Jump to content
IGNORERAD

Jag är fri: Min berättelse om min första Thai


honken

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Jag bryter ner ditt inlägg.

När Honken började skriva på detta forumet tänkte jag det är inte sant hur naiv kan man vara är det ett halvår sedan.

Navin må jag vart, men vad har du med det att göra? Är det du eller jag som lever mitt liv?

Till Honken skönt att du blev av med dina 60 tusen jag hoppas att det inte stoppar där du är en skam för svenskar med thaitjejer och skämer ut oss allihopa och ni som inte fattar detta hör dit.

Vilken skam är nu detta som jag dragit över ALLA svenskar med Thaitjejer? Förstår inte riktigt vad du menar? Är alla thaitjejer som jobbar i bar dåliga person som alla behöver avrättas för att du ska må bra?

Hänger inte riktigt med på varför jag är skammen.

Om det är någon som är skam så är det troligen du som snålar ner på tio kronors nivån för en varmkorv med bröd.

Du får nog ta och tänka om lite innan du försöker belasta mig med all skam över detta.

Han trodde att horan var lösningen,

Vilken lösning menar du? bilda familj lösningen? Jag hade förhoppningar ja, det hade hon också, men hon hade tydligen ett annat sätt att leva på än vad jag hade tänkt mig.

Så är hon "hora" för att vi var i ett förhållande som nu inte råkade vara så lång tid?

Ja hon fick pengar för att bränna på saker och ting, men du får också pengar från din arbetsgivare, så du är tekniskt sätt också en s.k "hora" och det är vi alla.

Och nu kommer råden från MPR du skall söka upp någon som inte är så slug och garvad utan prova någon från Isan som jobbar i på ris fältet och behöver din lilla inkomst det vill säga bara 4 tusen bath. Bättre lycka denna gången. stå på dig.

Tackar, för hälsningen, jag respekterar vad folk säger till mig, men jag drar också mina egna beslut.

Varför ber vi inte honken dra åt helvete då vi inte behöver flera sådana som honom i Thailand.

Du,Ni,Dom kan gärna be mig dra åt helvetet, men sen är det upp till mig om jag ens kommer lyssna på Du,Ni,Dom.

Synd att säga det men BTT har rätt, men inte beror det på tjejerna utan på duma faranger som blir blåsta av tjejer.

BTT är en person jag tycker det är kul att läsa vad han har att skriva, inte för att jag ignorerar honom, jag respekterar hans åsikter till fullo.

Men blåst känner inte jag mig i detta fall, den summan pengar som gått åt är snabbt åter och "skadan" är sen över.

Moo

Bah

PS: Jag tog ditt inlägg som ett påhopp mot mig, men hade du en annan tanke i det hela hojta till.

Jag blev lite trött på det du skrev, tycker du gick till lite för hårt angrepp nu.

Att kalla folk för "Hora" rakt upp och ner är inte allt för snällt, "Horan" har ett namn, samma som du, använd namnet istället för att ge ett förnedrande ord till en person.

Annars kan jag säkert ge dig en massa nya namn också, likaväl som du kan ge mig ett par.

// honken

Ja heregud sicken idi den där moan e.Det lägsta inlägg jag läst på mpr.en variant e å höra med dina nyfunna vänner från träffarna i sommras.deras tjejer har säkert någon som kan rekommenderas.Från clion som träffa sin fru efter att vart med en annan thaitjej som jag kände att det inte funka med.swedenfarang.p3.odin khokonen mm mm.hör med era tjejer om dom har nån till Honken :na::bag:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 138
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    10

  • swedenfarang

    9

  • honken

    8

  • Baabar

    5

Mest aktiva i denna tråd

Om det känns bättre här kommer en hälsning från Tjock grisen till Honken med flera.

Känns för min del bra med den utveckling av tråden detta bettyder att du Honken tar till dig det jag skriver och även analysera det och skäms över ditt betende och med tiden kommer du att ta till dig det och inse det.

Vilket ger viss förhoppning om en vidare utveckling av både dig och flera på detta forum.

Någon snabb förbättring är inte att räkna med ni kommer säkert att prova lyckan i både baren och på rifältet.

Men det bästa vore om ni höll er borta från Thailand.

Tycker att det är tråkigt att läsa om hur svenskar blir lurade i Thailand på grund av sin egen dumhet detta är ingen erfarenhet utan ett totalt misslyckande pga. av inkompetens och kunskap.

Moo

Ändrades av Mooauan
Link to comment
Dela på andra sajter

Om det känns bättre här kommer en hälsning från Tjock grisen till Honken med flera.

Känns för min del bra med den utveckling av tråden detta bettyder att du Honken tar till dig det jag skriver och även analysera det och skäms över ditt betende och med tiden kommer du att inse det.

Vilket ger viss förhoppning om en vidare utveckling av både dig och flera på detta forum.

Någon snabb förbättring är inte att räkna med ni kommer säkert att prova lyckan i både baren och på rifältet.

Men det bästa vore om ni höll er borta från Thailand.

Tycker att det är tråkigt att läsa om hur svenskar blir lurade i Thailand på grund av sin egen dumhet detta är ingen erfarenhet utan ett totalt misslyckande pga. av inkompetens och kunskap.

Moo

Håller med dej BTT great.gif

Mvh Baabar jap.gif

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

M000234287x020023

Hej,

Sluta tjafsa nu o ha lite kul i stället. "Köpte" med mitt samvete precis senaste versionen av Call of Duty; ganska makabert, men rekommenderas som ren allmänbildning.

Ändrades av Herr Chang
Länk till Pirate Bay raderad
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Om det känns bättre här kommer en hälsning från Tjock grisen till Honken med flera.

Känns för min del bra med den utveckling av tråden detta bettyder att du Honken tar till dig det jag skriver och även analysera det och skäms över ditt betende och med tiden kommer du att inse det.

Vilket ger viss förhoppning om en vidare utveckling av både dig och flera på detta forum.

Någon snabb förbättring är inte att räkna med ni kommer säkert att prova lyckan i både baren och på rifältet.

Men det bästa vore om ni höll er borta från Thailand.

Tycker att det är tråkigt att läsa om hur svenskar blir lurade i Thailand på grund av sin egen dumhet detta är ingen erfarenhet utan ett totalt misslyckande pga. av inkompetens och kunskap.

Moo

Å den har du :diablo: När du inte ens vet hur sinsoden funkar.Man kommer överens om ett belopp med pappan eller mamman

därefter bjuder man in sina vänner släktingar mm mm .å som tradition i Thailand har gästerna med sig ett kuvert med pengar som överlämnas vid brölloppsfesten mitt bröllopp hade 300 gäster så min sinsod fick jag tillbaka med råge.plus att det va jävligt kul ett minne för livet.PS tror du det e gratis å gifta sig i sverige

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Clion hur många fruar kan man ha?

Har man kallas för alla fruar?

Hur många plus kan man gå?

Om det kommer 300 gäster på varje bröllop hur många Råge får man i Bath?

Moo

PS.Jag menar så att de som kommer ner till Thailand och skall gifta sig vet hur det funkar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Clion hur många fruar kan man ha?

Har man kallas för alla fruar?

Hur många plus kan man gå?

Om det kommer 300 gäster på varje bröllop hur många Råge får man i Bath?

Moo

PS.Jag menar så att de som kommer ner till Thailand och skall gifta sig vet hur det funkar.

Du verkar ha koll på tillvaron..

/biker

Link to comment
Dela på andra sajter

Clion hur många fruar kan man ha?

Har man kallas för alla fruar?

Hur många plus kan man gå?

Om det kommer 300 gäster på varje bröllop hur många Råge får man i Bath?

Moo

PS.Jag menar så att de som kommer ner till Thailand och skall gifta sig vet hur det funkar.

Tittat lite väl långt ner i glaset ikväll antar/hoppas jag, gå o lägg dig din pajas :yes:

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det känns bättre här kommer en hälsning från Tjock grisen till Honken med flera.

Känns för min del bra med den utveckling av tråden detta bettyder att du Honken tar till dig det jag skriver och även analysera det och skäms över ditt betende och med tiden kommer du att ta till dig det och inse det.

Vilket ger viss förhoppning om en vidare utveckling av både dig och flera på detta forum.

Någon snabb förbättring är inte att räkna med ni kommer säkert att prova lyckan i både baren och på rifältet.

Men det bästa vore om ni höll er borta från Thailand.

Tycker att det är tråkigt att läsa om hur svenskar blir lurade i Thailand på grund av sin egen dumhet detta är ingen erfarenhet utan ett totalt misslyckande pga. av inkompetens och kunskap.

Moo

Varför är du så bitter?

Du snackar om lyckan, men du har väl säkert missat en hel del du, och säkert också på hemmaplan.

Så varför sitter du och predikar för alla andra, vem dog och gjorde dig till den som vet mest?

Lurad i Thailand... jadda jadda, är inte det samma som lurad i Sverige?

Eller är det inte samma om man blir lurad av en Svenska som Thai?

Kanske vore bättre för dig att hålla dig borta från Sverige helt och hållet istället nu när du ändå är en sådan utnämnd expert på Thailand och hur allt funkar och ser ut, då borde du inte kunna ett skit om hur det funkar här hemma, och hur mentaliteten fungerar mm.

Vi borde be dig dra åt helvete och hålla dig borta från Sverige.

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skrivet av Mooauan

Men det bästa vore om ni höll er borta från Thailand.

Tycker att det är tråkigt att läsa om hur svenskar blir lurade i Thailand på grund av sin egen dumhet detta är ingen erfarenhet utan ett totalt misslyckande pga. av inkompetens och kunskap.

Moo

Hejsan Moo

Om nu Svenskar som blir lurade i Thailand ska hålla sig därifrån, ska då dom 4-5 Svenskar som blev lurade av en thaitjej när dom samtidigt stod och väntade på henne på Arlanda hålla sig borta från Sverige

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

När Honken började skriva på detta forumet tänkte jag det är inte sant hur naiv kan man vara är det ett halvår sedan.

Till Honken skönt att du blev av med dina 60 tusen jag hoppas att det inte stoppar där du är en skam för svenskar med thaitjejer och skämer ut oss allihopa och ni som inte fattar detta hör dit.

Han trodde att horan var lösningen,

Och nu kommer råden från MPR du skall söka upp någon som inte är så slug och garvad utan prova någon från Isan som jobbar i på ris fältet och behöver din lilla inkomst det vill säga bara 4 tusen bath. Bättre lycka denna gången. stå på dig.

Varför ber vi inte honken dra åt helvete då vi inte behöver flera sådana som honom i Thailand.

Synd att säga det men BTT har rätt, men inte beror det på tjejerna utan på duma faranger som blir blåsta av tjejer.

Moo

duma faranger, va e duma för nåt :whistle:

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår inte,vem har blivit lurad ?

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Clion hur många fruar kan man ha?

Har man kallas för alla fruar?

Hur många plus kan man gå?

Om det kommer 300 gäster på varje bröllop hur många Råge får man i Bath?

Moo

PS.Jag menar så att de som kommer ner till Thailand och skall gifta sig vet hur det funkar.

Jag antar du är tjej och Thai..så berätta för oss noviser hur det ska fungera "Thai way"

Mvh Baabar jap.gif

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det känns bättre här kommer en hälsning från Tjock grisen till Honken med flera.

Känns för min del bra med den utveckling av tråden detta bettyder att du Honken tar till dig det jag skriver och även analysera det och skäms över ditt betende och med tiden kommer du att ta till dig det och inse det.

Vilket ger viss förhoppning om en vidare utveckling av både dig och flera på detta forum.

Någon snabb förbättring är inte att räkna med ni kommer säkert att prova lyckan i både baren och på rifältet.

Men det bästa vore om ni höll er borta från Thailand.

Tycker att det är tråkigt att läsa om hur svenskar blir lurade i Thailand på grund av sin egen dumhet detta är ingen erfarenhet utan ett totalt misslyckande pga. av inkompetens och kunskap.

Moo

Hålla oss borta från Thailand, varför det, Du är ju från en annan planet så ta Du och stanna där i yttre rymden, här har Du inget att tillföra, och som en liten upplysning, det är fler som blir dragna av thaitjejer än svenskar, men det har Du uppenbarligen missat Din inte bara tjocka utan också oerhört osympatiska sugga, det är nästan så man får avsmak för Khrapkhapaomoo :diablo:

Baa

PS blev Du utkastad av Din man för att Du är korkad eller för att Du är fet? DS

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Clion hur många fruar kan man ha?

Har man kallas för alla fruar?

Hur många plus kan man gå?

Om det kommer 300 gäster på varje bröllop hur många Råge får man i Bath?

Moo

PS.Jag menar så att de som kommer ner till Thailand och skall gifta sig vet hur det funkar.

Det e de som är hemligheten

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja herregud vilken trådsoppa detta blev!

Honken fick på sin första resa till Thailand huvudet förvridet av en söt, sexig och trevlig tjej som bara utövade det yrke hon lärt sig, nämligen att göra faranger på semester nöjda och tillfredsställda.

Tjejen kommer till Sverige och där upptäcker både hon och Honken att de förväntningar de hade på varandra inte alls stämmer med verkligheten. Både Honken och tjejen är förlorare här.

Naivt av Honken, ja absolut, naivt av tjejen, nä knappast. Hon har ju fått höra hur bra alla andra som flyttat till farangland fått det. I baren där blir sanningen nämligen inte riktigt den sanna när barbrudarna skall försöka överglänsa varandra i framgångssagor.

Men som sagt i denna historia finns det två förlorare, Honken och tjejen.

MEN SEDAN:

Ja sedan dyker thaitjejs expertisen upp i tråden och förklarar att det är så de är, de där thaitjejerna.

Töm och glöm är vad som gäller, inget annat, då blir man garanterat lurad.

Och jag förstår att man med barstolen som utgångspunkt lätt får en sådan bild av thaitjejer.

Precis som bartjejerna får sin bild av farangen, en torsk som är cynisk och som man skall klämma på stålar.

Men herregud, det finns ju så oerhört mycket bra thaitjejer och om farangen bara orkade ge ett nytt förhållande lite tid så skulle inte historier som Honkens inträffa.

Den stora utmaningen i att bli tillsammans med en tjej från ett fattigt land är just de enormt stora ekonomiska skillnaderna.

Om båda vill, så kan dessa överbryggas, om inte båda vill så går det åt helvete med förhållandet för eller senare.

Men döm inte tjejer från fattiga länder som lycksökerskor och horor i gemen, ni som gör det har inte fattat någonting, absolut fattat ingenting!

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja herregud vilken trådsoppa detta blev!

MEN SEDAN:

Den stora utmaningen i att bli tillsammans med en tjej från ett fattigt land är just de enormt stora ekonomiska skillnaderna.

Om båda vill, så kan dessa överbryggas, om inte båda vill så går det åt helvete med förhållandet för eller senare.

Kloka ord, Vaxet! thumbsup.gif

Mvh

Kimmo hi.gif

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har man kallas för alla fruar?

nån som kan förklara?

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjejen kommer till Sverige och där upptäcker både hon och Honken att de förväntningar de hade på varandra inte alls stämmer med verkligheten

exakt :unsure:

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Trist att läsa din story honken. Förhoppningsvis så kan den hjälpa nästa MPR medlem som blir störtkär att inte ha för bråttom.. :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja!

Det är viktigt att lära tjänna tjejen i Thailand.

Resa runt tillsammans till olika platser.

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Om det känns bättre här kommer en hälsning från Tjock grisen till Honken med flera.

Men det bästa vore om ni höll er borta från Thailand.

Tycker att det är tråkigt att läsa om hur svenskar blir lurade i Thailand på grund av sin egen dumhet detta är ingen erfarenhet utan ett totalt misslyckande pga. av inkompetens och kunskap.

Moo

Hej på dig "Tjocka grisen".

Vilken bitter bredsida du serverade till alla förhoppningsfulla svenska killar som du kallar för "inkompetenta".

Men att hitta den rätta kan vara nog så svårt även bland thailändarna, i alla fall om får tro "DAN WORRAWECH" och alla andra thailändare som sjunger om thailändskt kärleksstrul och svek.

Sången : "Because I'm stupid" :whistle:

http://www.youtube.com/watch?v=DSs0LF4LnVg&feature=related

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena Honken.Hoppas och tror att du ignorerar "tjocka svinets" :diablo: påhopp på dig.Det kommer alltid att finnas historier som din och många av oss på detta forum har om inte upplevt så iaf hört talas om liknande.Men att som grisen häva ur sådana läten är bara för mycket.Det måste vara en oerhört besviken person som kräks ur sig något dylikt :kort: Och alla vi på forumet var tydligen av samma skrot och korn,nä Honken,jag tycker det var starkt av dig att berätta och dela med dig av dina erfarenheter och du kan garanterat få goda råd här på MPR,här har vi alla olika erfarenheter från både barliv och risfältsliv,dåliga och bra förhållanden och vi kommer alla att fortsätta att åka till Thailand.Vi får bara hoppas att vi aldrig träffar på en sån som svinet,det vore ju synd i ett så trevligt land som Thailand.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte nämnt ordet hora!! eller bartjej, utan Vill du gifta dej med en thaitjej så måste du betala sinsod och ställa upp för hennes ( nu din ) familj. Sen varierar kraven på mängden pengar från familj till familj PRECIS som här hemma. OCH är du ihop med en så kallad "vanlig" tjej, ( JAG skiter i vad hon gjort innan jag träffade henne villket INTE alla tycks göra :kort: ) så vägrar du ge pengar eller saker så kan du glömma thaitjejer som seriös flickvän eller fru. Och efter att ha läst honkens berättelse så tror jag att han är som jag att krav på pengar INTE får han att må bra thaitjej eller svensk tjej sak samma, därför gav jag han rådet att semester tjej bör förbli just det.

Du verkar ju fortfarande ha träffat andra typer av tjejer än vad jag har gjort så du bör ta det lugnt med ditt generaliserande av tjejerna. Jag har träffat både penninghungrande flickvänner och de som aldrig krävt en krona men ändå varit rejäla flickvänner. Men om du bara rör dig i dessa kvarter (barområdena) så förstår jag dina erfarenheter.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...