Jump to content

MeeToo fyller tre år - hur tänker du fira?

spooncreek

MeeToo firar tre år - hur firar du?  

18 members have voted

1. 1. Hur tänker du fira MeeToo?

• Gå på den lokala ICA butiken, hänga vid grönsaksdisken och diskret nypa kvinnor, och kanske en och annan man, i rumpan.
      1
    • Besöka Stortorget i min genomtrista svenska småstad och sjunga ”ja må hon leva uti hundrade år” hållandes ett plakat på välkända MeToo debattörer
      0
    • Gå på agogo i Pattaya, slänga 20 THB sedlar på scenen och nypa alla tjejer som kommer inom coronadefinierat riskavstånd i rumpan
      6
    • Besöka den lokala puben i min trista svenska småstad, ställa mig på bardisken och skrika ”om ingen nyper mig i rumpan snart går jag hem!
      0
    • Stanna hemma, titta på firandet på TV, och eventuellt nypa frun i rumpan (en gång max)
      1
    • Gråta ut på Instagram och Twitter om hur förminskad och indirekt anklagad som man du känt dig under hela MeToo debatten
      2
    • Ringa Martin Timell och skrika i luren ”Gött åt dig för att du gjorde så genomusla TV-program!”
      3
    • Jobba som vanligt, men stå vid kaffeapparaten med jordgubbar och vispgrädde till de kvinnliga arbetskompisarna och mumla om att det är för lite lunch-sex på firman.
      1
    • Komma ut som feminist, och berätta hur du själv blivit trakasserad och utsatt för manlig härskarteknik
      2
    • Posta ett inlägg på Facebook med hashtag MeToo, gratta på bemärkelsedagen och fråga om någon vill ses på Clarion Hotel, rum 503, för lite rajtan-tajtan.
      1
    • Annat, skriver i fri text i ett inlägg nedan
      1

Recommended Posts

spooncreek

Idag firar MeToo tre år. Hoppas ni har firat. Om inte så är det lugnt, en sådan här stor händelse går naturligtvis att fira flera dagar i sträck.

I alla fall det vore intressant att få en uppfattning om hur vi MPR medlemmar tänker oss att uppmärksamma denna bemärkelsedag.

Välkommen att rösta, eller om inget passar in, berätta i ett inlägg om ditt eget personliga firande.

• Pannslag 1
  • Skål 1
  • Haha 6
6 minutes ago, spooncreek said:

Idag firar MeToo tre år. Hoppas ni har firat. Om inte så är det lugnt, en sådan här stor händelse går naturligtvis att fira flera dagar i sträck.

I alla fall det vore intressant att få en uppfattning om hur vi MPR medlemmar tänker oss att uppmärksamma denna bemärkelsedag.

Välkommen att rösta, eller om inget passar in, berätta i ett inlägg om ditt eget personliga firande.

Ja tänka sig. För 3 år sedan var äntligen hemma ett populärt program på TV 

Både Virtanen och Timell tar nog på sig partyhattar. 🤣🤣🤣

• Haha 1

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

GreenValley
1 timme sedan, skrev janne_h:

Ja tänka sig. För 3 år sedan var äntligen hemma ett populärt program på TV 

Både Virtanen och Timell tar nog på sig partyhattar. 🤣🤣🤣

Jag tittade på det enbart för att Lulu Carter var med!

• Ge karma 1
  • Ojojoj 1
1 timme sedan, skrev hamnoi:

I början när hon inte var fylld med botox, restylane o allt vad det heter så var hon ganska porrig. Sen blev det mer sönderspacklad grogg-hagga över henne.

Ingen vacker syn, men vill minnas att hon har någon hudsjukdom som hon döljer med ohyggliga mängder smink.

• Ge karma 2
2 minuter sedan, skrev M33:

Ingen vacker syn, men vill minnas att hon har någon hudsjukdom som hon döljer med ohyggliga mängder smink.

Sjukdomen heter ålder o fåfänga😉

Ok, hade jag ingen aning om.

• Ge karma 1
  • Haha 5

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

4 timmar sedan, skrev spooncreek:

Idag firar MeToo tre år.

Ger väl fullständigt fan i MeeToo-rörelsen.

All heder åt Staffan Heimersson.

Skål.

• Fint 1

Captain Morgan

Ska ägna en halv millisekunds tanke åt alla hoppfulla framtida stjärnor som förblev slampor.

Edited by Captain Morgan
  • Ge karma 1
On 2020-10-15 at 17:51, skrev spooncreek:

tänker oss att uppmärksamma denna bemärkelsedag.

Få en utskällning av frugan.... vad annars...

/Enis

• Haha 4

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

meetoo ? är det nåt som boa58 har hittat på ???

Tänkte bara att timell har ju aldrig lyckats sätta en kakelplatta i våg eller spikat en spik utan att den kroknar

så lite lika är dom.

Här kommer en annons från en lambretta återförsäljare

image.thumb.png.4c2e732916887d7a37e68d335f6f18d5.png

Ring och prata med dom, Tommy heter verkaren, en bra kille

• Ge karma 1
  • Fint 1

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

15 timmar sedan, skrev husse:

Tänkte bara att timell har ju aldrig lyckats sätta en kakelplatta i våg eller spikat en spik utan att den kroknar

Men Timellen är en djävel på, eller rättare sagt i, badtunnor.

7 minuter sedan, skrev Alarik:

Men Timellen är en djävel på, eller rättare sagt i, badtunnor.

Ja ...... där har min mor och min dotter suttit...

Han var sjukt trevlig och rolig

Enis

• Ge karma 2

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."