Jump to content
IGNORERAD

Forum träff Torsdag 19/11 start ca 14 oo


Vaxet

Recommended Posts

Alla som vill är hjärtliga välkomna att träffas Torsdagen den 19 November.

Vi träffas på dagen på stranden i Jomtien, Vi sitter nedanför Soi Welcom, mitt emot Seven Eleven.

Vi kommer att befinna oss där från ca 14 00.

Mat och dryck får ni ta med själva, alternativt köpa på stranden eller i någon butik/restaurang på Soi Welcome.

På kvällen träffas vi runt 19 00 hos Maitan på Soi 2 i Jomtien för att svalka oss med något gott från hans hotelbar.

Efter detta tar vi oss till gemensamt vald restaurang för att äta lite mat och sedan så kan vi som så önskar gemensamt ta oss ut i det "småhyfsade" nöjeslivet som finns här.

För att jag skall kunna ordna med stolar på stranden är jag tacksam om ni som vill hänga med skickar ett PM till mig, då kan ni också få mitt telefonnummer så att ni kan ringa om ni inte hittar oss..

Vuxna män, vackra fruar och alla barn, fula, fulla, pigga, trötta ,nyktra och snygga, alla är ni hjärtligt välkomna.

Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Vaxet

    11

  • Jive

    4

  • Farang

    4

  • Avregistrerad clion

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Alla som vill är hjärtliga välkomna att träffas Torsdagen den 19 November.

Vi träffas på dagen på stranden i Jomtien, Vi sitter nedanför Soi Welcom, mitt emot Seven Eleven.

Vi kommer att befinna oss där från ca 14 00.

Mat och dryck får ni ta med själva, alternativt köpa på stranden eller i någon butik/restaurang på Soi Welcome.

På kvällen träffas vi runt 19 00 hos Maitan på Soi 2 i Jomtien för att svalka oss med något gott från hans hotelbar.

Efter detta tar vi oss till gemensamt vald restaurang för att äta lite mat och sedan så kan vi som så önskar gemensamt ta oss ut i det "småhyfsade" nöjeslivet som finns här.

För att jag skall kunna ordna med stolar på stranden är jag tacksam om ni som vill hänga med skickar ett PM till mig, då kan ni också få mitt telefonnummer så att ni kan ringa om ni inte hittar oss..

Vuxna män, vackra fruar och alla barn, fula, fulla, pigga, trötta ,nyktra och snygga, alla är ni hjärtligt välkomna.

Vaxet

Vi hoppar mattinéföreställningen och ansluter till the main show vid 7-snåret.

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi hoppar mattinéföreställningen och ansluter till the main show vid 7-snåret.

Jojo, vissa har inte det festflås som behövs för att partaja en hel dag samt anslutande kväll och natt. :whistle:

Men som sagt, jag skall sätta Fru Vax på Fru Jive så får vi väl se hur det blir med den saken. :yes:

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Jojo, vissa har inte det festflås som behövs för att partaja en hel dag samt anslutande kväll och natt. :whistle:

Men som sagt, jag skall sätta Fru Vax på Fru Jive så får vi väl se hur det blir med den saken. :yes:

Får väl va tacksam för att du inte tar genvägen - direkt på fru Jive.:rolleyes:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här långt: bra tillströmning av anmälningar. :drinks:

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

.och vi stackare som inte får vara med, ser fram emot

ett fylligt (!) reportage från träffen! :yes:

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

.och vi stackare som inte får vara med, ser fram emot

ett fylligt (!) reportage från träffen! :yes:

Buzzen eller Farang med kamera, ja det skall väl bli några foton antar jag

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Mat och dryck får ni ta med själva, alternativt köpa på stranden eller i någon butik/restaurang på Soi Welcome.

Vaxet

Tips på mat o dryck

Jan2009006.jpg

IMG_1467.jpg

Jan2009012.jpg

IMG_0894.jpg

IMG_1579.jpg

Ha en bra träff

Support your local Hill´s Angels

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här långt anmälda:

Herr o Fru Joints

Buzzen med familj

Vaxet med familj

Herr o Fru Jive

Singha711 med Fru

Enis med familj

Maitan med Fru

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Tips på mat o dryck

Jan2009006.jpg

IMG_1467.jpg

Jan2009012.jpg

IMG_0894.jpg

IMG_1579.jpg

Ha en bra träff

Hörru Knifetown!

Vill du att jag ska svälta här i Thailand?

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Då var det snart dax, imorgon ses vi.

Farang kommer du och när?

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

och glöm inte fotografering :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan!

Hade val fatt lura med Alisa ned till Jomtien men eftersom traffen bara ar till for a-lagare och annat lost dragg som inte behover vara pa jobbet en torsdageftermiddag far man passa! :diablo:

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan!

Hade val fatt lura med Alisa ned till Jomtien men eftersom traffen bara ar till for a-lagare och annat lost dragg som inte behover vara pa jobbet en torsdageftermiddag far man passa! :diablo:

Särpning wille. flexa ut och dykr upp.. om 14.00 är för tidigt så är ju nästa samling senare hos maitan´s. 19.00 om jag inte missminner mig. då räcker det ju att stämpla ut 17.30 ..

/Enis ------ med dubbelsidig ögoninflamation.skall inte hindra att man duker upp...farang får väl agrera blindgångare åt en...

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Särpning wille. flexa ut och dykr upp.. om 14.00 är för tidigt så är ju nästa samling senare hos maitan´s. 19.00 om jag inte missminner mig. då räcker det ju att stämpla ut 17.30 ..

/Enis ------ med dubbelsidig ögoninflamation.skall inte hindra att man duker upp...farang får väl agrera blindgångare åt en...

Det blir en billig runda för dig, eftersom du redan är inne i dimman. :whistle::drinks:

krya på dig och ha en trevlig dag allihop.

mvh. Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan!

Hade val fatt lura med Alisa ned till Jomtien men eftersom traffen bara ar till for a-lagare och annat lost dragg som inte behover vara pa jobbet en torsdageftermiddag far man passa! :diablo:

Jobba du på, men jag fattar inte varför Alisa inte kan komma själv, hon behöver väl inte sitta hemma och drömma om att hennes man kan ta henne till stranden när som helst. :unsure:

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobba du på, men jag fattar inte varför Alisa inte kan komma själv, hon behöver väl inte sitta hemma och drömma om att hennes man kan ta henne till stranden när som helst. :unsure:

Hehe, nu ar det ju faktiskt hon som maste jobba och inte kan vara ledig idag. Konsert vid Siam World idag klockan 15:30. Som lojal och lite kuvad man ar jag dar for att ta hand om dottern.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, nu ar det ju faktiskt hon som maste jobba och inte kan vara ledig idag. Konsert vid Siam World idag klockan 15:30. Som lojal och lite kuvad man ar jag dar for att ta hand om dottern.

Jahaja, men du Wille, jag hade inte heller haft något emot att vara lite kuvad av Fru Vax om hon gick omkring i en sådandär kattdräkt. Nä tvärtom, det hade varit mycket trevligt, ja rent av lite upphetsande, oops förlåt vad säger jag. :bag:

Nåväl precis som Atom slipper du inte undan denna vinter, så vi ses. :yes:

Nä nu skall jag åka och träffa Buzzen, Jive, Joints, Enis, Farang, Maitan, Singha711 och några till, skål och ha det så bra.

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä nu skall jag åka och träffa Buzzen, Jive, Joints, Enis, Farang, Maitan, Singha711 och några till, skål och ha det så bra.

Tills dess - MJAUUU från fru Jive.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha en sköjig träff gubbar!

Hade hellre varit där än här (Suez), hoppas det blir repris nån gång.

Undrar vem som blir fullast när varken jag eller han som har talat är på plats?

Ser fram emot ett bild reportage!

:drinks:

18-19 dagar kvar till Phuket...

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Första delen av träffen började med att jag behövde frukost, knallade in på soi 3 i Jomtien, och vem satt där om inte Enis. Beställde in en halv special med bacon, var gott. Tjejen beställde kung innan träffen och så satte vi oss att vänta men ingen dök upp. Så kom äntligen NoBuzz och vi fick reda på att vi satt på fel ställe :bag:

Oj vad dålig jag var på att fotografera, och en av oss ville inte vara med på bild så jag maskade honom. Tjejen låg mest och plaskade i vattnet, jag rökte och drack bira, dom andra drack bira och beställde mat, och stämningen var på topp. Nu är det mindre än en timme kvar till del 2 :drinks:

PS

Surin, jag körde med multiuppladdaren nu, går det inte få in bilderna så man skriver mellan dom då?

post-3190-125863007121_thumb.jpg

post-3190-125863012287_thumb.jpg

post-3190-12586301931_thumb.jpg

post-3190-125863025628_thumb.jpg

post-3190-125863032661_thumb.jpg

post-3190-125863038527_thumb.jpg

post-3190-12586304464_thumb.jpg

post-3190-125863048307_thumb.jpg

post-3190-125863007121_thumb.jpg

post-3190-125863012287_thumb.jpg

post-3190-12586301931_thumb.jpg

post-3190-125863025628_thumb.jpg

post-3190-125863032661_thumb.jpg

post-3190-125863038527_thumb.jpg

post-3190-12586304464_thumb.jpg

post-3190-125863048307_thumb.jpg

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag tog på mig en röd tröja bara för att visa att jag minsann inte hyllar makteliten eller militären.

Sug på den du IL. :yes:

Den förste MPR medlem som officielt visat upp sig i rödtröja blev jag, men ikväll blir det nog en gul tror jag, måste ju vara solidarisk mot alla läger. :preved:

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...