Jump to content
IGNORERAD

Dags igen #2


noBuzz

Recommended Posts

Avregistrerad clion

fy fan :diablo: åker den 4/12 blir väl samma kaos som förra året :diablo:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle de inte samla 1 miljon redan till 3 års dagen av militärkuppen?

Av det blev det cirka 20 000 den gången, får se hur mycket pengar Dr T har fått från sin nye bäste kompis för att finansiera det hela.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

ja du Clion vi va de sista planet som landa på gamla flygplatsen polarna som skulle komma med finnair fick aldrig komma så hoppas den här skiten inte håller i sig. :diablo:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni behöver inte vara oroliga. Jag har hört att om man bara pratar med dem så upptäcker man hur trevliga de är. :crazy:

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni behöver inte vara oroliga. Jag har hört att om man bara pratar med dem så upptäcker man hur trevliga de är. :crazy:

Dock måste man vara snabb och hinna prata med allihopa om inte så slår de dig gärna på käften.

Och blir det nu en miljon röda så gäller det att ha en sjusärdeles välsmord käft för att hinna med alla innan man ligger där på marken.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

F-n va skönt det ska bli i Udon den weekenden, inte en kotte ivägen på streetan och ingen kö på Big C.. :preved:

Fast..de flesta kommer väl tillbaks till vekligheten och stannar hemma, det är trots allt långt till BKK och kallt på pickisflaket.

Baa (som trots allt hoppas på en bra höst)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...