Jump to content
Baa

Vad har Du gjort idag?

Recommended Posts

Skibi    264
Skibi

Jahas!

Bråkat om pengar med tanten! hysteric.gif

Så är det, ännu en dag i paradiset!

Mvh

Kimmo

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
MaiChai    34 449
MaiChai

Tvättat, en nackdel med att umgås med farangkvinnor. Marktjänsten suger!

Förberett mig inför ett möte med en reklambyrå imorgon, gäller att se till så att allt är med till mötet.

Slötittat på Frasier medan tvätten snurrade runt i maskinerna, trodde det skulle bli en lugn kväll men sen började det hända saker i Bangkok så jag fick ringa runt och kolla en del saker.

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
måne    59 043
måne

Gjort frukost åt familjen,tvättat en maskin,städat 90 kvm,tvättat en maskin till,lagat middagoch just nu tar jag mig en kopp kaffe.Ännu en dag i den perfekta maidens liv :whistle: Mvh Måne PS maichai,det är ingen skillnad med en farangfru ,men jag klagar inte frugan sliter hela veckan på ett skit jobb så hon är värd att få ta det lugnt på helgen DS :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Avregistrerad clion    36 414
Avregistrerad clion

same same Måne

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Kenneth4618    135 497
Kenneth4618

Rensat garderober på kläder för att ta med och ge bort i Thailand när vi åker om en vecka, hittills fått ihop ca 50 kg!

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Avregistrerad clion    36 414
Avregistrerad clion

Hämtat frugan på hennes jobb sen drog vi till liseberg sen vart det lite tjafs (hon vill hyra en Thaitakoway i gbg) kommer

inte på frågan sa jag då blir du aldrig ledig röt jag eller (pep)sen måste du gå i skola å lära dig om miljö å hälsa mm mm

då tystna hon.fan nu e det thairesturanger som e på tapeten tidigare va det mark innan va det guld.å allt kommer från väninnorna som pratar pratar pratar :diablo:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Bengt-Erik    29
Bengt-Erik

Jobbat hela dagen 7-16, tanten ville ha en pizza,

lirade en hundring på jack vegas, tanten hämtade

en öl till.de blev + 1900kr gott

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
loy kratong    22
loy kratong

Sov länge idag, har inte kunnat sova ordentligt tre nätter dessförinnan. Vaknade vid lunchtid. Har sedan tillbringat dagen med att sätta ihop en ny dubbelsäng. Fy vilket skitjobb!

Men slutresultatet blev bra!dance1.gif

Hoppas jag kan sova i natt ochså, annars..icon_test.gif

mvh Bobo

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Farang    238
Farang

Idag har jag sprungit på muggen 5 gånger med smärtor i magen och räserbajs, och klockan är inte ens 12 här ännu... tanten har varit på pharmacy nu och köpt piller samt nån brandgul salt äcklig saft så det börjar rätta till sig... sorry men verkar ju som trådstartaren ville veta...

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Odin    34 326
Odin

Hoppas de e ok att jag uttökar tråden att gälla hela helgen..

Jo jag har jagat hela helgen... Tokjagat i spöregn för att vara exakt, jag hade inte kunnat bli blötare om jag så hoppat i poolen.

Kommit hem på kvällen å värmt(?) mej med öl och sen ut igen på på morgonen och funderat på min egen mentala status när jag frivilligt befinner mej i en regnig svinkall skog.

Men sen när valpen skäller (driver) Rådjur för första gången så märker jag varken kyla eller regn, jag står bara där i regnet och ler och njuter av musiken.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Bolton    6
Bolton

Ja de låter trevligt för själen att vara ute ock jaga ock höra hunden driva (ställa) ett djur. Är själv jägare :wai:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
ban_kog_wat    122
ban_kog_wat

Rensat garderober på kläder för att ta med och ge bort i Thailand när vi åker om en vecka, hittills fått ihop ca 50 kg!

Fan, trodde bara det va vi som hade övervikt åt båda hållen.

BAAN

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
hbgmaxie    513
hbgmaxie

Hoppas de e ok att jag uttökar tråden att gälla hela helgen..

Jo jag har jagat hela helgen... Tokjagat i spöregn för att vara exakt, jag hade inte kunnat bli blötare om jag så hoppat i poolen.

Kommit hem på kvällen å värmt(?) mej med öl och sen ut igen på på morgonen och funderat på min egen mentala status när jag frivilligt befinner mej i en regnig svinkall skog.

Men sen när valpen skäller (driver) Rådjur för första gången så märker jag varken kyla eller regn, jag står bara där i regnet och ler och njuter av musiken.

Är det du som är förlagan till Uffe i serien Hälge ? :crazy::na:

mvh. Lars

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilder i sin helhet.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

• BX.in.th Bitcoin Exchange Thailand
NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll