Jump to content
IGNORED

HC har lämnat oss

Bibben

Recommended Posts

Borgmästarens Son

Vila i frid herr chang

• Ge karma 6

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

• Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Tommy

5

• Bibben

3

• Drivern

3

• Berra3271

2

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Då vi ej hört av HC på ett tag så åkte hans syster och Siamkap dit i kväll.  De fann honom i sängen och han såg ej ut att ha lidit, så det är skönt.  Mer än så vet jag ej, och det räcker väl egent

Tråkig vecka det här........   Först fick vi besked om att chefen för Drift & underhåll på jobbet i Dalsjöfors hade valt att ta sitt liv.......   Och nu det här.......  

Enligt mig så är HC den störste profilen i Thaiforumvärlden, dels som mod på flera av dem men framförallt för sina fantastiska resetrådar som han kryddade med sin underfyndiga humor.   Vila i fri

Posted Images

Arnold Layne

Hade varken någon kontakt med honom här på forumet eller i verkliga livet ... men det är alltid tragiskt när någon lämnar oss i förtid .

Sov så gott i din himmel 😢

• Ge karma 5

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Tommy
13 minuter sedan, skrev hamnoi:

Ja, det var han nog väl medveten om för ganska många år sen, var väl en tråd om det för ett antal år sedan. Pratade med honom 2012? på Haltas när vi hade träff där o då hade han full koll på läget.

Tycker det är extra tragiskt när man verkligen har alla möjligheter till ett fantastiskt liv som få kan drömma om, och istället välja spånken. Har själv alltför många i familjen som valt flaskan framför livet.

Syntes ganska tydligt på träffen i augusti (imo) att det inte gått framåt om man säger så.

Men hans val, och förhoppningsvis så levde han utan ånger och fick ett fridfullt slut.

Vi kan ju bara hoppas...

MVH

• Ge karma 3

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Alarik

Uppskattade innerligt dina reseberättelser och din humor.

Vila i frid Herr Chang.

• Ge karma 5

biker

Verkligen en trist nyhet jag fann här idag. Många trevliga berättelser har man fått ta del av genom åren.

HC hade en speciell, underfundig berättarteknik......

Minnena består.

mvh

biker

• Ge karma 8
kenneth073

Vilken jäkla  tråkig nyhet ,är inte inne här ofta men loggade in nu och får först se att L200 gått bort och nu herr Chang 

Vila ifrid HC

Edited by kenneth073
  • Ge karma 5
Tommy
26 minuter sedan, skrev kenneth073:

Vilken jäkla  tråkig nyhet ,är inte inne här ofta men loggade in nu och får först se att L200 gått bort och nu herr Chang 

Vila ifrid HC

Samma som jag råkade ut för igår...

Riktigt jävla illa!

MVH

• Ge karma 2

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."