Jump to content
IGNORERAD

Perfekte Farangen!


svampen

Recommended Posts

  • Svar 645
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • svampen

    108

  • Baa

    46

  • Avregistrerad clion

    45

  • broder tuk tuk

    43

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Men du hade ju inte tagit några kort förra resan hette det tidigare? Länka gärna här var du lägger dom, för dyrt för mig att surfa runt på forumet med gprs på mobilen. Du skulle gråta om du visste hur många burkar du hade behövt panta bara för att skriva detta. Fantastiskt roligt att du inte ens inser hur du trasslar in dig själv. Nu med fotona, och tidigare med hardcorebargubbar. Knasen har rätt där i sitt svar till dig som L64 påpekade. Jag kan även tillägga att vanligaste ölen i baren är Chang, sen kommer Heinecken men du ser Singha 55555

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Faktiskt foton som jag tog så sent som förra resan. Har inte velat lägga in dem men nu tycker jag nog att det kanske behövs eftersom vissa personers ihärdiget och sanningssökeri ju i slutändan kan leda till att hela forumet börjar tvivla på min existens i Thailand.

Inte för att jag bryr mig så jättemycket om vad andra tror och tycker men det är ju inte så trevligt att få epitet som mytoman, dumskalle och lögnare över sig.

BTT

Va inte oroligt käre Broder, nu vet vi att Du finns, man har ju återfunnit Dina foton och certifikatet från skolan.

Men inte kunde man ana att Du var så jäkla snål att Du inte ville pröjsa en 5 bathing för att pissa när du skitar ner ku-en för 1000... :suicide:

Nääää, fortfarande vissa misstankar om mytomani. :dance1:

Baa

PS för en oinvigd, vilket avstånd rekommenderar Du som luktsäkert DS

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Föresten BTT, senaste resan... Slog mig precis att din senaste resa var då allt började... Du påstog då att du hade varit i Thailand och kollat upp nån brud när clion undrade över din frånvaro på forumet. Var ju då jag kollade upp din frånvaro och du hade varit borta typ fyra dagar... Du han alltså med att dra till en by för att checka, sen till Pattis för att fota, och hem igen på under hundra timmar. Sjuttsingen va snabb du är, visste inte att Concorde flög från Kastrup till Thailand. 5

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Föresten BTT, senaste resan... Slog mig precis att din senaste resa var då allt började... Du påstog då att du hade varit i Thailand och kollat upp nån brud när clion undrade över din frånvaro på forumet. Var ju då jag kollade upp din frånvaro och du hade varit borta typ fyra dagar... Du han alltså med att dra till en by för att checka, sen till Pattis för att fota, och hem igen på under hundra timmar. Sjuttsingen va snabb du är, visste inte att Concorde flög från Kastrup till Thailand. 5

Bäste Farang visste du inte att Bah Toielett Tourist använder sig av skolans privata jet? :whistle:

Skickar med en bild som rektorn mejl mej.

Det börjar ta sig BTT har nu många bevis vi kan väl sluta undra över hans Existens och trovärdighet

vad det gäller alla år i LOS?

MVH Svampen :wai:

post-4567-125913694627_thumb.jpg

post-4567-125913694627_thumb.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Fader Baa!!

Vilket avstånd man ska ha till toaletterna beror givetvis på vilket luktsinne man begåvats med och hur pass känslig man är för pisselukt.

Men 4-5 meter är säkert ett ganska tryggt avstånd.

Sedan är det ju inte bara en bra position för att kunna spana in vart godingarna tar vägen efter att de varit på toan, det är ju dessutom nära när man själv behöver lätta på trycket, vilket ju är ofta när man dricker öl

Att behöva springa gatlopp mellan barer och gloende gapande brudar ifall man ex skulle få diarre är ju inte så jävla trevligt. Då är det väl bättre att i lugn och ro kunna slinka in och uträtta sina behov snabbt och smidigt.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

btt måste nog vara den människa som gjort bort sig mest på hela internet.

Denna ihärdighet av gränslös dumhet borde premieras då den bjuder på mycket skratt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan gubbar i allmänhet och Buzzen i synnerhet

Nu har ju BTT gett er en straffspark, kan väll inte

vara svårt för dig Buzzen att ringa dit, fråga efter

chefen och fråga om en farang från Sverige jobbade

där mellan dom år som BTT uppgett.

Och ni som har thaifruar, be frugan ringa

telefonnummret finns juh..hur svårt kan det vara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan gubbar i allmänhet och Buzzen i synnerhet

Nu har ju BTT gett er en straffspark, kan väll inte

vara svårt för dig Buzzen att ringa dit, fråga efter

chefen och fråga om en farang från Sverige jobbade

där mellan dom år som BTT uppgett.

Och ni som har thaifruar, be frugan ringa

telefonnummret finns juh..hur svårt kan det vara.

STRAFFSPARK?? Ringa till en skola & fråga fall en farang jobbat där med ett förnamn?

Kan väl ringa till 100 skolor i LOS & ställa samma fråga samt få samma svar?

Mestadels är det ju Faranger som jobbar som språklärare?

Kan det ha varit en kompis?

Jag hade en som jobbade liknande han hette Ove, så jag skulle kunna sitta här och

ta hans identitet utan några som helst bildbevis eller andra konkreta fakta.

LÄTT SOM EN PLÄTT ELLERHUR?

Nä nu får nog Bah Toilett Tourist lägga fram lite hållbara fakta alltså lägga

korten på bordet? :bag:

Många väntar på svar????????

MVH Svampen "numera Ove på skolan" :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Pingislover, nu sabbade du lite... Hoppas ingen tar kontakt med skolan innan jag är tillbaka i fiskebyn. Har snackat med thai tidigare så jag vet hur man ställer frågorna för att få rätt svar, kommer iofs inte tappa ansiktet om BTT har jobbat där men jag kommer tappa hakan. Hans jobb är väl den enda historia han inte ändrat på?

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tog en halv sekund att skicka ett mail och soka en referens pa den s:k Peter - far se om det blir ngt svar. Mest for jag e evinnerligt trott pa den repiga gamla skivan om huruvida Btt ar ett troll eller inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tog en halv sekund att skicka ett mail och soka en referens pa den s:k Peter - far se om det blir ngt svar. Mest for jag e evinnerligt trott pa den repiga gamla skivan om huruvida Btt ar ett troll eller inte.

Hoppas bara vår käre spefågel inte tar illa upp, finns ju liksom inte en enda skribent som han, svarar på fullaste allvar på skämtsamma inlägg och tror att vi driver med honom när vi är seriösa, nä, låt vår clown hållas, i varje fall mina smilgropar djupnar bara vid tanken på honom.

Att 78:an blivit raspig beror väl på att BTT:s nål blivit slö av allt handjobb när han drömmer om pissoiren bland barbrudarna. :crazy:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

hej

jag tror btt njuter nu när han skruvat upp så många på mpr.

vi får se vad som med händer med vår roliga bartorsk

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

Är du den perfekte Farangen?

Ställer några frågor om detta där ni själva kan

kommentera hur ni är en bra Farang?

Ser fram emot en livlig diskussion?

MVH Svampen :wai:

1. Du vaknar alltid sugen på rissoppa?

2. Du klappar aldrig folk på huvudet?

3. Du äter Durian med välbehag inomhus?

4. Du samlar Buddha amuletter från hela LOS?

5. Äter alltid den starkaste maten?

(fast det ryker ur öronen)

6. Dricker alltid Mekong/soda

7. Bygger hus på din släkts mark?

8. Har aldrig träffat en bartjej?

9. Längtar aldrig till Svedala?

10.Tycker om att tilltalas Farang?

(av släkt,vänner,familj)

Vad hände med de här frågorna?

Var det inte om dem det skulle diskuteras i den här tråden? :rtfm:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad hände med de här frågorna?

Var det inte om dem det skulle diskuteras i den här tråden? :rtfm:

Tillbaka till ämnet Tack Welder? :wai:

MVH Svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Farang!

Att jag skulle ha ändrat på historier tycker jag nog inte riktigt stämmer. Jag har väl varit ganska konsekvent med mina redogörelser under åren från olika skolor, fängelsetiden och min övriga tid i Pattaya.

Om du nu ska prata med ägarinnan så passa då på att fråga ifall där också fanns några kvinnliga lärare vid namn Somjai och Noi och pla och khun Tu.

Det fanns även en filipinsk tjej som jobbade i receptionen som heter Grace Green och som kallades för khun djii och är eller var gift med en amerikansk man som heter Richard.

Det fanns även en allt i allo thaiman som heter khun Manot.

Jo jag är bra på att minnas namn men också beroende på att dessa namn fortfarande är mina vänner som jag faktiskt besöker när jag är i Thailand.

Även om jag nu blev lite osams med ägarinnan under slutdelen av min vistelse där så kan jag inte tro att hon skulle förneka min existens eller inte minnas.

Thailändare brukar ha gott minne.

På gott och ont.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Att thailändare har bra minne kan jag hålla med om.. Men bara när dom själva vill komma ihåg någon liten bagatell man sagt i förbifarten, annars så är det mycket luum (glömma) :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej alla vänner.

jag börjar tro ni har nått problem. lika stort som btt.

men det är väl tur annars vore MPR ganska dött!

Va fan ska han bevisa? Det här är väl ett jävla internetforum? och mest för skojs skull

snucke

Ändrades av Snucke
Link to comment
Dela på andra sajter

varför måste man bevisa nåt här? Eller är det för inbördes beundran!

snucke

Ändrades av Snucke
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Lappen!

Nej givetvis har inte thaiare bättre minne än andra nationaliteter. Däremot brukar de ha hästminne vad gäller att komma ihåg namn och utseende på faranggubbarna.

Vi brukade skämta om att vissa damer i baren har öron långa som ormar och minnen som räcker 5 livstider.

Så att ägarinnan inte skulle minnas en person som arbetade hos henne under ca ett och ett halvt år och som va ganska kontroversiell har jag svårt att tänka mig.

Jag levde i stort sett på BEC under den tidsperioden så skulle hon glömt det så är det Alzheimers fel.

Snucke!!

Jag vet egentligen inte varför herr farang lägger ned sådan energi på att bevisa en skitsak.

Antingen drivs han av någon form av sanningskrav, vilket ju är märkligt eftersom han är bargubbe och de gubbarna brukar ju inte direkt vara några sanningsvittnen eller drivas av frenetisk sanningsiver.

Eller också känner han sig förorättad av någon anledning.

Men oavsett vilket så vet jag ju att jag skrivit sanningen så till syvende och sist blir det han som får stå med röven bar.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej BTT,

Jag får nog hålla med dig om att thailändare enligt min erfarenhet har ett nästan kusligt bra minne vad gäller ansikten. Förvånansvärt även gällande faranger, de ser ju enligt en del thailändare alla likadana ut!

Men det finns ett besläktat fenomen. Det har ju hänt många gånger att jag beger mig ut i Chiang Mai på egen hand för att till exempel inhandla något specifikt, typ bok eller datorkabel. Fru Chang är ej intresserad och har något annat att göra. Märkligt nog är det nästan alltid någon av fru Changs bekanta som mig ovetandes observerar mig och är mycket snabba med att ringa till fru Chang och med andan i halsen beskäftigt meddela "vet du att Herr Chang just nu befinner sig där ensam!"... Personer som kanske bara sett mig en gång tidigare. Om fru Chang varit med hade de väl sannolikt kommit fram och hälsat.

På sätt och vis imponerande, men ändå lite störande... man inbillar ju sig att man i en stad av Chiang Mais storlek torde vara ganska anonym. Och insinuationen om att jag gör något olämpligt utan fru Changs vetskap finns ju där... njuter man av att skvallra om tänkbara indiskretioner?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan bara prata för mig själv, men va fan ska man bevisa för nån här att man är vem man är. Låt BTT vara sig själv och om han vill bevisa nåt är det väl upp till han!!!

Jag tror ialla fall på nånting om honom han finns och därmed är jag nöjd.

men visst vore det kul om han körde fram nåt så han kan träppa igen truten på er.

ni verkar ju mer eller mindre maniska!!!BTT Kör hårt sanning eller osanning !!! Alla tror ju precis som dig att dom vet mer eller mindre bäst.

snucke

Ändrades av Snucke
Link to comment
Dela på andra sajter

oj vad många svar, fixar inte detta från mobilen, säger tack och hej tills jag hittat nått internetcafe :)

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...