Jump to content
IGNORERAD

Perfekte Farangen!


svampen

Recommended Posts

Mannen myten legenden Btt lever alltså vidare.. :rolleyes:

Ny tävling: Finn 3 fel i ovanstående text. :crazy:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 645
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • svampen

    108

  • Baa

    46

  • Avregistrerad clion

    45

  • broder tuk tuk

    43

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

BTT!!!

Drog en morgonkaffe tillsammans med Maitan, han är ju naturligtvis inte 100% säker, men han säger att där finns inga skolor alls. Han har tänkt igenom riktigt nogrant och även frågat sin fru. Hade där funnits någon skola så tyckte han att han borde känt till det, han har bott därute och hans advokat har kontor där. :unsure:

usch, snart dags för hembyn igen, Pattaya är skojsigare...

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT!!!

usch, snart dags för hembyn igen, Pattaya är skojsigare...

Dax att byta riktig sprit mot LaoKao och att dricka riktig öl, LEO :drinks:

Good Luck

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar Baa, lao kao köps i plastpåsar där och kostar mellan 20 och 30 baht per liter :drinks:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT!!!

Drog en morgonkaffe tillsammans med Maitan, han är ju naturligtvis inte 100% säker, men han säger att där finns inga skolor alls. Han har tänkt igenom riktigt nogrant och även frågat sin fru. Hade där funnits någon skola så tyckte han att han borde känt till det, han har bott därute och hans advokat har kontor där. :unsure:

usch, snart dags för hembyn igen, Pattaya är skojsigare...

Finns det inget LÄRARUM heller?

Det är bra med hembyn åk dit & vila upp dig!

Jag tror lever behöver!

MVH Svampen "bakfull som en kastrull"!!!!!! :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

ja jag ska dit å kolla frugan kommer från naklua

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom flesta här på MPR verkar hålla till i Pattis..Jag får nog f-n ta mig en tur dit och se om det är så bra som alla säger.

När vi ändå är ute o cycklar utanför tråden så kan inte nån berätta vad det är som är så bra med Pattaya??

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom flesta här på MPR verkar hålla till i Pattis..Jag får nog f-n ta mig en tur dit och se om det är så bra som alla säger.

När vi ändå är ute o cycklar utanför tråden så kan inte nån berätta vad det är som är så bra med Pattaya??

Allt! Disnyland för vuxna!!!!!

MVH Svampen! :wai:

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Allt! Disnyland för vuxna!!!!!

MVH Svampen! :wai:

Väl Talat Svampen ett disney för oss... :clapping:

phom kitung Pattaya makk

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha..Då får jag väl helt enkelt ta mig till Pattis då hör jag :drinks: Vart ska man bo då? Nära walkingsteet eller?? Har ju aldrig varit där så jag vet inte. Tror ni det är svårt att skaffa rum där för en vecka i december??

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha..Då får jag väl helt enkelt ta mig till Pattis då hör jag :drinks: Vart ska man bo då? Nära walkingsteet eller?? Har ju aldrig varit där så jag vet inte. Tror ni det är svårt att skaffa rum där för en vecka i december??

Ja det kan ju vara lite knepigt?

Men jag har ju lite Thaivänner man kan låna ett rum av om det kniper?

Men förboka Internet då ä ju allt i hamn!

Annars kan du ju skicka ett Mail så fixar vi det!

Alt 2 Ring Broder Toilett Tourist han kan ju allt! :whistle:

MVH Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det kan ju vara lite knepigt?

Men jag har ju lite Thaivänner man kan låna ett rum av om det kniper?

Men förboka Internet då ä ju allt i hamn!

Annars kan du ju skicka ett Mail så fixar vi det!

Alt 2 Ring Broder Toilett Tourist han kan ju allt! :whistle:

MVH Svampen :wai:

Ja jag tackar så mycket :drinks: Är det många från MPR som kommer befinna sig i Pattis under dec-feb?? Hade ju varit kul o tagit ettpar bärs ihop ifall man kommer dit. Men skulle det knipa med rum när jag kommer dit så skickar jag ett mail så kanske du kan kanske fixa nåt? det är helt klart värt några bärs för besväret ehehehehe..

Eller som du sa,jag kan ju alltid ringa vår Broder hahahaha...kanske man får ett rum vid sidan av toaletterna :dance1:

Link to comment
Dela på andra sajter

Konstigt farang hinner inte kolla upp skolan,kan det va så att farang och btt e samma person :whistle:

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan det vara den här ?

B.E.C. LANGUAGE AND THAI CULTURE SCHOOL.

571/1-2 Moo 5 Naklua Road. Tel 038-421919, 038-413872. Fax 038-428626. E-Mail bec1991@hotmail.com

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

bra gjort changnoi

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Farang är BTT?

Nej det tror jag inte på. Farang är en porr gubbe fet och flintis. BTT är nog en person som han säger smal,

har hår och är välutrustad. :na:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Farang!

Du är ju ingen korkad individ. Du vet ju lika väl som jag att jag knappast skulle riskera att skicka ut dig för att fråga om min existens på skolan ifall det nu var så att jag sitter och ljuger.

Det skulle ju verkligen va att binda ris om min egen rygg.

Jag förstår om du drar dig ur projektet.Risken att du får stå där med lång näsa är ju ganska uppenbar.

Men du ska ha en credit i alla fall för din ärlighet. Du kunde ju ha dragit en story om att du varit där och att ingen kände till mig.

Å andra sidan bekymrar jag mig inte särskilt mycket. Jag vet ju att allt jag skrivit är sanning och att jag existerar är väl ganska självklart.

Ifall jag inte existerat hade jag väl inte kunnat sitta och skriva inlägg nästan dagligen sedan 2004?

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha..Då får jag väl helt enkelt ta mig till Pattis då hör jag :drinks: Vart ska man bo då? Nära walkingsteet eller?? Har ju aldrig varit där så jag vet inte. Tror ni det är svårt att skaffa rum där för en vecka i december??

Om du vill så kan jag fixa rum uppe på Pattaya klang/second road rent, lungt och billigt. Jag känner hotellägaren och de e bara att ringa honom. Pm:a mej så får du mitt Tel.nr.

Hur länge stannar du i Thailand??

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Banfang!

Jo jag ser mer ut som en thailändare än som en klssisk bargubbe. Kanske också en av anledningarna till att jag är ganska populär bland thailändska kvinnor.

Krasst uttryckt kan man väl säga att jag rent utseendemässigt mer påminner om Thaksin än om Rolf Lassgård.

För oavsett vad bargubbarna tycker så attraheras de flesta thaitjejer rent utseendemässigt mer av en smal och vältränad thaiman än av en fetlagd och storrövad gubbe i 60 års åldern.

Nu vet jag ju inte om farang är fet och storrövad men skallig är han åtminstone.

Men inget fel i det.

Tjejen får ju lite mer hud att pussa.

Sedan angående de japanska porrfilmerna så tycker jag väl egentligen att japanskor är lite väl smalskånkade och krumbenta för min smak.

En storpattad och storrövad tyska är betydligt mer upphetsande.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, så BTT har läst någonstans om någon "Peter" som var lärare på BEC i Naklua.

Och nu har BTT blivit "Peter". Vad bra! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Buzzen!

Hade faktiskt själv ett finger med i spelet när BECs hemsida skapades och mig veterligen finns det inte någon Peter nämnd på den sidan.

Däremot så finns det en bild på ägarinnan i yogatagen.

Det är hon med glasögonen.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Banfang!

Jo jag ser mer ut som en thailändare än som en klssisk bargubbe. Kanske också en av anledningarna till att jag är ganska populär bland thailändska kvinnor.

Krasst uttryckt kan man väl säga att jag rent utseendemässigt mer påminner om Thaksin än om Rolf Lassgård.

För oavsett vad bargubbarna tycker så attraheras de flesta thaitjejer rent utseendemässigt mer av en smal och vältränad thaiman än av en fetlagd och storrövad gubbe i 60 års åldern.

Nu vet jag ju inte om farang är fet och storrövad men skallig är han åtminstone.

Men inget fel i det.

Tjejen får ju lite mer hud att pussa.

Sedan angående de japanska porrfilmerna så tycker jag väl egentligen att japanskor är lite väl smalskånkade och krumbenta för min smak.

En storpattad och storrövad tyska är betydligt mer upphetsande.

BTT

Det där med ryskor och tyskor försår jag inte.

Om du åker till Pattaya. Och sen söker efter farangtjejer. Då är nått fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Bangfang!

Nu finns det ju en hel del ganska välformade tjejer även i barerna. Man får möjligen leta lite, men inga problem att hitta en mullig thaitjej ifall man vill det.

Sedan är det ju inte enbart för tjejernas skull man sitter i barerna i Pattaya. Det är ju hela känslan och stämningen man letar efter.

Att kunna sitta och bli lurig för en relativt billig penning plus att ha obegränsat med damsällskap tillhands är väl egentligen varje mans dröm. (Utom Lappens då förstås)

Går man ut och raggar på krogen i Sverige så svider det ju en aning mer i plånboken plus arr antalet villiga sängkamrater är betydligt mer begränsat.

Men jag ska väl villigt erkänna att jag hellre sett barerna fulla med ryskor och tyskor istället.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste herr Måne!

Nu har jag ju inte kritiserat den helige Lamai64as bildberättelser, tvärtom så tycker jag absolut att hans bilder är spännande och underhållande.

Vilket jag faktiskt även har påpekat i hans flygmatsbildtråd.

Egentligen är det ju han som kritiserar mig för att ha blivit en gammal uttjatad skiva.

Svampen!

Nu ställer jag återigen frågan av vilken anledning jag skulle ljuga om min tid i Thailand?

Vad skulle syftet vara med att år ut och år in fabulera ihop berättelser som man hittat på goggle eller hört via andra vägar?

Möjligen skulle en verkligt vrickad mytoman kunna klara den bedriften, men jag är tveksam till om uthålligheten skulle räcka till.

Jag drivs inte av något sjukligt behov av att lura i medlemmarna falska historier.

Den enda anledningen till att jag varit med på sajten sedan 2004 är ju ett gediget intresse och en sorts kärlek till Thailand och det thailändska.

Sedan att jag inte publicerat några bilder bottnar mest i ett ointresse för fotograferingens konst.

BTT

Äre du platt?

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Banfang!

Jo jag ser mer ut som en thailändare än som en klssisk bargubbe. Kanske också en av anledningarna till att jag är ganska populär bland thailändska kvinnor.

Krasst uttryckt kan man väl säga att jag rent utseendemässigt mer påminner om Thaksin än om Rolf Lassgård.

För oavsett vad bargubbarna tycker så attraheras de flesta thaitjejer rent utseendemässigt mer av en smal och vältränad thaiman än av en fetlagd och storrövad gubbe i 60 års åldern.

Nu vet jag ju inte om farang är fet och storrövad men skallig är han åtminstone.

Men inget fel i det.

Tjejen får ju lite mer hud att pussa.

Sedan angående de japanska porrfilmerna så tycker jag väl egentligen att japanskor är lite väl smalskånkade och krumbenta för min smak.

En storpattad och storrövad tyska är betydligt mer upphetsande.

BTT

Varför är människor så otroligt naiva!!!!

MVH Svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...