993.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

just så var det btt, ingen var på träffen för den fanns aldrig och maitan har inget guesthouse i jomtien samt jag råkade träffa dom andra på möllevångstorget och vi hittade på allt, attsingen vad du avslöjade oss nu. våra foton är ju inga bevis alls jämfört med dina berättelser. 555555

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

just så var det btt, ingen var på träffen för den fanns aldrig och maitan har inget guesthouse i jomtien samt jag råkade träffa dom andra på möllevångstorget och vi hittade på allt, attsingen vad du avslöjade oss nu. våra foton är ju inga bevis alls jämfört med dina berättelser. 555555

Bilder går ju att manipulera medans broderns "sanningar" är vetenskapligt bevisade.. Halleluja :rabbi:

Link to comment
Dela på andra sajter

Väl Talat Svampen ett disney för oss... clapping.gif

phom kitung Pattaya makk

Mjaaa.Vi som bor på östra sidan Soi Buakao i Pattaya anser oss bo i Thailand. Området mellan den gatan och havet räknar vi som Disneyland. Själv bor jag ca: 50 meter från denna drömvärld, helt perfekt great.gifdrinks.gif

Mvh Fritz...

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag ju i alla fall gett farang chansen att besöka BEC och därmed förhoppningsvis klara ut den detaljen.

Ifall nu bekräftelsen verkligen kommer från ägarinnan så bevisar ju det i alla fall att jag befunnit mig i Pattaya under tiden 2001-2003.

Nej. Det är bevis för att någon som kallades "Peter" jobbat där.

Men det bevisar inte att denne "Peter" är du.

Visste du föressten att det är jag som är George Bush och att jag varit president i USA?

Tror du mig inte? Ring vita huset och fråga om de hade en "George" som jobbade där mellan 2000-2008.

PS. Om någon är på plats så kan ni väl ta en bild? Hann inte ta någon själv under mina 8 år.

Ändrades av noBuzz
Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang!

Jag har ju aldrig träffat någon medlem på forumet i Thailand så det är ju inte så konstigt ifall ingen kan bekräfta min Thailandsexistens.

Nu har jag ju i alla fall gett farang chansen att besöka BEC och därmed förhoppningsvis klara ut den detaljen.

Ifall nu bekräftelsen verkligen kommer från ägarinnan så bevisar ju det i alla fall att jag befunnit mig i Pattaya under tiden 2001-2003.

Nu skriver farang om att fotografera skolan. Jag vet inte om det räcker som bevis.

I övrigt så avvaktar jag tills nästa resa då korten kommer att läggas på bordet. Så vi får slut på alla spekulationer huruvida jag varit i Thailand eller inte.

Känns lite märkligt att behöva sitta och försvara en sån sak.

Särskilt med tanke på att man tillbringat 4 år sammanlagt i Thailand med första resan redan 1993.

BTT

På 4 år lär du väl ha tagit några bilder sätt in dom så slipper

du försvara dig hela tiden!

Väntar till nästa resa skriver du eller menar du första?

MVH Svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Halloj Maitan, vill bara rätta dig på en punkt, du var lite vimsig på grund av medicineringen för öronen när jag checkade in, så kopia på mitt pass glömdes. Skall bli kul senare att se om BEC ligger på en soi som heter Moo 5 för då har snarare BTT bevisat att han inte jobbat där. Precis som han bevisat här att han hittar på om fotona, tidigare blev han av med samtliga i samband med overstayen, nu har han geuint ointresse av fotografering...

Nu skall jag snart avnjuta min andra cheeseburger a la vischan

post-3190-125896589832_thumb.jpg

post-3190-125896593242_thumb.jpg

post-3190-125896589832_thumb.jpg

post-3190-125896593242_thumb.jpg

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang!

Jag har ju aldrig träffat någon medlem på forumet i Thailand så det är ju inte så konstigt ifall ingen kan bekräfta min Thailandsexistens.

Nu har jag ju i alla fall gett farang chansen att besöka BEC och därmed förhoppningsvis klara ut den detaljen.

Ifall nu bekräftelsen verkligen kommer från ägarinnan så bevisar ju det i alla fall att jag befunnit mig i Pattaya under tiden 2001-2003.

Nu skriver farang om att fotografera skolan. Jag vet inte om det räcker som bevis.

I övrigt så avvaktar jag tills nästa resa då korten kommer att läggas på bordet. Så vi får slut på alla spekulationer huruvida jag varit i Thailand eller inte.

Känns lite märkligt att behöva sitta och försvara en sån sak.

Särskilt med tanke på att man tillbringat 4 år sammanlagt i Thailand med första resan redan 1993.

BTT

Haha du kommer bevisa att du varit i Thailand men du kommer vänta tills du väl är där. :na:

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta drama börjar bli intressant. En skola som ska finnas på en soi som heter moo 5. Tror inte ens att det finns i det riktiga Disneyland drinks.gif

Fritz...

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Varför inte åka dit för att få svar?

Address: BEC 571/1 Moo 5, Pattaya-Naklua Road Pattaya City, Chonburi 20150 Thailand

Tel: +66 38 421-919, 370-176 to 8

Fax: +66 38 428-626

Open Daily Mon - Fri : 7.00 am - 9.00 pm

Sat - Sun : 8.00 am - 6.00 pm

post-5068-125899324637_thumb.jpg

post-5068-125899324637_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra där Siam! Nu när det uppenbarligen finns en skola med nämnda namn och adress så är det väl bara att någon hugad beger sig dit och reder ut det hela en gång för alla. Vem ska få långnäsan? :na:

-Forza Gnaget-
   Östra Övre

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej allihopa!

Jag känner då igen mycket av det som Btt skriver, jag tvivlar inte alls på 0m han varit i pattis eller ej, tycker det bara är fånigt av er andra att ifrågasetta detta.

Jag menar att ni som varit där känner väl igen figurer som btt och andra som dagligen sitter i baren från tidigt på dan till sent, inge ovanligt.

Sen får jag känslan av att så många försöker vara så familjära som möjligt, det finns gott om svenskar som är likadana som btt.

Mvh/Korvätaren

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...