Jump to content

Gravöl, en mörk Fredagstråd...

Tommy

Recommended Posts

kalasbullen

Ja det får bli gravöl för två personer jag aldrig har träffat.

Rogers inlägg och bilder var enligt mig helt fantastiska och Herr Changs reseberättelser borde bli en bok.

• Ge karma 7
  • Skål 1
Tommy
3 minuter sedan, skrev audirs2:

Vi får ära honom på nästa Västgöta träff! Samma som vi gjorde med Sip Sam! Idag blir det fan ingen fest för min del!

En gravöl är ingen fest, det är mer som ett sätt att minnas en bortgången vän.

MVH

• Ge karma 5
  • Skål 1
  • Fint 1

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Jag är fortfarande bedrövad, men hoppar på mina vita månader igen.

Tålde inte alls lika många öl som jag gjorde i somras, utan att bli packad alltså...

Vila i frid nu, HC och L200.

MVH

• Ge karma 4
  • Tråkigt 1

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Risifrutti
44 minuter sedan, skrev Tommy:

Jag är fortfarande bedrövad, men hoppar på mina vita månader igen.

Tålde inte alls lika många öl som jag gjorde i somras, utan att bli packad alltså...

Vila i frid nu, HC och L200.

MVH

Gravöl på en fredag som fortsätter på en söndagskväll som handlar mest om dig själv...

Det finns bättre trådar att hedra dessa två herrar i än den här, även om tanken var god och vi är många som är ledsna.

Träffade inte HC på hemmaplan som du gjorde, utan bara i Pattaya och där är allt fest och klackarna i taket, men nog fattade jag att han inte ville leva ett vanligt liv i alla fall och vi klickade rätt bra pga samma premisser.

• Ge karma 1
Risifrutti
6 minuter sedan, skrev Tommy:

Du har säkert rätt, fast det fortsatte till lördagen, idag tar jag det vitt igen och hoppas kunna fortsätta ett bra tag till.

Jag var lite tveksam till att starta denna gravöls-tråden, men det blev så ändå, kändes som en bra idé när jag fick dödsbudet på Herr Chang.

MVH

All respekt för din omtanke, och det är den som räknas mest.

• Ge karma 6
Chrille Columbus

Ja det var ju tråkiga  nyheter 😥 just herr Chang  har skrivit många roliga inlägg här på MPR även om han skrev mer för några år sen.

Vila i frid Herr Chang 

Jag tillhör också dom som inte har träffat Herr Chang utan bara läst hans inlägg här på forumet vill jag tillägga för tydlighetens skull.

• Ge karma 4

Zapf Chancery när du tröttnat på att irritera  folk med comic sans.