Jump to content
IGNORERAD

Perfekte Farangen!


svampen

Recommended Posts

Ja Lamai64 har ju iaf bildbevis på att han har varit ute och rest :whistle:

Och vad är det för fel med att besöka Sten på Flaggan? Själv så brukar jag äta där 2-3 ggr i veckan när jag är i Pattaya, dels för att det är god mat men även för att både Sten och Däng är mycket trevliga.

Och vad beträffar japanskor i knästrumpor och kortkort så är dom nog betydligt behagligare att titta på än såna fläskpaddor som du beskriver som dina favoriter..

Nä det kanske är du som ska hålla dig till dit område barvetenskaper samt att reta gallfeber på Lappstackarn, istället för att kritisera Lamai64 och hans bildtrådar.. :rtfm:

Håller med föregående talare och klanka inte ner Flaggan!

Min vän Broder Toilett Tourist när du låg i blöjan byggde

en vän till mig hus i Pattis!

Norra inkl Naklua som du var "Rektor" på var mer eller mindre

ödemark inkl second road norra!

Sen är det väl inte så in i norden svårt att smälla in

några foton så att det blir slut på misstankarna,för du

har väl åtminstonde en liten instamatic med dej ner?

Jag själv har absolut inga problem med att sätta ett

par foton på MPR som du kanske har uppfattat heller inget

att dölja förneka eller ändra i efterhand! :great:

Hoppas på lite tåga från dej BTT in med bilder! :yes:

MVH Svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 645
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • svampen

    108

  • Baa

    46

  • Avregistrerad clion

    45

  • broder tuk tuk

    43

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

klarar nog 10 gånger ikväll trots att jag är packad om jag vill, Kamagra gel a 100 baht påsen. magiskt :bag:

Hahaha...Ja,Kamagra fungerar väldigt bra :great: Provade det för första gången förra året och DAMN!! Säger jag bara haha.. :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha...Ja,Kamagra fungerar väldigt bra :great: Provade det för första gången förra året och DAMN!! Säger jag bara haha.. :drinks:

Hmm jaha. Påverkar inte det bara "organet"?? Eller påverkar det psyket också? Så man vill flera gånger?

För min del räcker det med en gång per kväll så länge det är "kvalitetstid"

Hålla på som en kanin fattar jag inte vitsen med.

Eller kanske det är det som är vitsen.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Farang!

Det räcker att du frågar efter the owner i receptionen eller khun Kik.

BEC ligger ca 800 meter efter Dolphins rondellen och alltså på höger sida.

Kommer du med motobike kan du knappast missa stället eftersom det är väldigt väl skyltat.

Eller ta sikte på soi Wong Amat och gå sen tvärs över gatan så är du nära.

Garden lodge och Lovely home är andra riktmärken.

Nu kan jag ju inte garantera att hon är där på en lördag. Under min tid brukade hon va borta då.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Knasen!

Nu har jag ju inte kririserat Lamai64 för hans bilder. Tvärtom så tycker jag att hans bildresor i matens värld är väldigt fascinerande.

Så där tillför han ju forumet mycket glädje.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm jaha. Påverkar inte det bara "organet"?? Eller påverkar det psyket också? Så man vill flera gånger?

För min del räcker det med en gång per kväll så länge det är "kvalitetstid"

Hålla på som en kanin fattar jag inte vitsen med.

Eller kanske det är det som är vitsen.

[/quote

Man får en bättre känsla på nåt sätt,svårt att förklara men helt klart värt att testa :dance1: Var lite emot dessa preparat eftersom saken fungerar utmärkt utan ochså,men detta var nånting jag ville testa och det kommer inte vara den sista gången jag gör det heller :great: Men det är klart att har man ett fungerande organ i vanliga fall så ska man nog inte experimentera allt för mycket med detta heller,det kan ju sluta med att man sen alltid måste ta den för att den inte fungerar utan.Men nån gång ibland tänker jag ta det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Btt,jag brukar inte kritisera dig eller vad du skriver om men när du kritiserar lamai64 är du ute på helig mark :diablo: hans bild och ordberättelser från sina resor är både underhållande och roliga och är något jag inte vill missa för allt i världen :great: .Om du inte kan ta åt dig av hans berättelser så tror jag du vet hur man skrollar.Jag tror att de flesta här på forumet har haft många trevliga stunder tack vare lamai64.På tal om pyttipanna så har jag just avnjutit frugans alldeles utsökta anrättning av denna utsökta maträtt :great::great::great: två stekta ägg och lite rödbetor och allt slank ner utan motstånd :rolleyes: Mvh Måne PS jag gillar rissoppa oxå DS :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Hej! Kan inte de i Pattaya boende och tillika medlemmar här kolla BTT:s uppgifter,så vi kan få svaret.Väldigt intressant ur alla synvinklar

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

väntar med spänning på morgondagen farang kommer säkert med ett utförligt reportage :preved:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Farang!

Det räcker att du frågar efter the owner i receptionen eller khun Kik.

BEC ligger ca 800 meter efter Dolphins rondellen och alltså på höger sida.

Kommer du med motobike kan du knappast missa stället eftersom det är väldigt väl skyltat.

Eller ta sikte på soi Wong Amat och gå sen tvärs över gatan så är du nära.

Garden lodge och Lovely home är andra riktmärken.

Nu kan jag ju inte garantera att hon är där på en lördag. Under min tid brukade hon va borta då.

BTT

Skicka in ett bildbevis din löj.. varelse nu börjar man bli rätt trött!

Bevis för i helv. är väl inte så svårt do it know!

Eller vill du förlöjligad som en ja jag vet inte vad men har du någon

form av självrespekt så dra in bevis inte från din egen lilla Värld!

Mvh Fucking Hälsning Svampen som kan visa sig "KKAANN DDUU"!!!!!!! :whistle:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

väntar med spänning på morgondagen farang kommer säkert med ett utförligt reportage :preved:

Eller så ligger han med rejäl huvudvärk :ouch:

Link to comment
Dela på andra sajter

Skicka in ett bildbevis din löj.. varelse nu börjar man bli rätt trött!

Bevis för i helv. är väl inte så svårt do it know!

Eller vill du förlöjligad som en ja jag vet inte vad men har du någon

form av självrespekt så dra in bevis inte från din egen lilla Värld!

Mvh Fucking Hälsning Svampen som kan visa sig "KKAANN DDUU"!!!!!!! :whistle:

Håller med föregående talare och klanka inte ner Flaggan!

Min vän Broder Toilett Tourist när du låg i blöjan byggde

en vän till mig hus i Pattis!

Norra inkl Naklua som du var "Rektor" på var mer eller mindre

ödemark inkl second road norra!

Sen är det väl inte så in i norden svårt att smälla in

några foton så att det blir slut på misstankarna,för du

har väl åtminstonde en liten instamatic med dej ner?

Jag själv har absolut inga problem med att sätta ett

par foton på MPR som du kanske har uppfattat heller inget

att dölja förneka eller ändra i efterhand!

Hoppas på lite tåga från dej BTT in med bilder! :yes:

MVH Svampen

0

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Hej.

jag förundras så hur ni kan haka upp er så på BTT.

Jag tycker han är den mest underhållande här på forumet i god konkurrens med Lappen. Dom är ju sina helt motpoler.

Och har helt olika erfarenheter och värderingar. kan bara säga att visst fan har BTT så rätt ofta! . Och Lappen lever i sin lilla värld! Det enda problemet är ju att BTT också lever i sin lilla värld verkar det som(BTT motbevisa mig gärna) och är en ganska extrem person. Och håller stenhårt på vad han tycker och tänker och provocerar er. Att det sen finns undantag har han ju också sagt många gånger. Och att han endel gånger är ute på hal is och även har helt åt helvete fel är sant. Men det har väl många här , också jag.

Jag skrattar faktiskt medhållande och igenkännade åt de flesta av hans inlägg. Och sen ni som känner er provocerade "ta det för fan med en klackspark"

Sen håller jag med han helt och hållet att majoriteten av damerna vi Västerlänningar träffar där lägger en stor vikt vid ekonomi och pengar när dom väljer oss som partners .

Och det spelar fan ingen roll om dom har jobbat i bar, lampaffären, hittat dom på nätet(även många av dom på nätet jobbar eller har jobbet i bar och lampaffär) eller är lite bättre utbildade. Och kom nu inte jämförandes med att västerländska kvinnor också tänker på ekonomi, för det är oftast inte riktigt på samma villkor!

Fatta och acceptera och var ärliga att att anledningen till att vi kan få lite snyggare, yngre och sexigare kvinnor där beror på oftast på pengar och en bättre framtid för tjejen och i många fall även deras familj , inget annat!!!

Ialla fall den som jag helst vill träffa av dom båda är helt säkert BTT. vi har helt säkert mer kul tillsammans än Lappen och jag skulle ha . Ursäkta Lappen du är säkert en gedigen hederlig karl Men inte direkt min stil tror jag!

Snucke

Beklagar att du har dåliga efrenheter, bättre lycka nästa gång!!! / mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

1. Du vaknar alltid sugen på rissoppa?<BR><BR>Finns ingen i min familj som äter rissoppa, kanske dom skulle byta hembiträden??<BR><BR>2. Du klappar aldrig folk på huvudet?<BR>Jag har klappar ofta barn på huvudet, har dock aldrig klappat en vuxen på huvudet oberoende av&nbsp;nationalitet, dock smekt några få?<BR><BR>3. Du äter Durian med välbehag inomhus?<BR>Durian har jag bara sett i varuhus. Om ngn bjuder mig så lovar jag dock att prova.<BR><BR>4. Du samlar Buddha amuletter från hela LOS? Nej!<BR><BR>5. Äter alltid den starkaste maten? (fast det ryker ur öronen)<BR>Lagom är bäst, gillar dock välkryddat. Som tam 9 chili + en ISKALL Chang är en höjdare!!<BR><BR>6. Dricker alltid Mekong/soda<BR>Känner igen thai som dricker mekong, dom flesta kör Jonnie Walker el. dylik skrytrsprit. Själv har jag inget problem med fulsprit och har vid enstaka gånger beställt&nbsp;&nbsp;mekong cola i restuarang, men inte jätteofta. Dock brukar jag nästan varje resa till sverige köpa en flaska Mekong som import. Dock måste jag snart börja slänga eftersom barskåpet snart svämmar över.<BR><BR>7. Bygger hus på din släkts mark?<BR>Nej. min släkts mark i Bangkok är upptagen, dom har fabriker där.<BR><BR><BR>8. Har aldrig träffat en bartjej? <BR>Definera träffat? har aldrig haft sex med ngn som jag identifierat soim bartjej/prostituerad. Men en glassäljartjej i Rio de janerio ligger på gränsen!!<BR><BR>9. Längtar aldrig till Svedala?<BR>Jag bor här, varför längta?<BR><BR>10.Tycker om att tilltalas Farang?<BR>Jag är så jävligt dålig på thai, men alla mina thai kompisar i BKK brukar använda mitt förnamn!<BR><BR><BR>mvh <BR><BR>EDITORN HÄR E KASS!!!!!!!!!!!!!!!!<BR><BR>

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

1. Du vaknar alltid sugen på rissoppa?<BR><BR>Finns ingen i min familj som äter rissoppa, kanske dom skulle byta hembiträden??<BR><BR>2. Du klappar aldrig folk på huvudet?<BR>Jag har klappar ofta barn på huvudet, har dock aldrig klappat en vuxen på huvudet oberoende av&nbsp;nationalitet, dock smekt några få?<BR><BR>3. Du äter Durian med välbehag inomhus?<BR>Durian har jag bara sett i varuhus. Om ngn bjuder mig så lovar jag dock att prova.<BR><BR>4. Du samlar Buddha amuletter från hela LOS? Nej!<BR><BR>5. Äter alltid den starkaste maten? (fast det ryker ur öronen)<BR>Lagom är bäst, gillar dock välkryddat. Som tam 9 chili + en ISKALL Chang är en höjdare!!<BR><BR>6. Dricker alltid Mekong/soda<BR>Känner igen thai som dricker mekong, dom flesta kör Jonnie Walker el. dylik skrytrsprit. Själv har jag inget problem med fulsprit och har vid enstaka gånger beställt&nbsp;&nbsp;mekong cola i restuarang, men inte jätteofta. Dock brukar jag nästan varje resa till sverige köpa en flaska Mekong som import. Dock måste jag snart börja slänga eftersom barskåpet snart svämmar över.<BR><BR>7. Bygger hus på din släkts mark?<BR>Nej. min släkts mark i Bangkok är upptagen, dom har fabriker där.<BR><BR><BR>8. Har aldrig träffat en bartjej? <BR>Definera träffat? har aldrig haft sex med ngn som jag identifierat soim bartjej/prostituerad. Men en glassäljartjej i Rio de janerio ligger på gränsen!!<BR><BR>9. Längtar aldrig till Svedala?<BR>Jag bor här, varför längta?<BR><BR>10.Tycker om att tilltalas Farang?<BR>Jag är så jävligt dålig på thai, men alla mina thai kompisar i BKK brukar använda mitt förnamn!<BR><BR><BR>mvh <BR><BR>EDITORN HÄR E KASS!!!!!!!!!!!!!!!!<BR><BR>

Hallå Mamma M schyst eller stavas det så på väg till On Lost Party Twins Real Bikers

rock a rolla!

Jag har nästa ticket & Måste snacka först för första ggn med reseyrå MPR!

Skall mellanlandda fyll som f Benjing på v h eller?

8995:- solklart bussniees ner med SAS Thai W Ever!

MVH SWapen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Du vaknar alltid sugen på rissoppa?

Finns ingen i min familj som äter rissoppa, kanske dom skulle byta hembiträden??

Du klappar aldrig folk på huvudet?

Jag har klappar ofta barn på huvudet, har dock aldrig klappat en vuxen på huvudet oberoende av nationalitet, dock smekt

Du äter Durian med välbehag inomhus?

Durian har jag bara sett i varuhus. Om ngn bjuder mig så lovar jag dock att prova.

Du samlar Buddha amuletter från hela LOS? Nej!

Äter alltid den starkaste maten? (fast det ryker ur öronen)L

Lagom är bäst, gillar dock välkryddat. Som tam 9 chili + en ISKALL Chang är en höjdare!!

Dricker alltid Mekong/soda

Känner igen thai som dricker mekong, dom flesta kör Jonnie Walker el. dylik skrytrsprit. Själv har jag inget problem med fulsprit och har vid enstaka gånger beställt mekong cola på restuarang, men inte jätteofta. Dock brukar jag nästan varje resa till sverige köpa en flaska Mekong som import. Dock måste jag snart börja slänga eftersom barskåpet snart svämmar över.

Bygger hus på din släkts mark? Nej. min släkts mark i Bangkok är upptagen, dom har fabriker där.

Har aldrig träffat en bartjej. Definera träffat? har aldrig haft sex med ngn som jag identifierat som bartjej/prostituerad. Men en glassäljartjej i Rio de janerio ligger på gränsen!!

Längtar aldrig till Svedala? Jag bor här, varför längta?

Tycker om att tilltalas Farang? Jag är så jävligt dålig på thai, men alla mina thai kompisar i BKK brukar använda mitt förnamn!

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för ett vettigt svar!

Same same jag har ingenting med deras mark att göra!

Köpt själv Pattis 1 jordklimp på hus med hörn!!!!!!!

MVH Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för ett vettigt svar!

Same same jag har ingenting med deras mark att göra!

Köpt själv Pattis 1 jordklimp på hus med hörn!!!!!!!

MVH Svampen jap.gif

kan vi inte skramla här på mpr o köpa pattis.

Mvh Baabar jap.gif

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

kan vi inte skramla här på mpr o köpa pattis.

Mvh Baabar jap.gif

Babar de u det vi gjort Thaitien osv sen 1976 !

Ge mej en bra anledling till varför jag vill göra nånting!

Burai MC we shall over come!

MVH Svampen :crazy:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Babar de u det vi gjort Thaitien osv sen 1976 !

Ge mej en bra anledling till varför jag vill göra nånting!

Burai MC we shall over come!

MVH Svampen crazy.gif

Heeeeeee

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Måne!

Nu har jag ju inte kritiserat den helige Lamai64as bildberättelser, tvärtom så tycker jag absolut att hans bilder är spännande och underhållande.

Vilket jag faktiskt även har påpekat i hans flygmatsbildtråd.

Egentligen är det ju han som kritiserar mig för att ha blivit en gammal uttjatad skiva.

Svampen!

Nu ställer jag återigen frågan av vilken anledning jag skulle ljuga om min tid i Thailand?

Vad skulle syftet vara med att år ut och år in fabulera ihop berättelser som man hittat på goggle eller hört via andra vägar?

Möjligen skulle en verkligt vrickad mytoman kunna klara den bedriften, men jag är tveksam till om uthålligheten skulle räcka till.

Jag drivs inte av något sjukligt behov av att lura i medlemmarna falska historier.

Den enda anledningen till att jag varit med på sajten sedan 2004 är ju ett gediget intresse och en sorts kärlek till Thailand och det thailändska.

Sedan att jag inte publicerat några bilder bottnar mest i ett ointresse för fotograferingens konst.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Lamai64!

Vi åldras alla. Men så länge man inte blir så trånande och gubbsjuk så man tänder på japanska tonårsflickor i kort kort och knästrumpor får man ju va glad.

Du berikar forumet genom dina bilder på flygplansmat och luftiga moln.

Tycker nog att du kanske ska stanna i bildernas värld.

Angående enkelspårighet och att förnya sig. Även om du numera tar en del omvägar via japan och kina i lyxklass så är det väl fortfarande väldigt mycket pytt i panna, Sten på flaggan och Nid baren?

BTT

Och detta är inte kritik... Nä du broder du sjunker faktiskt i omdöme ganska så rejält.. Som sagt håll dig till dina vetenskaper istället för att håna seriösa medlemmar som faktiskt bidrar med bilder som gör att man längtar ner... :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

väntar med spänning på morgondagen farang kommer säkert med ett utförligt reportage :preved:

Måste tyvärr be om ursäkt för att lova mer än jag kunde hålla. Tanten har tjötat om att dra till hembyn sen långt innan forumsträffen, och jag gjorde allt jag kunde för att hålla mig kvar i Pattis fram tills dess. Men nu går det inte längre, hon packar väskorna just nu, så blir iväg och offline internet long time istället.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...