Jump to content
IGNORERAD

hur många gånger har ni varit i thailand


patongking

Recommended Posts

  • Svar 70
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    8

  • måne

    6

  • stefan5300

    5

  • svampen

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

Ang.min gbgresa så blev den uppskjuten,men den ska bli av,var så säker :great: Mvh Måne

sikta på april maj så kan vi ha en träff vid polishuset i slottskogen :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj då blir det farligt i Götet!

Skulle hälsa från Chung har han ringt dig Måne?

MVH Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har väl rest in i Thailand ungefär 300 gånger under de 11 år jag haft Thailand som bas och uppskattningsvis har jag väl varit här 4-5 år. Jag tycker jag har rätt bra koll på det som intresserar mig i Thailand men jag vet lite eller inget om det som inte intresserar mig och det är trots allt betydligt fler ämnen än de som intresserar mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag har väl rest in i Thailand ungefär 300 gånger under de 11 år jag haft Thailand som bas och uppskattningsvis har jag väl varit här 4-5 år. Jag tycker jag har rätt bra koll på det som intresserar mig i Thailand men jag vet lite eller inget om det som inte intresserar mig och det är trots allt betydligt fler ämnen än de som intresserar mig.

En till med ett glidarjobb :bag: avundsjuke clion :na:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

En till med ett glidarjobb icon_baggirl.gif avundsjuke clion na.gif

När man snittat 60 timmar i veckan 49 veckor om året i drygt 10 år så tycker man inte att de där gratis jordnotterna på flyget är sådär jättelyxigt längre smile.gif .

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

När man snittat 60 timmar i veckan 49 veckor om året i drygt 10 år så tycker man inte att de där gratis jordnotterna på flyget är sådär jättelyxigt längre smile.gif .

Uch tar tillbaka joket :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Uch tar tillbaka joket whistle.gif

Ingen fara Clion, jag känner mig trots allt rätt lyckligt lottad och ingen tvingar ju mig varken att bo i Thailand eller behålla mitt jobb.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen fara Clion, jag känner mig trots allt rätt lyckligt lottad och ingen tvingar ju mig varken att bo i Thailand eller behålla mitt jobb.

Jobbar du som flygvärdinna? Absolut inget fel med de om så är fallet.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobbar du som flygvärdinna? Absolut inget fel med de om så är fallet.

Nej, jag lallar mest omkring i singhalinne och skinnväst och dricker hemkort i min husvagn, jag hittar bara på om att bo i Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, jag lallar mest omkring i singhalinne och skinnväst och dricker hemkort i min husvagn, jag hittar bara på om att bo i Thailand.

Det är absolut inte fel att sitta i en husvagn i Nikelinne, dricka hembränt och käka jordnötter

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är absolut inte fel att sitta i en husvagn i Nikelinne, dricka hembränt och käka jordnötter

Nej, absolut inte, fortsätt du kora på ditt vinnande koncept så kor jag på mitt.

Link to comment
Dela på andra sajter

TROR jag är på min sjuttonde resa... och weekendresor är inget för mig så strax är jag uppe i 5 år totalt i landet. Jag har dock bestämt att denna nuvarande fem-månaders tripp får bli vår sista längre. I alla fall under överskådlig tid. Långresor hit 13 år i sträck får räcka, nu måste vi börja använda slantarna även till materiella saker... som alla andra.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

kommer inte ihåg :diablo:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Destination Philippines

Räknade stämplarna i passen för ett par år sedan och då fick jag ihop 35 st och sen dess så har jag väl varit där ett par ggr till, senast i våras. Inga längre vistelser, som längst runt 2 veckor och som kortast 1 dygn, åkte från Sverige på fredagen kom ner på lördagen och sen åka hem igen söndag kväll och sen jobba måndag morgon, åkte ner endast för att köpa lite saker. Jobbat länge inom flyget och i början blev det en del "helgresor" till Thailand ner på torsdag och hem måndag kväll och sen direkt till jobbet på tisdagen, det var inga viloreser direkt utan fullt ös hela vägen. Kan inte påstå att jag vet mycket om Thailand har endast brytt mig om nöjen, öl, mat och shopping när jag varit där.

Ha det

Ändrades av Destination Philippines
Link to comment
Dela på andra sajter

Reste första gången 2000 så det blir 9 gånger då. Total tid ca 9 månader av mitt liv. Senast i våras 2 mån.

/ Baan

mai-mii, mai.mii mai.mii

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...