Jump to content
IGNORERAD

Varning


Guest boffe1609

Recommended Posts

Guest boffe1609

Hej

Jag vill rikta en liten varning till alla som har synpunkter på Thailand o dess politik.

Anledningen till detta är att jag sökte på mitt namn ej alias på Google. Där hittade jag ett svar o inlägg till ett politiskt parti i Sverige inget allvarligt var det men man kan ju undra hur goggle kan ha fått det eftrsom jag är medlem där och svarde på ett allmänt utskick från partiet

Tänk er för när ni tycker till om Kungen Absit Thaksin mm. det finns många som kan svenska i LOS1zgarz5.gif

Boffe

Ps en Bild från? och vad görs det "Reklam" för?

Ds

post-6328-125773934125_thumb.jpg

post-6328-125773934125_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Boffe,

Själv tror jag thailändska makthavare är ganska obekymrade om vad som skrivs på svenska forum. Svenskan är ju ett litet språk, inte många som kan läsa. Man är nog betydligt mer intresserade av vad som skrivs på engelskspråkiga forum.

Vad dom borde oroa sig för enligt min mening är vad som kan hända när en thaidam återvänder till Thailand efter en längre vistelse i farangland, till exempel Sverige. Nu finns det något att jämföra med, och Thailands seder och vanor drar inte nödvändigtvis längsta strået. Det är väl inte alltför svårt att föreställa sig en kritisk thaidam med nya ögon som vid ankomst Thailand lägger märke till en del brister där...

Om denna thaidam kommunicerar sin kritik till släkt och vänner kan det nog bli lite problematiskt för ansvariga politiker.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...