Jump to content
IGNORERAD

Laptop med inbyggd sim korts plats


glimten66

Recommended Posts

hej en fråga till er som kanske vet skulle vilja köpa en laptop me inbyggd sim plats i finns de ???? o i så fall kan man få tag på en sådan i Thailand o gärna om de e någon som vet modell

mvh micke

Link to comment
Dela på andra sajter

hej en fråga till er som kanske vet skulle vilja köpa en laptop me inbyggd sim plats i finns de ???? o i så fall kan man få tag på en sådan i Thailand o gärna om de e någon som vet modell

mvh micke

Det finns nog många, men Sony Vaio och Asus har, det vet jag.

I Pattaya lär ju Tutcom ha såklart, i Bangkok finns ju Pantip Plaza som säljer det mesta i dataväg.

/ Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns nog många, men Sony Vaio och Asus har, det vet jag.

I Pattaya lär ju Tutcom ha såklart, i Bangkok finns ju Pantip Plaza som säljer det mesta i dataväg.

/ Joe

:clapping: tackar för de svaret JOE tänkte de kunde vara rätt skönt o slippa ha mobilen kopplad till en laptop så tackar

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller köper du en för 1 krona i Sverige med abbonemang och stoppar i ett thai-simkort när du landar.

Jag har en HP med inbyggd sim läsare, men det finns på Sony´s och Asus samt Toshiba vad jag sett i Bangkok.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Eller köper du en för 1 krona i Sverige med abbonemang och stoppar i ett thai-simkort när du landar.

Jag har en HP med inbyggd sim läsare, men det finns på Sony´s och Asus samt Toshiba vad jag sett i Bangkok.

Bara så det inte är spärrat som med mobi]Funkar det?

ltelefoner? Jag vet inte om det är så men det är ju därför vi snackar på forumet för att byta information. [/font

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en HP EliteBook som har den möjligheten. Men jag får det inte att funka, får nog be Honken fixa det åt mig.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara så det inte är spärrat som med mobi]Funkar det?

ltelefoner? Jag vet inte om det är så men det är ju därför vi snackar på forumet för att byta information. [/font

Ja man vill ju inte den ska vara låst kan bli lite jobbigt då för de verkar vara djävligt praktiskt o ha kort plats i lap toppen

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...