Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Jomtien nästa vecka 18 eller 19:e


Vaxet

Recommended Posts

Är en himla massa MPR medlemmar i Thailand just nu och fler är på ingående.

Vore därför kul om vi kunde träffas hos t.ex. Maitans eller kanske på stranden på dagen och sedan dra ut i nattvimlet senare på kvällen.

Jag (Vaxet), Buzzen, Jive, Maitan, Farang, Joints är på ingående, och kanske lite Bangkokfolk, samt att jag vet att många fler befinner sig i landet.

Hör av er här så hittar vi på något.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Vaxet

    4

  • Surin P3

    2

  • Jive

    2

  • pigge01

    2

Mest aktiva i denna tråd

Skulle jättegärna komma ner då, men den 18. (kanske även den 19.) kommer jag att vara bakis, pga vad som hände den 17. som jag inte kommer att ha ett endaste minne av.

Kanske veckan efter?

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle jättegärna komma ner då, men den 18. (kanske även den 19.) kommer jag att vara bakis, pga vad som hände den 17. som jag inte kommer att ha ett endaste minne av.

Kanske veckan efter?

Din jättetrevliga fru kan kanske komma medan du spränger skallen någonstans?:):)

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter som en plan

Vi är på väg åt det hållet

Enis med familj

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

hör avmig sen, lite bakis framför datorn nu, tjejen glor på thaisåpa i bingen, och vi bägge rusar till muggen med jämna mellanrum. sista jag kom ihåg från igår var röda shots för 10 baht från nån vagn? :unsure:

Ändrades av Farang

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Din jättetrevliga fru kan kanske komma medan du spränger skallen någonstans?:):)

Min "jättetrevliga" fru kan inte komma pga att jag med största säkerhet behöver hjälp med de mest grundläggande behoven både den 18. och 19. :(

Link to comment
Dela på andra sajter

Är en himla massa MPR medlemmar i Thailand just nu och fler är på ingående.

Vore därför kul om vi kunde träffas hos t.ex. Maitans eller kanske på stranden på dagen och sedan dra ut i nattvimlet senare på kvällen.

Jag (Vaxet), Buzzen, Jive, Maitan, Farang, Joints är på ingående, och kanske lite Bangkokfolk, samt att jag vet att många fler befinner sig i landet.

Hör av er här så hittar vi på något.

Vore jävligt kul. Dessvärre gor jag en 60-timmars sväng till Sverige nästa tisdag-torsdag. Kommer nya chanser hoppas jag.

Att det bara blir 60 timmar i Sverige beror for ovrigt på att FN satt det som en ovre gräns for vistelser i Sverige i november for att straffet inte ska betraktas som tortyr enligt Genevekonventionen. Då foretaget jag jobbar for värnar om mänskliga rättigheter blir det därfor aldrig längre resor denna gudsforgätna tid av året.

Ändrades av Atom
Link to comment
Dela på andra sajter

Min "jättetrevliga" fru kan inte komma pga att jag med största säkerhet behöver hjälp med de mest grundläggande behoven både den 18. och 19. :(

Ingen ursäkt,

bara en dålig undanflykt.

MVH

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

den 29/12 innfinner sig clion broskan mmmm mmmmhos Maitan :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

den 29/12 innfinner sig clion broskan mmmm mmmmhos Maitan :drinks:

Ska jag lägga på minnet, lämnar eventuellt bylivet under jul och nyår

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att det bara blir 60 timmar i Sverige beror for ovrigt på att FN satt det som en ovre gräns for vistelser i Sverige i november for att straffet inte ska betraktas som tortyr enligt Genevekonventionen. Då foretaget jag jobbar for värnar om mänskliga rättigheter blir det därfor aldrig längre resor denna gudsforgätna tid av året.

Och därmed, inkl. dina senaste inlägg, har du bromsat det fria fallet som MPR befann sej i.:great:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Barn och fruar är välkomna!

Även andra med anknytning till MPR eller MPR medlem är välkommen.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas ni har det kul.

Vill varna er som ska vara med att sova ordentligt ett par dagar innan samt att avsätta några dagar efter för sömn.

Jag har aldrig varit på så många uteställen på en och samma natt som den natten med Vaxet & Kompani. :-)

Tack för senast!!!

Mvh

Magrood - Svarten

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Vaxet,

Kan vi inte ordna en fest nere i Pattaya-Jomtien mellan jul och nyår också? Då borde ännu fler MPRare vara på plats.

Annars får ni komma till Chachoengsao; vi har pool, pingisrum och allt som krävs. Dessutom lite Isaankänsla med kor och andra kreatur som spatserar forbi utanfor med jämna mellanrum.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer ner 26/11 på eftermiddagen. Är i Pattaya några dagar, åker sedan med styvdotter och stymåg till Koh chang eller någon annan "ko" några dagar, sedan till Issan åter Pattaya till Jul. Kan ni inte vänta med forumträffen eller ha en till?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag anländer i Bangkok den 18:e och är sedan på väg till Koh Samet med fru Singha. Där skall vi vara i ca 1 vecka och därefter tar vi oss till Isaan (Phi Mai).

Inga hotell är bokade, så det är inte omöjligt att vi övernattar hos Maitans på vägen ner (18/19.Nov) och/eller på vägen till Isaan (26/27/28.Nov).

Det skulle vara kul att träffa några MPR-medlemmar även IRL.

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevligt att det verkar bli fler medlemsträffar på MPR än på den gamla tiden med TT.

Alltid kul att få träffa personerna bakom texterna. :-)

Själv är jag ganska dålig på att vilja träffa de som jag upplever som mindre trevliga på forumet även om det påstås att det många gånger är olika personligheter som visas på forumet och i det verkliga livet.

Men jag har fått tänka om i och med en SS-träff för ett tag sen, faktiskt. :-)

Hoppas ni har det kul!

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv är jag aningen bunden av det resesällskap hemifrån som jag "drar omkring på" för tillfället (befinner oss nu på Koh Chang). Eventuellt kommer vi att åka upp till Surin för elefantfestivalen den 19-21 nov. Alternativt så besöker vi bara andra stränder/öar mellan Koh Chang och Pattaya fram till den 24 då dom två svenska paren avslutar sin resa och då hade jag tänkt släppa av dom i Pattaya, från var dom själva sedan får ta sig till Suvarnabhumi.

Kan eventuellt komma förbi hos Maitan då, om det är någon som vill ta en öl eller två. Men som sagt, jag kan inte säga helt säkert att jag befinner mig där just då och de flesta andra som svarat verkar ju ha lite olika planer. Så jag tycker Vaxet borde göra som Herr Chang brukar göra, spikar ett datum och sedan får de som kan försöka styra sina resor så att dom är där just då. Det går tyvärr aldrig att jämka in allas resplaner vid en träff.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag återkomer i morgon Fredag med vilken dag det blir, samt var och hur.

Hoppas ni har det kul.

Vill varna er som ska vara med att sova ordentligt ett par dagar innan samt att avsätta några dagar efter för sömn.

Jag har aldrig varit på så många uteställen på en och samma natt som den natten med Vaxet & Kompani. :-)

Tack för senast!!!

Mvh

Magrood - Svarten

Jaha, nu låter det typ som om jag fick tvinga Magrood och Svarten till alla dessa klubbar och barer.

Men nänä, Magrood visade minsan att längst där inne i själen så finns det en riktig partypingla, och Svarten har nog aldrig sagt nej till fest och stoj i hela sitt liv.

För övrigt vill jag tacka för ert besök i Jomtien och den trevliga helgen i din by. Att jag råkade bli fullast av alla i hela Roi et regionen :bag: den första kvällen hoppas jag ni redan glömt, om inte SNÄLLA glöm det!

Vaxet,

Kan vi inte ordna en fest nere i Pattaya-Jomtien mellan jul och nyår också? Då borde ännu fler MPRare vara på plats.

Annars får ni komma till Chachoengsao; vi har pool, pingisrum och allt som krävs. Dessutom lite Isaankänsla med kor och andra kreatur som spatserar forbi utanfor med jämna mellanrum.

Jo vi kommer att kunna träffas runt helgerna, för denna gång slipper du inte undan.

Kommer jaga dig hela vintern ända tills jag fått se din nuna och svingat några bägare med dig. :drinks:

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo vi kommer att kunna träffas runt helgerna, för denna gång slipper du inte undan.

Kommer jaga dig hela vintern ända tills jag fått se din nuna och svingat några bägare med dig. drinks.gif

Runt jul och nyår brukar även kineserna forstå att "laowai" vill vara hemma så det ska nog inte vara några problem.

Jag var faktiskt nere i Pattaya och träffade några anda MPRare under din sommarexil så jag ska nog hitta dit igen, kanske kan få med mig någon annan Bkk-adelsman ocksåyes.gif .

Link to comment
Dela på andra sajter

Joints var är du, vill ha kontakt!

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle garna dela nagra bagare med er, dessvarre funkar det inte mitt i veckan for min del. Alkoholiserade forumister pa besok i Pattaya kan dock utlovas sallskap i stort sett varje lordag kvall omkring Soi Diana..

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...