Jump to content
IGNORERAD

Något är på gång för oss som har en fast adress i Thailand


Bike

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Ni är ju som ett gäng invalider(ironi/skämt) när man ska resa till ett land så söker man givetvis info i första hand på dess ambassads hemsida eller FB.

Nedan är de flygbolag och flighter man idag kan resa till Thailand med, som svensk....det vill säga CoE från Stockholm.

122063837_3314214878673936_1659108073454298864_o.thumb.jpg.3222eaec28d532b429d219f0969d367f.jpg

 

https://www.facebook.com/RoyalThaiEmbassyStockholm

 

Vad menar du? Skall man behöva söka själv? Bättre bara kasta ur sig någon fråga och sitta med öppen mun och skrika på svar tills det serveras hela vägen ner i strupen!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 63
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Bike

    15

  • Soengsang

    11

  • ArneMorales

    6

  • frogfish

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

38 minuter sedan, skrev Soengsang:

Har inte ändrat sig särskilt mycket de senaste 3-4 månaderna, det enda är väl att fler grupper som kan få CoE tillkommit, nått annat har inte ändrat sig?

Förutom att man kan åke med en del semi-repatrierings  flyg nu mera.

Ändrar sig MASSOR på Facebook varje dag, eftersom man bara läser vad folk tror/gissar/hittar på.

 

Svårt detta med fakta, källkritik och granskning...

 

Men förståelig... svårt att se den breda perspektivet...

 

1603263522971.png

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev samet:

Ändrar sig MASSOR på Facebook varje dag, eftersom man bara läser vad folk tror/gissar/hittar på.

 

Svårt detta med fakta, källkritik och granskning...

 

Men förståelig... svårt att se den breda perspektivet...

 

1603263522971.png

Helt klart en grodfisk 🤣

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Om dom haft ordinarie priser på hotellen för karantän så hade det ju hjälpt mycket. 

 

Dom vanliga snik-hotellen runt suvarbabhumi brukar väl inte kosta speciellt mycket. 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Nicholas:

Om dom haft ordinarie priser på hotellen för karantän så hade det ju hjälpt mycket. 

 

Dom vanliga snik-hotellen runt suvarbabhumi brukar väl inte kosta speciellt mycket. 

 

 

Är ju ganska billigt med tanke på vad det inkluderar, men dock kanske det känns som onödiga pengar för turism?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minute ago, Soengsang said:

Är ju ganska billigt med tanke på vad det inkluderar, men dock kanske det känns som onödiga pengar för turism?

Vill dom öka inflödet av folk utan att tulla på antalet dagar så lär dom nog få sänka priset på en tjänst som ingen vill ha. 

 

Vad pröjsade du? 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Nicholas:

Vill dom öka inflödet av folk utan att tulla på antalet dagar så lär dom nog få sänka priset på en tjänst som ingen vill ha. 

 

Vad pröjsade du? 

 

Förhoppningsvis lär de korta ned det, men egentligen är det rätt prisvärt med tanke på vad som ingår.

75' vilket är bra pris för ett hotell av bra klass i 16 dagar, fullpension(utmärkt mat), covidtester, flyglatstransfer, medicinskt team på hotellet 24/7 etc etc. 

Priserna startar ju på 29' så det är rätt valfritt, men man för ju vad man betalar för.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

48 minutes ago, Soengsang said:

Förhoppningsvis lär de korta ned det, men egentligen är det rätt prisvärt med tanke på vad som ingår.

75' vilket är bra pris för ett hotell av bra klass i 16 dagar, fullpension(utmärkt mat), covidtester, flyglatstransfer, medicinskt team på hotellet 24/7 etc etc. 

Priserna startar ju på 29' så det är rätt valfritt, men man för ju vad man betalar för.

Någonting jag inte vill ha är ju svårt för mig att se som prisvärt. 

 

Är det så att dom billigare alternativen fanns bara på pappret? 

Tyckte mig läsa det någonstans.

 

Det växte i praktiken från 14 till 16 dagar alltså.

 

Jag överväger detta stök, men inte riktigt där ännu. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Nicholas:

Är det så att dom billigare alternativen fanns bara på pappret? 

Ser dem i FB grupperna som bott i de billigaste, är man inställd på vad man får så funkar det väl, men jag hade inte valt det.

En kille viste inte vad ”mirror room” var för något då han bokade :)

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev Soengsang:

 

Är ju inte direkt samhällets mest smarta personer som häckar i Thailand.

Eller är det precis det det är... 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 hours ago, Soengsang said:

Ser dem i FB grupperna som bott i de billigaste, är man inställd på vad man får så funkar det väl, men jag hade inte valt det.

En kille viste inte vad ”mirror room” var för något då han bokade :)

 

då fick han sällskap av sig själv iallfall.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Soengsang:

Ser dem i FB grupperna som bott i de billigaste, är man inställd på vad man får så funkar det väl, men jag hade inte valt det.

En kille viste inte vad ”mirror room” var för något då han bokade :)

 

Spegel spegel på väggen där, och det är den enda utsikt han fick 🤣

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Bike:

Spegel spegel på väggen där, och det är den enda utsikt han fick 🤣

Gissar på att vår kommun håller på med nån ide hur de skall göra en slant på faranger, kanske Muang Phons hotell blir karantänshotell 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...