Jump to content
IGNORERAD

Goda nyheter, Jultomten arresterad!


Tommy

Recommended Posts

Ytterligare ett svin har åkt fast!

Wayne Nelson “Santa Claus” Corliss 61år gammal, har dömts till 20 års fängelse, bland annat för sex med 2 unga pojkar i Thailand :diablo:

Läste det nyss på "Thai Visa". Bra jobbat av polisen! :great:

http://www.thaivisa.com/forum/Santa-Claus-Arrested-Sexually-Abus-t315132.html

Om nån gör nåt liknande mot nåt barn jag känner, kommer han inte att dömmas för någonting, om jag får tag på honom först.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ytterligare ett svin har åkt fast!

Wayne Nelson “Santa Claus” Corliss 61år gammal, har dömts till 20 års fängelse, bland annat för sex med 2 unga pojkar i Thailand :diablo:

Läste det nyss på "Thai Visa". Bra jobbat av polisen! :great:

http://www.thaivisa.com/forum/Santa-Claus-Arrested-Sexually-Abus-t315132.html

Om nån gör nåt liknande mot nåt barn jag känner, kommer han inte att dömmas för någonting, om jag får tag på honom först.

MVH Tommy

Det må ju vara hänt, men du lär i så fall själv bli dömd för något... hoppas jag.

Pedofiler får mig att må illa, men även självutnämnda stolta "rättsskipare" som gärna berättar om vad dom skulle göra om... är det meningen att vi ska imponeras? Falla in i pöbelmentaliteten?

Berätta gärna om du någonsin gör vad du skryter om, tills dess tycker jag du kan behålla dina fantasier om egen olaglig rättviseskipning för dig själv.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Har yom kastat clementiner på dig Lars :blink::blink:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Får nog hålla med både Tommy och Herr Chang, skulle det hända t.ex. mina barnbarn så har jag med största säkerhet gjort min sista dag i frihet om jag fick tag i gärningsmannen, detta löser ju inte problemet i sig men.usch, hemska tanke.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller också med Tommy och Herr Chang.

Den digitala reptilhjärnan hade säkert hittat på någon lämplig vedergällning om ens egna ungar blivit utsatta.

Med tanke på att det finns "tomtenissar" som lobbar för att förhållande med 20-25 åriga tjejer är pedofili så bör nog bättre skolade, typ domstolar även förtsättningsvis sköta dylika frågor, framför självutnämnda rättsskipare. :yes:

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

Det må ju vara hänt, men du lär i så fall själv bli dömd för något... hoppas jag.

Pedofiler får mig att må illa, men även självutnämnda stolta "rättsskipare" som gärna berättar om vad dom skulle göra om... är det meningen att vi ska imponeras? Falla in i pöbelmentaliteten?

Berätta gärna om du någonsin gör vad du skryter om, tills dess tycker jag du kan behålla dina fantasier om egen olaglig rättviseskipning för dig själv.

Herr Chang har talat.

Tja visst har du en poäng, och jag brukar hålla sådana tankar för mig själv.

Men ett par pilsner i kroppen och en våldsam hemlängtan fick mig att skriva som jag gjort.

Det betyder precis som jag skriver idag, jag håller det för mig själv, inte att jag ändrat uppfattning.

Så sorry HC, ta bort hela tråden om det känns bättre för dej.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Tommy,

Jag tycker inte jag behöver radera tråden, ville bara undvika att vi får någon slags osmaklig tävling om vem som påstår sig kunna utdöma och verkställa strängast straff. Det har hänt förr...

Det bryter ju inte direkt mot någon forumregel, men jag tycker vi kan avstå från sådant.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...