Jump to content
IGNORERAD

Perfekte Farangen!


svampen

Recommended Posts

broder tuk tuk

Henrik66!!

Filipinerna är något helt annat än Thailand. Då kan jag tro på att du träffat en vanlig tjej utanför prostituionsstråken.

Men när det gäller Thailand så blir jag alltid lite misstänksam när gubbarna påstår att de träffat sina darlingar på banken eller i lampaffären eller något annat respektabelt ställe.

Thaitjejer funkar annorlunda än vad filipinskor gör.

För det första är de i normala fall betydligt blygare och inåtvända, särskilt mot faranger och för det andra ses de inte alltid med blida ögon av andra thaiare att tjejen vandrar hand i hand med en 55+ faranggubbe.

Hon får då lätt stämpeln hora över sig, vilket normala tjejer knappast vill ha som epitet.

Så det som i de flesta fall återstår är ju bardistrikten som då blir den naturliga mötesplatsen för farangerna och thaitjejerna.

Vilket ju är smidigt och bra och ingen behöver skämmas.

De flesta singelmän som äker till Thailand hamnar ju bland barerna efter ett tag, så även om de kanske inte i första hand åkte för sex så blir det ju ändå det i slutändan eftersom det är så enkelt och billigt att få en dam för shorttime eller longtime.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 645
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • svampen

    108

  • Baa

    46

  • Avregistrerad clion

    45

  • broder tuk tuk

    43

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Pusst, jaha, så har den självutnämnde gurun BTT åter skapat en ny modell av sitt och andras liv, men Din stackars avunsjuke krake, Du kommer ju aldrig hit så Du kan se med egna ögon, så fortsätt Du att drömma om det vi andra har till vardags.

Baa ( som nog är helt ute eftersom jag bara prickade ett halvrätt)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är nog bara lappen av forumets medlemmar som aldrig träffat en bartjej

Tror jag inte utan det är minst två eftersom henrik66 sällar sig till den skaran som är "onormal" enligt dig.

Men det är skillnad att träffa och nyttja och som jag redan påpekat och visat på kort har jag besökt barer.

Det retar dig visst till vansinne att jag motstått den frestelse som du tydligen inte kunde?

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

nu börjar du gå ut på hal is btt.min första fru va från phillipinerna

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Herr Clion!

Tror inte jag är ute på hal is. Jag har umgåtts med ett stort antal filipinskor på olika ställen i Thailand. Bland annat var min bästa vän Grace från filipinerna och jag är av den uppfattningen att filipinskor är betydligt mer öppna och flörtigare än vad thaikvinnor i allmänhet är.

Och nu pratar jag om vanliga tjejer och inga bartjejer.

Lappen!!

Jag har träffat så många underbara tjejer i barerna under årens lopp och den erfarenheten skulle jag aldrig vilja vara utan.

Hur många tjejer har du träffat?

Du borde ju va avundsjuk på mig och inte tvärtom.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Men det är skillnad att träffa och nyttja och som jag redan påpekat och visat på kort har jag besökt barer.

Det är dom som nyttjar oss och inte vi dom, som dom flesta tror... och det är inte vi som träffar en tjej heller, det är dom som får napp. Nått som vissa aldrig lär sig när dom stolt berättar vilken snygg tjej dom träffat... roligast är det när en gubbe på 70-80 år springer (i deras fall snarare haltar) omkring med nån brud på 18-20 år, och berättar att hon är kär i honom på riktigt... självklart är hon ju det om man tänker efter, hon vill ju ha en framtid tillsammans med honom... :mdr:

1. Du vaknar alltid sugen på rissoppa? Har nog aldrig varit sugen på rissoppa tror jag.

2. Du klappar aldrig folk på huvudet? Nej, varken i Thailand, Sverige eller någon annan stans

3. Du äter Durian med välbehag inomhus? Äter inget som luktar skit, så blir nej på surströmming också

4. Du samlar Buddha amuletter från hela LOS? Har ägt en, var många år sedan

5. Äter alltid den starkaste maten?

(fast det ryker ur öronen) Jag får hicka om jag äter för starkt, så nej där med

6. Dricker alltid Mekong/soda Mekong smakar vidrigt, yadong är ju gott i jämförelse

7. Bygger hus på din släkts mark? Nej, men skulle jag ha råd att förlora ett par hundra tusen utan att bry mig, så skulle jag göra det.

8. Har aldrig träffat en bartjej? 5, det har alla gjort, även om ni inte vetat om det

9. Längtar aldrig till Svedala? Nej faktiskt inte

10.Tycker om att tilltalas Farang?

(av släkt,vänner,familj) Ni kan kalla mig för Farang, tog nicket på skämt. Skulle tjejen kalla mig farang i andras närvaro så packar jag mina väskor.

Va inte många rätt jag fick, Farang är alltså en usel falang? :(

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Clion!

Tror inte jag är ute på hal is. Jag har umgåtts med ett stort antal filipinskor på olika ställen i Thailand. Bland annat var min bästa vän Grace från filipinerna och jag är av den uppfattningen att filipinskor är betydligt mer öppna och flörtigare än vad thaikvinnor i allmänhet är.

555555 nu hittar du på igen. Jag har träffat tjejer från Vietnam, Burma, Laos, Cambodia osv här, har aldrig veterligen träffat någon från Filipinerna här. Men du har träffat massor. Var då någonstans? :whistle:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Clion!

Tror inte jag är ute på hal is. Jag har umgåtts med ett stort antal filipinskor på olika ställen i Thailand. Bland annat var min bästa vän Grace från filipinerna och jag är av den uppfattningen att filipinskor är betydligt mer öppna och flörtigare än vad thaikvinnor i allmänhet är.

Och nu pratar jag om vanliga tjejer och inga bartjejer.

Lappen!!

Jag har träffat så många underbara tjejer i barerna under årens lopp och den erfarenheten skulle jag aldrig vilja vara utan.

Hur många tjejer har du träffat?

Du borde ju va avundsjuk på mig och inte tvärtom.

BTT

Ute på hal is du är ju för faa... ute på öppet vatten ena stunden säjer du att

filipinskor är blyga och mer återhållsamma.

Men här ovan skriver du att dom är mer öppna och flörtiga än vad thailänskor är!

Hur fan ska du ha det har du någonsin träffatt en Thailänska eller Filipinska,

skulle inte tro det efter dina resonemang på olika trådar och här!

Nä du Broder"HONG NAM YU TI NAI"jag tror att du lever i fablernas värld!

Hälsningar Svampen "med ena foten på jorden" :yes:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Många Svenskar klagar ju på invandrare som inte integreras eller vill "svenska" till sej med våra seder, mat osv.

Då borde det väl inte finnas någon som kan tycka det e dumt om farangen äter thai mat, hänger Buddha runt halsen m.m och försöker "thaia" till sej...

Mvh Baabar jap.gif

Som har Buddha runt halsen, o ger sina statyer dricka, mat och rökelse vid behov,

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

retade mig lite på erat uttalande oxå.. har fått en hel del buddor av nära vänner osv under dryga 20 bast, har alltid favoriten runt halsen, har dock oxå lärt mig språk och kultur villket säkert är mer än man kan säga om er, jönsar :crazy:

Jag förstår ändå inte varför man har en annan religions symboler på sig. Jag tycker att det är lite respektlöst mot både thailändarna och deras religion. Du ser sällan en thailändare som till vardags har halsen full av skramlande kedjor fulla av buddha-amuletter. Har man konverterat till buddhismen så är det en annan sak men det tror jag inte att vare sig du eller de flesta andra har gjort. De flesta har på sig amuletter enbart för att de tror att de imponerar på omgivningen men då har man inte begripit särskilt mycket.

Jag tycker personligen att buddhismen verkar ha en schysst inställning till livet i stort men eftersom jag själv inte är troende så ser jag ingen anledning till att gå omkring med religösa symboler på mig.

Man kan visa respekt för människor ändå om man använder sig av sunt förnuft och när det gäller hur man ska uppföra sig i förhållande till buddhismen så lyssnar jag på gumman som kan det där så mycket bättre. Ibland blir det fel men det gör inte någonting.

Angående språket och kulturen så lär jag mig mer och mer för varje gång och hoppas att jag någon gång ska kunna föra en dialog på thailändska. Men det är ett svårt språk att lära sig och särskilt när man inte har någon till hands att fråga om olika saker.

Har man, som dig, varit där i "dryga 20 bast" så borde man ju ha snappat upp både det ena och det andra och det berikar säkert din tid där. Jag hoppas att jag kommer att ha förmånen att fortsätta resa till Thailand i många år framöver och att jag med tiden kommer att lära mig mer om det mesta. Men jag kommer aldrig att gå omkring med en annan religions symboler runt min hals. Jag har ju inte ens några kristna symboler trots att jag är döpt och konfirmerad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är du den perfekte Farangen?

1. Du vaknar alltid sugen på rissoppa?

2. Du klappar aldrig folk på huvudet?

3. Du äter Durian med välbehag inomhus?

4. Du samlar Buddha amuletter från hela LOS?

5. Äter alltid den starkaste maten?

6. Dricker alltid Mekong/soda

7. Bygger hus på din släkts mark?

8. Har aldrig träffat en bartjej?

9. Längtar aldrig till Svedala?

10.Tycker om att tilltalas Farang?

1. Om du med rissoppa menar congee så har det aldrig inträffat. Äter det ibland på kvällskvisten när jag är hungrig och inte orkar gå ut men tycker inte det är särskilt gott. Tror få thailändare tycker det är särskilt gott heller men det är enkelt och billigt.

2. Självklart inte, forutom någon gång barn. Känner inte till något land där det anses normalt att gå runt och klappa folk på huvudet.

3. Vidrig frukt, blir goda chips dock.

4. Jag äger en amulett som jag fick av frugans framlidne morfar när vi gifte oss precis som frugan har ett kors hon fick av min framlidne farmor. Jag ser inte dessa som religiosa symboler utan släktklenoder och jag bär min amulett när jag känner for det.

5. Jag gillar stark mat och får närmast ångest när jag som nu är i Sverige ett par dagar och inget smakar något. Ser dock ingen vits med att äta något som är starkare än gott.

6. Har jag kanske gjort på någon fest men aldrig när jag själv väljer.

7. Ja, finns många ekonomiska och praktiska anledningar till det. Skulle dock inte lägga mina livsbesparingar på ett sådant projekt då det är svårt att få någon avkastning.

8. Jag har besokt många beer bars runt om i Asien och även i Thailand och givetvis är de flesta tjejerna trevliga och en del även snygga. Har dock aldrig haft sex med någon men vem vet vad som händer i en avlägsen framtid.

9. Sommartid spenderar jag gärna ett par veckor i Sverige, nu räknar jag dock timmarna till avfärd trots att jag bara ska vara här i 3 dagar.

10. Skulle bli irriterad om någon jag känner kallar mig Farang men har forståelse for om främlingar kallar mig det.

Link to comment
Dela på andra sajter

ok... för egen del så är Jag inte kristen, har läst bibeln och det är en "trevlig saga i mina ögon

däremot så uppskattar Jag buddismens som inte är en religon utan en filofosofi

Buddismens tänkande "tamm di, dai di tamm choa, dai choa osv Gör bra, få bra gör dåligt få dåligt

har även läst en hel del om Buddismen, är dock inte "hardcore

sen så har jag förvisso oxå sett faranger med en druvklase runt halsen eller en 10 gånger 7 cm buddha i kombination med 500 gram guld

kan väl hålla med om att det inte alltid ser så jävla bra ut, men kan bara tala i egen sak

gillar inte när nån drar alla över en kam, det verkar vara synonymt med mångas tänk om Thailand, thailändare, faranger...

1. Du vaknar alltid sugen på rissoppa? noop

2. Du klappar aldrig folk på huvudet? nooop, försöker o följa kultur & seder i när jag är i främmande länder

3. Du äter Durian med välbehag inomhus? noop

4. Du samlar Buddha amuletter från hela LOS? samlar nej, men har ett gäng till låns

5. Äter alltid den starkaste maten? lagom e bäst

6. Dricker alltid Mekong/soda noop, föredrar riktig sprit

7. Bygger hus på din släkts mark? noop, har ingen "tgf,

8. Har aldrig träffat en bartjej? hundratals

9. Längtar aldrig till Svedala? noop

10.Tycker om att tilltalas Farang?(av släkt,vänner,familj) noop, ser det som en skymf, mina vänner kan mitt namn

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Welder...

Jag tycker du går lite långt i ditt svar. Bl.a. skriver du att "att gå omkring med annans religons symboler runt min hals"

Jag skulle vilja säga så här. Personligen så tar jag bestämt avstånd från vår egen religon, kristendommen. Finns det någon annan företeelse som skapat så mycket död och elände som olika tolkningar av denna gudatro? Tror inte det! Om det heter kristen protestant, katolik eller shiamuslim :rtfm: är för mig skit samma. Fattar inte hur man bara kan tro på skiten.

Däremot tycker jag att Buddha och hans visdomsord är intressanta. Buddha fördömmer inte så mycket som andra religoner gör. Och såvitt jag vet finns det inga krig startade i Buddhas namn, och bara detta är ju väl värt att uppmärksamma. Jag är säker på att jag själva kan lägga ribban på vilken nivå jag vill. Framför allt behöver jag inte riskera att få halsen avskuren, om jag inte maniskt lever ett Buddistiskt liv, och detta passar faktiskt mig bra! :)

Själv har jag en liten Buddhasymbol runt halsen. För mig är detta ett sätt att öppet visa att jag tagit avstånd från kristendommen och det mest av skiten som kommer därifrån.

Ett fyrfalligt leve för Buddha och alla goa thaijtjejer som också gillar honom. ;) Jag gillar ju rissoppa också... :D

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

1. Du vaknar alltid sugen på rissoppa?

Aldrig sugen på rissoppa.

2. Du klappar aldrig folk på huvudet?

Jo, småbarn

3. Du äter Durian med välbehag inomhus?

4. Du samlar Buddha amuletter från hela LOS?

Det tycker jag verkar vara ett fånigt intresse, har en buddha som ska skänka mig bra sex...

5. Äter alltid den starkaste maten?

(fast det ryker ur öronen)

yes

6. Dricker alltid Mekong/soda

nää

7. Bygger hus på din släkts mark?

ja

8. Har aldrig träffat en bartjej?

det måste jag göra, annars funkar ju inte buddha amuletten..

9. Längtar aldrig till Svedala?

10.Tycker om att tilltalas Farang?

(av släkt,vänner,familj)

De har lärt sig namnet vid det här laget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag drog väl det till sin spets för att förlöjliga företeelsen ytterligare.

Tycker att det är ok om man har det som ett smycke i en tunnare kedja men det som jag tycker är patetiskt är de som har alldeles för mycket på sig enbart för att imponera på andra.

De har ofta varit en del i Thailand och genom att ha så mycket som möjligt runt halsen tror de att de accepteras mer av thaiarna och tycker själva att de är mera thai själva eftersom de har buddhistiska symboler runt sin hals.

Särskilt snyggt är det i vilket fall som helst inte enligt mitt sätt att se på det.

Håller med om att kristendomen, eller rättare sagt religion i alla dess former, är grunden till mycket elände och att vi skulle klara oss bättre utan den. Särskilt i dess mest fanatiska former.

Buddhismen är mycket riktigt mer som en filosofi och jag tycker att den verkar vara helt ok utan att ha fördjupat mig allt för mycket i ämnet.

Visst är det lätt att generalisera men jag har sett alldeles för många som bär sina buddhasmycken i tjocka kedjor som sitter och försöker imponera på allt och alla. De klumpar jag ihop i samma hög och driver gärna med dem. Dessvärre begriper de sig inte på ironi för de är så uppfyllda av sig själva.

Det gäller givetvis inte några av just det här forumets medlemmar då de allesammans har en mycket god och smakfull självdistans. :wai:

post-5673-125862435474_thumb.jpg

post-5673-125862435474_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

jag är av den uppfattningen att filipinskor är betydligt mer öppna och flörtigare än vad thaikvinnor i allmänhet är.

Och nu pratar jag om vanliga tjejer och inga bartjejer.

Du kan visst inte bestämma dig BTT

Hur ska du ha det för tidigare skrev du att filipinskor är blygare än thiatjejer.

Men nu är det visst tvärtom.

Än en gång så bevisar du att du pratar i nattmössan och tappar ansiktet.

Jag har träffat så många underbara tjejer i barerna under årens lopp och den erfarenheten skulle jag aldrig vilja vara utan.

Hur många tjejer har du träffat?

Du borde ju va avundsjuk på mig och inte tvärtom.

BTT

Betvivlar inte att dom är underbara men det är inte min grej att vara med bartjejer.

Festa med dom och spendera några bath i baren kan jag göra men inget mer.

Den gång jag blev avundsjuk på dig,gud förbjude,så hoppade jag i sjön och gjorde processen kort. :suicide:

Link to comment
Dela på andra sajter

Henrik66!!

Filipinerna är något helt annat än Thailand. Då kan jag tro på att du träffat en vanlig tjej utanför prostituionsstråken.

Jo det får ju medges att jag över huvud taget inte rörde mig på dom stråken. Jag befann mig i en liten fattig by där jag mer eller mindre levde som en vanlig philipin. Något nöjesliv eller barer fick man titta långt efter. Bara det att jag uppskattade att köpa en kall öl och sätta mig i solen o njuta fick familjen att lite oroligt undra om jag hade alkoholproplem. :lol:

Kan dock starkt rekommendera en sådan resa om det nu inte är en prostituerad man söker.

Men när det gäller Thailand så blir jag alltid lite misstänksam när gubbarna påstår att de träffat sina darlingar på banken eller i lampaffären eller något annat respektabelt ställe.

Thaitjejer funkar annorlunda än vad filipinskor gör.

För det första är de i normala fall betydligt blygare och inåtvända, särskilt mot faranger och för det andra ses de inte alltid med blida ögon av andra thaiare att tjejen vandrar hand i hand med en 55+ faranggubbe.

Hon får då lätt stämpeln hora över sig, vilket normala tjejer knappast vill ha som epitet.

I Jagna där jag var så var man inte alls like liberala som t.ex manila och andra större städer. Bara det faktum att vi ständigt gick hand i hand och kysstes offentligt fick hela vår omgivning att skratta och kisa bort lite blygt. Likaså att damen min klädde sig lite snyggt för mig var långt utanför normal norm. Men jag upplevde inget negativt utan snarare att dom i denna lilla by tyckte det var stort med en lång vit kille med stor näsa som gick kärleksfullt tillsammans med en utav deras egna. Och som tur var för mig var detta något min lilla dam med glädje och bara skrattade åt andras förfäran.

Så det som i de flesta fall återstår är ju bardistrikten som då blir den naturliga mötesplatsen för farangerna och thaitjejerna.

Vilket ju är smidigt och bra och ingen behöver skämmas.

De flesta singelmän som äker till Thailand hamnar ju bland barerna efter ett tag, så även om de kanske inte i första hand åkte för sex så blir det ju ändå det i slutändan eftersom det är så enkelt och billigt att få en dam för shorttime eller longtime.

BTT

Jo jag förstår mycket väl att tillfället gör mannen. Jag tänker dock behålla mina värderingar så länge jag kan. Jag har full respekt för andras önskan att åka iväg för för billiga fyllor och kvinnor. Dock inte en ambition jag delar. Eller hade pratat högt om som en merit om det hände. Jag kan mycket väl tänka mig att jag skulle kunna hamna i t.ex Pattaya utan att ha sex med en barflicka.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Farang!

Eftersom du inte tycks vara insatt i ämnet så kan jag berätta för dig att det finns massor av filipinskor som arbetar som engelsklärare på olika ställen i Thailand.

Skulle tro att det är vanligare med filipinksa kvinnor på språkskolor runt om i Thailand än vad det är med infödda engelsmän.

Lappen!

Om jag nu råkat skriva att filipinskor skulle vara blygare än thaikvinnor så tar jag härmed tillbaka det. I så fall har det skrivits av misstag.

Det stora antal filipinskor jag träffat i Thailand har varit betydligt mer öppna och lättsamma och flörtiga än vad de vanliga thaitjejer jag träffat har varit.

Dessutom har jag känt ett antal amerikanska män som varit bosatta både i manilla och i Thailand och de har berättat för mig hur vanligt det är att man som farang blir uppraggad av vanliga filipinska kvinnor på diverse ställen. Detta fenomen är inte så vanligt utanför barerna i Thailand.

Har för övrigt ägnat många och långa nätter i diskussioner rörande skillnaden mellan thaitjejer och filipinskor och detta då i samspråk med just män som haft erfarenhet av båda sorter.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Lappen!

Nej att du inte kan gå i säng med en bartjej förstår jag. Skulle lilla frugan komma på det skär hon väl av snoppen din.

Det som är lite frapperande och nästan bisarrt är ju att du tydligen varit på resor i Thailand även som singelkille och uppenbarligen fått en del förslag på sex även från "vanliga" thaitjejer men tydligen avslagit erbjudandena.

Detta vittnar ju om att du antingen är en ovanligt blyg fan eller också en väldigt moraliskt högtstående individ med oanad principkaraktär.

Att döma av dina inlägg på sajten så lutar jag nog åt att du faktiskt är en ovanligt motalisk figur med fasta principer som tydligen inte ens alkohol kan rucka på.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Lappen!

Nej att du inte kan gå i säng med en bartjej förstår jag. Skulle lilla frugan komma på det skär hon väl av snoppen din.

Det som är lite frapperande och nästan bisarrt är ju att du tydligen varit på resor i Thailand även som singelkille och uppenbarligen fått en del förslag på sex även från "vanliga" thaitjejer men tydligen avslagit erbjudandena.

Detta vittnar ju om att du antingen är en ovanligt blyg fan eller också en väldigt moraliskt högtstående individ med oanad principkaraktär.

Att döma av dina inlägg på sajten så lutar jag nog åt att du faktiskt är en ovanligt motalisk figur med fasta principer som tydligen inte ens alkohol kan rucka på.

BTT

I din värld är det bisarrt och svårt att förstå men för mig är det fullt normalt.

Alla har vi olika moralisk standard och tydligen är min högre än din.

Om jag nu råkat skriva att filipinskor skulle vara blygare än thaikvinnor så tar jag härmed tillbaka det. I så fall har det skrivits av misstag.

Då är frågan hur mycket du skrivit som är av misstag egentligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ute på hal is du är ju för faa... ute på öppet vatten ena stunden säjer du att

filipinskor är blyga och mer återhållsamma.

Men här ovan skriver du att dom är mer öppna och flörtiga än vad thailänskor är!

Hur fan ska du ha det har du någonsin träffatt en Thailänska eller Filipinska,

skulle inte tro det efter dina resonemang på olika trådar och här!

Nä du Broder"HONG NAM YU TI NAI"jag tror att du lever i fablernas värld!

Hälsningar Svampen "med ena foten på jorden" :yes:

Sänder detta än en gång efter dina senaste inlägg!

Hur kan man av misstag skriva det??????????????????

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

sen så har jag förvisso oxå sett faranger med en druvklase runt halsen eller en 10 gånger 7 cm buddha i kombination med 500 gram guld kan väl hålla med om att det inte alltid ser så jävla bra ut, men kan bara tala i egen sak gillar inte när nån drar alla över en kam, det verkar vara synonymt med mångas tänk om Thailand, thailändare, faranger...

Tjena King K.

Även en del Thailändare överdriver lite när de ska hänga på sig alla dessa halsband och amuletter.

Eller vad tycks om den här snubben från Nonthaburi?

Lagom eller ej? En smaksak kanske!

post-5068-12586417823_thumb.jpg

post-5068-12586417823_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena King K.

Även en del Thailändare överdriver lite när de ska hänga på sig alla dessa halsband och amuletter.

Eller vad tycks om den här snubben från Nonthaburi?

Lagom eller ej? En smaksak kanske!

post-5068-12586417823_thumb.jpg

Ja den i mitten, tycker det var en för mycket crazy.gif fast mycket mer välsignelse än så kan man väl knappast få unsure.gif

Mvh Baabar jap.gif

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...