Lasse Inlagd November 9, 2009 Dela Inlagd November 9, 2009 Snart är det dags för en resa igen, denna gången är Udon thani en av platserna som ska äras med ett besök, ni gammla och unga rävar som varit där, ge mig tipps på var bör bo någonstanns, gärna med lite nattliv, så man inte hamnar i helt andra änden av staden. tackar tackar i förväg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 9, 2009 Dela Inlagd November 9, 2009 Beror på kraven. Men jag rekomenderar Top mansion . Billigt och nära till allt. Eller nybyggda Sumpunthamit House Ligger 30m innan Top m. Nybyggt På dessa hotell är du väldigt nära allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MangeUdon Inlagd November 9, 2009 Dela Inlagd November 9, 2009 Tjena Lasse. Jag rekommenderar att du kikar in på: www.udonmap.com Websidan finns även i "pappersupplaga" i form av ett häfte och finns att tillgå på de flesta hotell i staden. Häftet uppdateras några gånger per år och innehåller information om kommande evenemang, boende, restauranger och tips på sevärdeheter. Mvh/ www.mangeudon.se MangeUdon, med ena foten i nordöstra Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd November 9, 2009 Dela Inlagd November 9, 2009 Hej Lasse, Vet inte om du noterat att vi har ett speciellt delforum om Udon Thani: http://www.maipenrai.se/forum/udon-thani-forum-f51.html Det finns nog en hel del värdefull info i trådarna där. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 10, 2009 Dela Inlagd November 10, 2009 Tjenare. Som sagts, TopMansion, rent o städat, mitt i smeten, lite "gammalmodig känsla, mycket btg och klinkers" ganska lyhört, vissa kvällar är det konsert på SavangDäng som ligger 2-300 meter därifrån, dock slutar dom kl 2. 350-400 bath/natten Vill man ha lite mer ombonat kan man bo på IrishCloch en pub/restaurang/hotell kombination, mycket sobert och många ölsorter, pris 8-900/natt. Bara 100 met från TM Stora hotell på gångavstånd är KarinHotell, 10 min gångväg till samma smet...450-500/natt samt Charoen som har det mesta i form av nattklubb, pool, barer e.t.c. kostar dryga 1000, samt deluxehotellet Charoensri Grand, dock ingen nattklubb men det spelar nog ingen roll, pris 13-1800/natt. Lycka till, men om Du hade tänk komma runt jul o nyår så boka i tid. Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.