Jump to content
Baa

Vad har Du gjort idag?

Recommended Posts

stjp8729    14 230
stjp8729

Jobbat.. Ätit lunch.. Jobbat.. Ätit middag... Räknat ner ytterligare en dag tills Mia Noi kommer hit,, 3 dagar kvar... :dance1:

Ha en bra dag!

:)

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Pravej    98
Pravej

Blev skitless nu på morgonen! Kom ner på jobbet & det visade sig att båten var försenad en vecka eller två! Varför ska de kalla hem en från Thailand när jag kund ha varit nere 2 veckor till! Bra mycket billigare att leva där än i Norge:(

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Odin    34 326
Odin

Är det du som är förlagan till Uffe i serien Hälge ? :crazy::na:

mvh. Lars

Hehe nääe jag kände mej mer som den där blöta hunden i reklamen- Om du är stor så måste du vara snäll... Du vet han som har en liten hund mellan frambenen i spöregnet

//Janne

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Avregistrerad clion    36 414
Avregistrerad clion

Har varit hemma med joel (äggalergiker)men verkar som att det har försvunnit (livrädd för svininflänsan på honom)ska upp till hans läkare på östra i morn å testa om han kan ta sprutan e det ok så får han den.fan tänk om han blir sjuk nu när det närmar sig för thairesan.tar hellre vård av barn än låter han bli sjuk. :unsure:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Baa    43 318
Baa

Varit på Globelhouse och köpt en sickadäringa duschvattenvärmare till gästmuggen, är ju lite svalt kring nyaår då det ramlar in lite löst folk från fäderneslandet.

Ätit en god lunch, druckit en GOOOOD cappucino i stora varuhuset, borde ha gått till barberaren, men det är ju en dag i morgon med.

Dax för en BeerIssan på altanen, helt OK, lite sötare än LEO och alk.halt 4,7. Passar bra att dricka om man skall nyttja motorfordon.

Baa

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Avregistrerad clion

Kört frugan till busen (ledig idag) duchat joel mm mm deppat :blink: Fan här sitter man hemma å passar ungar sen när frugan

kommer hem så e det viktigaste väninorna .idag ska hon på nån fest i gbg å jag får ta hand om ungarna.röt till i morse att så här kan jag inte ha det.(det är skit å bo nära gbg mycke skitkäringar som lockar med både de ena å de andra).men clirre e garderad så jag ringde en väninna :o i phatalom .eller e det höstmörkret som gör en deppad? ?har ett helvete med mörkret :(

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Avregistrerad clion

i den värmen :suicide:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Guest Lappen   
Guest Lappen

Jobbat natt och direkt när jag vaknade skjutsade jag ner frugan på stan för att träffa en kompis.

Skönt så man blir ensam och kan spela poker i ensamhet.låter lite tragiskt :mdr::blink:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Avregistrerad clion

Om du menar sillinläggningen får du nog förklara lite bättre

ja i 30+ ta det som ett skämt :crazy:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Avregistrerad clion

nja kanske tröttnar :o man lever bara en gång :o :o :o å va hemma å passa ungar när frun träffar väninor e ingen höjdare

sen när hon kommer ska det springas till dom andra i området :focus:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Baa    43 318
Baa

nja kanske tröttnar :o man lever bara en gång :o :o :o å va hemma å passa ungar när frun träffar väninor e ingen höjdare

sen när hon kommer ska det springas till dom andra i området :focus:

Clirre, Du får nog hoppa jämfota, en fot räcker nog inte :suicide:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilder i sin helhet.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

• BX.in.th Bitcoin Exchange Thailand
NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll