Jump to content
IGNORERAD

Perfekte Farangen!


svampen

Recommended Posts

broder tuk tuk

Kabbanos!

Finns ju en del gubbar som sitter och häckar i baren med singhan framför sig klockan 9 på morgonen. Tror att i de flesta fall är det gubbs som varit i barerna sen 11-12 på kvällen.

De gubbar som lägger sig klockan 1 på natten och går upp klockan 8 på morgonen är nog inte så vanliga.

Åtminstone inte bland hardcorebargubbarna.

Personligen tycker jag numera bara det är trist att springa runt och svettas på gatorna i Pattaya på dagtid.

Jag kan möjligen ta mig ett litet dopp strax innan solnedgången i hotellets simbassäng.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 645
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • svampen

    108

  • Baa

    46

  • Avregistrerad clion

    45

  • broder tuk tuk

    43

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Halloj Siam, jag skulle dra dit och kolla, men tanten packade mina väskor och tyckte att nu var det nock. Hade försökt hålla mig kvar i Pattis med näbbar och klor medans hon tjötade om hembyn sista veckan. Skall kolla upp allt när jag kommer tillbaka.

Till den andre, sorry glömde ditt nick, sitter med mobilen och ser bara tangentbordet nu. Jo jag kände igen mycket också av det BTT skrev när jag var ny på TT, men sen blev det för mycket och även för många fel. Kan ju ta 2 grejer till i högen... Varenda brud nästan han skriver om är namngiven. För att klara detta så behövs en dagbok eller fotografiskt minne. Dagboken faller på att han blev av med allt i samband med overstayen. Fotografiska minnet faller på att jobba som språklärare i ett par år och plocka upp näst intill noll thai. Andra är nu att BTT mailade mig en bild på sig själv redan 2005, har fått mailad bild på honom från en på soi sixten ett par år senare samt en härifrån mailade en bild han hade skickat för runt två månader sedan. På runt fem år nu så skickar han fortfarande samma bild. Så jag tror inte ens det är han på bilden och därför kan han inte komma på någon forumsträff.

PS. Sitter långt ute på landet nu, suger med mobilen, så skriver nån något till mig i nån annan tråd så kommer jag inte svara. Kollar bara in denna tills jag har riktigt internet igen

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Halloj Siam, jag skulle dra dit och kolla, men tanten packade mina väskor och tyckte att nu var det nock. Hade försökt hålla mig kvar i Pattis med näbbar och klor medans hon tjötade om hembyn sista veckan. Skall kolla upp allt när jag kommer tillbaka.

Till den andre, sorry glömde ditt nick, sitter med mobilen och ser bara tangentbordet nu. Jo jag kände igen mycket också av det BTT skrev när jag var ny på TT, men sen blev det för mycket och även för många fel. Kan ju ta 2 grejer till i högen... Varenda brud nästan han skriver om är namngiven. För att klara detta så behövs en dagbok eller fotografiskt minne. Dagboken faller på att han blev av med allt i samband med overstayen. Fotografiska minnet faller på att jobba som språklärare i ett par år och plocka upp näst intill noll thai. Andra är nu att BTT mailade mig en bild på sig själv redan 2005, har fått mailad bild på honom från en på soi sixten ett par år senare samt en härifrån mailade en bild han hade skickat för runt två månader sedan. På runt fem år nu så skickar han fortfarande samma bild. Så jag tror inte ens det är han på bilden och därför kan han inte komma på någon forumsträff.

PS. Sitter långt ute på landet nu, suger med mobilen, så skriver nån något till mig i nån annan tråd så kommer jag inte svara. Kollar bara in denna tills jag har riktigt internet igen

Egentligen är det rätt synd om BTT för det är ju ingen som tar honom på fullaste allvar, fast just nu är det mest synd om Dig som sitter i risboden och pimplar LaoKhao medans vi andra har ädlare drycker.

Baa (just upptagen med en goood Sangsomcola)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kabbanos!

Finns ju en del gubbar som sitter och häckar i baren med singhan framför sig klockan 9 på morgonen. Tror att i de flesta fall är det gubbs som varit i barerna sen 11-12 på kvällen.

De gubbar som lägger sig klockan 1 på natten och går upp klockan 8 på morgonen är nog inte så vanliga.

Åtminstone inte bland hardcorebargubbarna.

Personligen tycker jag numera bara det är trist att springa runt och svettas på gatorna i Pattaya på dagtid.

Jag kan möjligen ta mig ett litet dopp strax innan solnedgången i hotellets simbassäng.

BTT

Jag skulle nog falla under epitet hardcorebargubbe i din värld. Och eftersom jag sitter i baren även under tidig förmiddag i bland så kan jag upplysa dig om att det väldigt sällan är någon som suttit där hela natten, utan snarare är såna som trivs med att gå upp tidigt och ta sig ett par öl för att sedan bege sig ut på andra äventyr. Allra helst som nu senast jag var nere, då det ränner omkring snutar och kollar så att det inte säljs alkohol efter lagstadgad stängningstid.

Eftersom du inte verkar tycka om solen och föredrar mulliga ryskor, så kanske du skulle inrikta dig på något annat land som typ Estland eller Polen. Finns billig alkohol och damtoaletter även där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Baa, har precis fått mig sex beer chang under tiden tanten för andra gången försökte färga håret blont, denna gången gick det från brunt till rött... 555555 så synd e de inte om mig, blir byamarknad med fler chang om nån timme :drinks:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Baa, har precis fått mig sex beer chang under tiden tanten för andra gången försökte färga håret blont, denna gången gick det från brunt till rött... 555555 så synd e de inte om mig, blir byamarknad med fler chang om nån timme :drinks:

Men det kommer att bli,,,synd om Dig,,,,Det nämligen Ditt fel att hårets färg inte blir det tänkta. Thailogig Du vet.

(Var försiktig med gammal Chang, har hört att den påverkar pot..)

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns ju en del gubbar som sitter och häckar i baren med singhan framför sig klockan 9 på morgonen. Tror att i de flesta fall är det gubbs som varit i barerna sen 11-12 på kvällen.

De gubbar som lägger sig klockan 1 på natten och går upp klockan 8 på morgonen är nog inte så vanliga.

Åtminstone inte bland hardcorebargubbarna.

BTT

Här har jag absolut motsatt uppfattning, kan inte minnas att jag har sett nåt nattfyllo på förmidagen i Pattaya.Däremot lugna sansade gentlemen.

Jag skulle nog falla under epitet hardcorebargubbe i din värld. Och eftersom jag sitter i baren även under tidig förmiddag i bland så kan jag upplysa dig om att det väldigt sällan är någon som suttit där hela natten, utan snarare är såna som trivs med att gå upp tidigt och ta sig ett par öl för att sedan bege sig ut på andra äventyr. Allra helst som nu senast jag var nere, då det ränner omkring snutar och kollar så att det inte säljs alkohol efter lagstadgad stängningstid.

Visst är det så.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Baa, igår köpte hon hårfärgsmedel på Låååtat, blandade och färgade själv, skulle bli blont och blev brunt. Idag har hon varit hos frissan och färgat, blev rött. Hon är inte helt nöjd men kan inte skylla på mig. 555555

Marknaden sög, fanns ingen Chang där, men jag fick köpt mig en liten kyl som funkar utan el, så nu slipper jag köpa chankorna två och två. Gillar kall öl men vägrar is i glaset

post-3190-125906058826_thumb.jpg

post-3190-125906058826_thumb.jpg

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Blonda thailändskor går fetbort tycker jag.

Mörkrött kan väl gå an, men inget går ju upp mot riktigt korpsvart! :yes:

Även solen har sina fläckar

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

förfan farang skiter du i hon ser ut :blink: hon är ju görsöt åsså färga håret.nu får du säga ifrån :diablo:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Farang!

Det är möjligt att du snabbt glömmer bort namnen på dins flickvänner. Men nu råkar jag ha ett hyfsat gott namnminne, åtminstone vad gäller människor.

Gatunamn däremot lyckas jag aldrig komma ihåg.

Sedan vad gäller bilder så stämmer det att jag la in bild på thaitjejer någon gång 2004 eller 2005 och jag har skickat bild till herr Clion och faktiskt även till Magrood.

Om det nu råkar vara samma bild så har det väl ingen större betydelse.

Det är ju jag på bilden.

Men nu handlar det ju inte om huruvida jag existerar eller inte. Fokus ligger tydligen på ifall jag verkligen varit i Thailand eller inte och huruvida jag fabulerat ihop allt jag skrivit eller inte.

Som du nämner så försvann mycket riktigt bilder på barer och fd flickvänner o annat som jag sparat på mitt rum efter fängelsevistelsen och deportationen 2003.

Men nu har jag faktiskt hittat ett antal bilder som jag tagit på bla BEC och på en fd kvinnlig lärarkompis på skolan.

Ska se om jag kan scanna in dessa bilder så att farang slipper jobba så hårt med bevisbördan där nere i Thailand.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med föregående talare och klanka inte ner Flaggan!

Min vän Broder Toilett Tourist när du låg i blöjan byggde

en vän till mig hus i Pattis!

MVH Svampen

0

Kan det här vara något för broder? Kan med lätthet parkeras utanför vilket 7/11 som helst.. :preved:

post-5548-125908875437_thumb.jpg

post-5548-125908875437_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

jag då :blink:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

55555bra där knasen :great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Knasen!

Absolut välkommet med lite mobila toaletter utanför seven eleven butikerna. Härliga butiker på många sätt men dessvärre inga toaletter för kunderna.

Nu har ju mama toa på baksidan ute i Naklua så där kan man slå en sjua gratis när man behöver.

Kanske ska påpeka bla för fader Baa att min position närma toaletterna bland barerna givetvis är ett antal meter ifrån själva muggen.

Skulle bli ganska påfrestande ifall baren låg precis intill. Hade ju nästan krävts gasmask då för att kunna sitta där.

Sedan tycker jag nog det är lite löjligt att man ska behöva betala några baht för att få pissa.

Vilket jag vid åtskilliga tillfällen faktiskt påpekat på knagglig thailändska för toavakterna. Ett bra sätt att komma in gratis är att hiva upp en 500 bahtare och försöka få dem att växla.

Har faktiskt lyckats pissa gratis på det sättet vid ett antal tillfällen.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Knasen!

Absolut välkommet med lite mobila toaletter utanför seven eleven butikerna. Härliga butiker på många sätt men dessvärre inga toaletter för kunderna.

Nu har ju mama toa på baksidan ute i Naklua så där kan man slå en sjua gratis när man behöver.

Kanske ska påpeka bla för fader Baa att min position närma toaletterna bland barerna givetvis är ett antal meter ifrån själva muggen.

Skulle bli ganska påfrestande ifall baren låg precis intill. Hade ju nästan krävts gasmask då för att kunna sitta där.

Sedan tycker jag nog det är lite löjligt att man ska behöva betala några baht för att få pissa.

Vilket jag vid åtskilliga tillfällen faktiskt påpekat på knagglig thailändska för toavakterna. Ett bra sätt att komma in gratis är att hiva upp en 500 bahtare och försöka få dem att växla.

Har faktiskt lyckats pissa gratis på det sättet vid ett antal tillfällen.

BTT

Nu kan vi sluta tjata på "Broder Toilett Tourist" här är bild bevisen! :crazy:

Första från lärarrummet

Andra hans Tuk Tuk i Pattis

Tredje är han själv & Filipinskan"den blyga"

MVH Svampen :wai:

post-4567-125909136384_thumb.jpg

post-4567-125909138505_thumb.jpg

post-4567-125909140016_thumb.jpg

post-4567-125909136384_thumb.jpg

post-4567-125909138505_thumb.jpg

post-4567-125909140016_thumb.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

55555 klockrent svampen :great:

Kolla här då Knasen fick tag i hans utbildning certifikart från Pattis! :yes::wai::great::rtfm:

Nu kan vi ju inte begära mer bevis eller hur???????

MVH Svampen

post-4567-125910706809_thumb.jpg

post-4567-125910706809_thumb.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Maitan, ingen aning om hur många gram dom var på, dom vägdes aldrig. Men dom var fantastiskt goda. Föreslog bruden att sen när jag drar hem så skall hon börja sälja thaiburgers men hon litar inte på mig.

Clion, är jag som vill ha henne blond, tycker blonda thaitjejer är fantastiskt sexigt.

BTT så bra att du hittat bilder, inte bättre du postar dom istället för att skriva att du skall posta dom. Och du måste ha ett fantastiskt minne för namn som kommer ihåg kortisarna så många år efter, själv kommer jag sällan ens ihåg morgonen efter

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Farang!

Jaså du försöker tuta i darlingen att hon ska få sälja thaiburgers efter att du stuckit hem.

Jag har själv inbillat mina longtimare en massa om guld och gröna skogar när jag gick med dem. Är ju ett bra sätt att hålla nere kostnaderna och på samma gång få darlingen på gott humör.

Att hon inte litar på dig vittnar ju om att hon har en viss erfarenhet av farangbranschen.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT, glömde säga grattis till att du hittat foton som du tagit själv, måste kommit som en trevlig överaskning för dig. Alla dina bilder blev ju kvar därnere för du blev ju körd direkt till flygplatsen och fick inte med dig något. Sen hänger jag inte med på det där om guld och gröna skogar. Säljer hon burgare så jobbar hon ju ihop stålarna själv istället för att jag skickar, vilket jag gjort tidigare. Träffade henne liksom inte för första gången denna resa

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Faktiskt foton som jag tog så sent som förra resan. Har inte velat lägga in dem men nu tycker jag nog att det kanske behövs eftersom vissa personers ihärdiget och sanningssökeri ju i slutändan kan leda till att hela forumet börjar tvivla på min existens i Thailand.

Inte för att jag bryr mig så jättemycket om vad andra tror och tycker men det är ju inte så trevligt att få epitet som mytoman, dumskalle och lögnare över sig.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...