Jump to content
IGNORERAD

Perfekte Farangen!


svampen

Recommended Posts

Lamai64!

Vi åldras alla. Men så länge man inte blir så trånande och gubbsjuk så man tänder på japanska tonårsflickor i kort kort och knästrumpor får man ju va glad.

Du berikar forumet genom dina bilder på flygplansmat och luftiga moln.

Tycker nog att du kanske ska stanna i bildernas värld.

Angående enkelspårighet och att förnya sig. Även om du numera tar en del omvägar via japan och kina i lyxklass så är det väl fortfarande väldigt mycket pytt i panna, Sten på flaggan och Nid baren?

BTT

ÄÄHMMM,

Japanska flickor eller kikare utanför damtoan..vilket suger mest :crazy::mellow:

Humor och dumhet passar inte på samma jordklot, men är man insnöad och avundsjuk så är man.

Stackars BTT, det är väl tur att det inte finns 3:je klass på flyget med träbänkar för då hade nog cocosnöten slagit rot.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 645
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • svampen

    108

  • Baa

    46

  • Avregistrerad clion

    45

  • broder tuk tuk

    43

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Farang!

Eftersom du inte tycks vara insatt i ämnet så kan jag berätta för dig att det finns massor av filipinskor som arbetar som engelsklärare på olika ställen i Thailand.

Skulle tro att det är vanligare med filipinksa kvinnor på språkskolor runt om i Thailand än vad det är med infödda engelsmän.

555 sluta aldrig med dina sagor. Vet iofs inte hur många "native" språklärare det finns i Thailand, men har träffat ett fåtal, och dom har aldrig berättat om några filipinskor. Dom berättade dock om sina jobb, vilket är rätt lustigt för det har du aldrig gjort, förutom nått om sett på japanska porrfilmer i lärarrummet och annat trams. Lustigt är också. har tjejen brevid här just nu... hon berättade hon träffat en brud på stranden idag, men bruden kunde inte snacka med min tjej sa hon för hon var från Philippines... sen hörde tjejen henne snacka Isaan... :lol:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Farang!

Nej de japanka porrfilmerna avnjöts faktiskt inte i lärarrummet utan i ägarinnan till BECs språkskolas vardagsrum på andra våningen.

För övrigt den thailändske yogaläraren khun Manut som tatt med sig dem.

Minns också att mitt i ena filmen så kom Somjai, en av de unga kvinnliga lärarna in i rummet, men försvann snabbt ut igen röd i fejset.

Ägarinnan fick säkert reda på det hela men hon valde tydligen att tiga ihjäl det.

Det sköna med språkskolan i Pattaya var ju just friheten.

Ofta man tog sig ett par singha eller några groggar sangsom innan lektionerna. Ingen som brydde sig om det.

Fast å andra sidan var ju många av eleverna bartjejer som skulle lära sig engelska på gubbarnas bekostnad, så...

Det roligaste var att lära ut en del snuskiga uttryck till tjejerna på samma gång som man glodde ner i pattarna.

Fader Baa!

Jag kikar inte på tjejer under 20.

Däremot har jag inget emot att kika på stora pattar eller en välformad häck som sitter på lite mognare damer.

Tror jag inte du heller har något emot.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Lamai64!

Vi åldras alla. Men så länge man inte blir så trånande och gubbsjuk så man tänder på japanska tonårsflickor i kort kort och knästrumpor får man ju va glad.

Du berikar forumet genom dina bilder på flygplansmat och luftiga moln.

Tycker nog att du kanske ska stanna i bildernas värld.

Angående enkelspårighet och att förnya sig. Även om du numera tar en del omvägar via japan och kina i lyxklass så är det väl fortfarande väldigt mycket pytt i panna, Sten på flaggan och Nid baren?

BTT

Jag gillar Sten på flaggan som jag haft många trevliga samtal med, samt äter gärna Flaggans Pytt i Panna. Kanske jag hamnar på minus hos dig för det men det kan jag leva med drinks.gif

Fritz...

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fader Baa!

Jag kikar inte på tjejer under 20.

Däremot har jag inget emot att kika på stora pattar eller en välformad häck som sitter på lite mognare damer.

Tror jag inte du heller har något emot.

BTT

Gårdagens utekväll tillägnades bl.a. tillsammansmed ett par välutrustade systrar i hyggligt mogen ålder, i alla fall över 30.

Skillnaden käre BTT, det var live, inte drömmar. (dregla inte nu)

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

passar detta broder :blink:

post-3713-125872996228_thumb.jpg

post-3713-125873001366_thumb.jpg

post-3713-125872996228_thumb.jpg

post-3713-125873001366_thumb.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Farang!

Nej de japanka porrfilmerna avnjöts faktiskt inte i lärarrummet utan i ägarinnan till BECs språkskolas vardagsrum på andra våningen.

.. cut

Orkar inte leta upp var du skrev om dom japanska p-rullarna, rätt packad nu och sitter med ett nygrillat kycklinglår från vagnarna samt skall öppna en halvflaska sangsom från minibaren snart. Är dock 100% säker på att du skrev att det var i lärarrummet du och dina kollegor avnjöt dessa p-rullar. Om nån annan orkar leta, så var det här på MPR du skrev det. Inte så lätt att komma ihåg om man hittar på, därför trampar du i klaveret så ofta.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

kycklinglår nu sen kvinnolår 55

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

va klarar du inte två ggr 555

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

va klarar du inte två ggr 555

klarar nog 10 gånger ikväll trots att jag är packad om jag vill, Kamagra gel a 100 baht påsen. magiskt :bag:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Herr Clion!

Den första donnan är ju bara så jävla läcker.

Farang!

Det är möjligt att jag skrev lärarrummet i ett tidigare inlägg men det betyder bara att jag tänkte fel, kansle i fyllan och nu i nyktert tillstånd rättat till det misstaget.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT, vad tycker du om japanska p-rullar egentligen? Själv tycker jag att dom flesta är stentråkiga eftersom dom har den där mosaikcensureringen. Finns ju visserligen ett fåtal som är ocensurerade men dom är ju ultraperversa. Rätt kul föresten med japansk porrcensur, man kan visa tjejer som stoppar småfiskar i rumpehålet för att sedan trycka ut dom i en annan tjejs mun som äter upp dom helt oensurerat, men visas där bara ett litet pubushår så skall där läggas mosaik över. Så såg ni censurerat eller ocensurerat? Jag har hållt på med fildelning och hade långt över 100 Gb porr i porrsharen så jag vet vad jag pratar om :wai:

I övrigt, ursäkten godtagen, jag skriver också fel ibland

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Farang!!

Förresten när jag nu tänker på det när du nu ändå befinner dig i Pattaya så varför inte ta tjuren vid hornen och bege dig till BEC språkskola på Naklua Road och fråga ägarinnan ifall där var en svensk som arbetade på skolan under åren 2001-2003.

Mitt namn har du ju redan.

Där är öppet i morgon lördag fram till 18.00.

Så är ju den saken bevisad.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

. bege dig till BEC språkskola på Naklua Road och fråga ägarinnan ifall där var en svensk som arbetade på skolan under åren 2001-2003.

Mitt namn har du ju redan.

Adress och namnet på henne så skall jag åka dit. Naklua Road är ju liksom väldigt lång

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

555 sluta aldrig med dina sagor. Vet iofs inte hur många "native" språklärare det finns i Thailand, men har träffat ett fåtal, och dom har aldrig berättat om några filipinskor. Dom berättade dock om sina jobb, vilket är rätt lustigt för det har du aldrig gjort, förutom nått om sett på japanska porrfilmer i lärarrummet och annat trams. Lustigt är också. har tjejen brevid här just nu... hon berättade hon träffat en brud på stranden idag, men bruden kunde inte snacka med min tjej sa hon för hon var från Philippines... sen hörde tjejen henne snacka Isaan... :lol:

Farang,

For forsta och formodligen sista gangen maste jag nog ge BTT ratt pa en punkt - de kryllar av filipinska larare och lararinnor i Thailand. Vagar forvisso inte saga ngt hur det star till i Pattaya men i Bangkok sa ar de frekvent forekommande pa alla s:k kvasi-internationella skolor dvs. de som framst har inhemskt klientel som inte har rad med de "riktiga" internationella skolorna. Tex. S:t Teresa har nog en i princip helt filipinsk lararstab. De ar generellt mkt duktiga pa engelska och villiga att jobba for mkt laga loner - det gor dem helt klart attraktiva pa marknaden. Som lite kuriosa kan namnas att minst en av tre utbildade larare i Filipinerna drar for att jobba utomlands (framst USA) och landet borjar fa rejal lararbrist pga detta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Han kanske e på riktigt :o:o

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Adress och namnet på henne så skall jag åka dit. Naklua Road är ju liksom väldigt lång

Varför loggade du av, eller sitter du och googlar nu för att det blev för svårt? Har du jobbat där så måste du ju än idag komma ihåg mellan vilka 2 soier som skolan låg/ligger emellan, samt vad ägarinnan har för nick. Behöver inte ha exakt adress med gatunummer, det fattar jag att du kanske inte kommer ihåg så här långt efter. Men jag vill ha någon form av vägbeskrivning om jag skall dra dit, och jag vill även veta innan vem jag skall fråga efter. Nu är det spännande BTT,för detta kommer sluta med att du får din ursäkt eller så blir du imorgon helt bränd!!! Och jag vill ha denna adress innan jag vaknar imorgon, skall dra rätt till skolan, och hittar jag den inte skall jag fota varenda kvadratmeter mellan dom 2 soierna du säger att den ligger, tycker det är märkligt att du loggade av istället för att svara på mitt inlägg jag postade ett par minuter efter du postade ditt för över en halvtimme sedan... eller så tycker jag inte det, börjar bli svårt nu :D

Wille, som sagt, känner inte till lärarfronten så mycket. Hade en granne tidigare när jag bodde i Pattaya som jag snackade en hel del med. Han tog för övrigt bussen varje dag till Bangkok och jobbade på nått universitet där. Skriver bara självupplevt, jag har varken sett eller hört talas om massvis av filipinskor i Thailand, faktum är att jag aldrig har träffat någon som jag vetat om är filipinska i Thailand, men jag fattar naturligtvis att här finns.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Adress och namnet på henne så skall jag åka dit. Naklua Road är ju liksom väldigt lång

Nu är du allt bra ful/l

Herr BTT sa BEC språkskola på Naklua Road. Kan det verkligen finnas så många BEC språkskolor där?

Och far fick du henne ifrån?

Link to comment
Dela på andra sajter

Lamai64!

Vi åldras alla. Men så länge man inte blir så trånande och gubbsjuk så man tänder på japanska tonårsflickor i kort kort och knästrumpor får man ju va glad.

BTT

Helt riktigt, så länge man inte tänder på småflickor så är man väl hyfsat normal!

Lamai64!

Tycker nog att du kanske ska stanna i bildernas värld.

BTT

eeeehh.öhhh ok!

Lamai64!

Angående enkelspårighet och att förnya sig. Även om du numera tar en del omvägar via japan och kina i lyxklass så är det väl fortfarande väldigt mycket pytt i panna, Sten på flaggan och Nid baren?

BTT

Helt fel där BTT! tex dom sista 6 åren har jag varit iväg på minst en långresa/år som inte har inkluderat Thailand... och på dom sista 3 resorna till Thailand

har jag varit på Flaggan sammanlagt 2 ggr,ätit Pytt kanske 1 gång/resa och inte spenderat många timmar på NID...

Så viss förnyelse har det varit...

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska du ge dig på alla på MPR som säger emot dig BTT?

Patetiskt när du försöker ge dig på lamai64 som garanterat är mer berest än dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är du allt bra ful/l

Herr BTT sa BEC språkskola på Naklua Road. Kan det verkligen finnas så många BEC språkskolor där?

Och far fick du henne ifrån?

Visst är jag bra ful/l. men eftersom jag känner till Pattaya rätt bra, och trakterna oomkring här, så vet jag även hur lång Naklua Road är. Där finns säkerligen bara en BEC sskola men var? Naklua Road är ett antal kilometer lång. Samt att alla thai (nästan) har nnick istället för namn, så vem skall jag fråga efter. Nu blir ju frågan istället. vad vvet du om Pattaya/Naklua/Thailand eller hur ful/l är du? Henne fick jag ifrån att BTT skrevägarinnan :na:

F-ck, MPR gick ner här så sorry för sent svar, nu dags för r a j d i d a j, sorry för mellanslag men finns ju censur här, och för mig betyder ordet bara att ha skoj, så I be back tomollow

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst är jag bra ful/l. men eftersom jag känner till Pattaya rätt bra, och trakterna oomkring här, så vet jag även hur lång Naklua Road är. Där finns säkerligen bara en BEC sskola men var? Naklua Road är ett antal kilometer lång. Samt att alla thai (nästan) har nnick istället för namn, så vem skall jag fråga efter. Nu blir ju frågan istället. vad vvet du om Pattaya/Naklua/Thailand eller hur ful/l är du? Henne fick jag ifrån att BTT skrevägarinnan :na:

F-ck, MPR gick ner här så sorry för sent svar, nu dags för r a j d i d a j, sorry för mellanslag men finns ju censur här, och för mig betyder ordet bara att ha skoj, så I be back tomollow

Hehe ja där fick du mig. Jag vet inte ett jota om Pattaya. Jo nu ljög jag jag vet det ni skriver här.

Men jag har ingen live erfarenhet av Pattaya.

Och du... Ta det lugnt med kamagran och boosen. Pumpen du vet. Du är ingen tonåring längre :na:

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Clion!

Den första donnan är ju bara så jävla läcker.

Farang!

Det är möjligt att jag skrev lärarrummet i ett tidigare inlägg men det betyder bara att jag tänkte fel, kansle i fyllan och nu i nyktert tillstånd rättat till det misstaget.

BTT

Men va tänkte du fel "igen" ja det händer ju dom bästa? :whistle:

Inte lärarum,inte kikarförsedd farang,inte försynta filipinskor

ja listan kan väl göras rätt lång?

Det måste vara jobbigt med alla dessa tänk & skrivfel, du har

aldrig sökt medecinsk hjälp för tänkstörningar?

Hoppas du är på bättringsvägen "Bah Toilett Tourist"

Ha det gott

MVH Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lamai64!

Vi åldras alla. Men så länge man inte blir så trånande och gubbsjuk så man tänder på japanska tonårsflickor i kort kort och knästrumpor får man ju va glad.

Du berikar forumet genom dina bilder på flygplansmat och luftiga moln.

Tycker nog att du kanske ska stanna i bildernas värld.

Angående enkelspårighet och att förnya sig. Även om du numera tar en del omvägar via japan och kina i lyxklass så är det väl fortfarande väldigt mycket pytt i panna, Sten på flaggan och Nid baren?

BTT

Ja Lamai64 har ju iaf bildbevis på att han har varit ute och rest :whistle:

Och vad är det för fel med att besöka Sten på Flaggan? Själv så brukar jag äta där 2-3 ggr i veckan när jag är i Pattaya, dels för att det är god mat men även för att både Sten och Däng är mycket trevliga.

Och vad beträffar japanskor i knästrumpor och kortkort så är dom nog betydligt behagligare att titta på än såna fläskpaddor som du beskriver som dina favoriter..

Nä det kanske är du som ska hålla dig till dit område barvetenskaper samt att reta gallfeber på Lappstackarn, istället för att kritisera Lamai64 och hans bildtrådar.. :rtfm:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...