Jump to content
IGNORERAD

När kommer tårtan??


ragson

Recommended Posts

Man har ju varit på x antal barer genom åren. Ibland är det nån staff/mamasan som fyller år. Ballonger ska upp, vevgrisen ska vevas, karaoken är 8.7 Richter... 

Sen ska 7/11 tårtan ut och det släcks ner och alla sjunger häppi böörsfäj...Då är klockan midnatt. Eller hur? 

 

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev ragson:

Man har ju varit på x antal barer genom åren. Ibland är det nån staff/mamasan som fyller år. Ballonger ska upp, vevgrisen ska vevas, karaoken är 8.7 Richter... 

Sen ska 7/11 tårtan ut och det släcks ner och alla sjunger häppi böörsfäj...Då är klockan midnatt. Eller hur? 

 

Kul att du är med igen,dina reseberätelser och från pataya, toppen. Du skulle ju köpa

packmoppen av mej den finns kvar

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev ragson:

Man har ju varit på x antal barer genom åren. Ibland är det nån staff/mamasan som fyller år. Ballonger ska upp, vevgrisen ska vevas, karaoken är 8.7 Richter... 

Sen ska 7/11 tårtan ut och det släcks ner och alla sjunger häppi böörsfäj...Då är klockan midnatt. Eller hur? 

 

Ja men Och?

Link to comment
Dela på andra sajter

48 minutes ago, ragson said:

Man har ju varit på x antal barer genom åren. Ibland är det nån staff/mamasan som fyller år. Ballonger ska upp, vevgrisen ska vevas, karaoken är 8.7 Richter... 

Sen ska 7/11 tårtan ut och det släcks ner och alla sjunger häppi böörsfäj...Då är klockan midnatt. Eller hur? 

 

Hela du är är som en enda stor tårta.  Det vet väl alla att tårtan kommer 22.30. Thai time. Ballongerna går ju av kl 24.00

 

Tveksamt om någonsin varit i Thailand. Tror jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev spooncreek:

Hela du är är som en enda stor tårta.  Det vet väl alla att tårtan kommer 22.30. Thai time. Ballongerna går ju av kl 24.00

 

Tveksamt om någonsin varit i Thailand. Tror jag.

O kärran går bra😂? Har clirre kapat båda era konton😉

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

49 minuter sedan, skrev spooncreek:

Hela du är är som en enda stor tårta.  Det vet väl alla att tårtan kommer 22.30. Thai time. Ballongerna går ju av kl 24.00

 

Tveksamt om någonsin varit i Thailand. Tror jag.

Nejnejnej... Tårtan kommer med allsång ock slakta ljus och ballonger sprackes psis efter låten är klar. Det är ju vedertaget. 

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

 


Krister Broberg (Frasse), Mats Bengtsson (Hilding) och Jan Lööf (Janos)  
i TV-serien "Tårtan".

 

2129134751_Trtan.thumb.jpg.4de3d24db7f4104ea2411cbf7594a741.jpg

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Kul att du är med igen,dina reseberätelser och från pataya, toppen. Du skulle ju köpa

packmoppen av mej den finns kvar

Skulle jag? Vilken då? 

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, ragson said:

Nejnejnej... Tårtan kommer med allsång ock slakta ljus och ballonger sprackes psis efter låten är klar. Det är ju vedertaget. 

Snicksnack. Slakta ljus....Lär dig stava först, sen ska jag visa dig det riktiga Thailand. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
21 timmar sedan, skrev spooncreek:

Snicksnack. Slakta ljus....Lär dig stava först, sen ska jag visa dig det riktiga Thailand. 

 

"Visa dig det riktiga Thailand" skrev du......

Är inte det Soi 6 eller??.....;)

Det fick jag lära mig iaf första gången jag var i LOS enligt välberesta bords- och lampbutiksexperter.......:D

Å där har väl Ragson varit tror jag??......:rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev ragson:

Skulle jag? Vilken då? 

Du ska inte ha nån packmoppe förstår jag, minnet som en guldfisk, skoja. skriva mera

rese grejer

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-10-22 at 18:17, skrev ragson:

Man har ju varit på x antal barer genom åren. Ibland är det nån staff/mamasan som fyller år. Ballonger ska upp, vevgrisen ska vevas, karaoken är 8.7 Richter... 

Sen ska 7/11 tårtan ut och det släcks ner och alla sjunger häppi böörsfäj...Då är klockan midnatt. Eller hur? 

 

Man undrar ju lite hur det är för dig nu.

 

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev Boa52:

Du ska inte ha nån packmoppe förstår jag, minnet som en guldfisk, skoja. skriva mera

rese grejer

Va äre för packmoppe? bilder/pris/var finns den?

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har faktiskt inte sett någon packmoppe i Thailand när jag tänker efter. Vore schysst att glida Soi Diana ner med flaket fyllt med brudar på väg till WS😜

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...