Jump to content
IGNORERAD

Coronavaccin skulle du ta det?


Esspe

Cornoavaccin - skulle du ta det?  

157 röster

  1. 1. Om det blir möjligt att ta i år.

    • Ja oavsett var det kom från
      23
    • Nej aldrig i livet
      22
    • Ja men inte om det kom från Kina
      20
    • Ja om Trump garanterar att det är säkert
      11
    • Ja om Putins dotter tagit det först
      5
    • Ja om det krävs för att komma in i Thailand
      43
    • Bara om Tegnell säger att det är ok
      17
    • Ja om två år och man inte sett några biverkningar
      40


Recommended Posts

Dom verkar alltså inte ens ha kollat mot allergiker, vilket borde vara basic. Är det bråttom så är det. Den som är först gör mest kulor. Hela vaccin grejen är ju en enda stor fars precis Corona grejen. Först får man fram ett vaccin snabbare än någonsin, mycket snabbare. Dessutom är det 90+ effekt på det mot sedvanlig ca 60%. Man övertrumfar varandra i procent som påminner om space race. 90% - 92% - 95% snart är det väl 110%. 

 

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9034115/Allergy-risk-Pfizer-jab-TWO-patients-fall-ill-V-Day-rollout.html

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • spooncreek

    170

  • Tallviking

    168

  • Esspe

    164

  • Nicholas

    126

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

I kväll på tv1 Kl 2000 ett program "Vaccinationskrigarna". Det handlar om människor, som vägrar att själva låta sig vaccineras plus att inte vaccsinera sina barn mot T.ex. röda hund med mera. Detta är del 2, del1 sändes för en vecka sedan och finns nog på SVT-play

 

För länge sedan gjordes en undersökning i Frankrike, om sambandet med förekomsten av storkar och barnafödande. Man kom fram till att där det fans storkar föddes det fler barn.

slutsats: förekomsten av storkar påverkar hur många barn som föds.😂

 

Born41

Ändrades av born41
kompletering
Link to comment
Dela på andra sajter

6 hours ago, Esspe said:

Dom verkar alltså inte ens ha kollat mot allergiker, vilket borde vara basic. Är det bråttom så är det. Den som är först gör mest kulor. Hela vaccin grejen är ju en enda stor fars precis Corona grejen. Först får man fram ett vaccin snabbare än någonsin, mycket snabbare. Dessutom är det 90+ effekt på det mot sedvanlig ca 60%. Man övertrumfar varandra i procent som påminner om space race. 90% - 92% - 95% snart är det väl 110%. 

 

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9034115/Allergy-risk-Pfizer-jab-TWO-patients-fall-ill-V-Day-rollout.html

Jag har ju sagt att det är Moderna som gäller. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev born41:

I kväll på tv1 Kl 2000 ett program "Vaccinationskrigarna". Det handlar om människor, som vägrar att själva låta sig vaccineras plus att inte vaccsinera sina barn mot T.ex. röda hund med mera. Detta är del 2, del1 sändes för en vecka sedan och finns nog på SVT-play

 

För länge sedan gjordes en undersökning i Frankrike, om sambandet med förekomsten av storkar och barnafödande. Man kom fram till att där det fans storkar föddes det fler barn.

slutsats: förekomsten av storkar påverkar hur många barn som föds.😂

 

Born41

Bästa på länge 

Link to comment
Dela på andra sajter

Filmen avslöjar " Big bissnis as usual". Frontfiguren fick pengar av jurister för att skapa förutsättningar till stämningar mot försäkringsbolag. I USA tar advokaterna procent av skadestånden som klienterna får.

För 20 år sedan hade dom inga bevis och i dag har dom fortfarande inga bevis.

För mig verkar det som en ny religion som vissa blir rika på. Notera att det är personer som saknar medicinsk utbildning som är frontfigurer. Vissa är benägna att tro på konspiratorir och för dom är det bingo med denna masshysteri.

 

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev born41:

För länge sedan gjordes en undersökning i Frankrike, om sambandet med förekomsten av storkar och barnafödande. Man kom fram till att där det fans storkar föddes det fler barn.

slutsats: förekomsten av storkar påverkar hur många barn som föds.😂

Då stämmer det ju förträffligt med det vi fick höra som barn

då någon vuxen fick frågan var bebisarna kom ifrån

blev svaret att det var storken som kom med dem.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har dött ca 1,5 miljoner människor av Covid-19 relaterade orsaker det senaste året, fruktansvärt!!!

Men nu finns en massa olika vaccin mot Covid!

 

Under samma tid dog det ca 3 miljoner människor (mest män) av alkohol relaterade orsaker, ungefär lika många som dör av alkohol varje år...

Varför finns det inget Vaccin mot sprit?

 

Min teori är att de kvinnliga forskarna är less på oss gamla gubbar...

 

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

46 minutes ago, Tommy said:

Det har dött ca 1,5 miljoner människor av Covid-19 relaterade orsaker det senaste året, fruktansvärt!!!

Men nu finns en massa olika vaccin mot Covid!

 

Under samma tid dog det ca 3 miljoner människor (mest män) av alkohol relaterade orsaker, ungefär lika många som dör av alkohol varje år...

Varför finns det inget Vaccin mot sprit?

 

Min teori är att de kvinnliga forskarna är less på oss gamla gubbar...

 

 

MVH

WHO räknar med att 3-5 miljoner dör av influensa varje år.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Mr atm:

WHO räknar med att 3-5 miljoner dör av influensa varje år.

6-8 miljoner av svält, och mat är ju ett botmedel som finns där...

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev BanFang:

..

Bara så du vet, det kommer ingen text, men kanske lika bra det om du skall diskutera vaccin, lönlöst skall du veta, bara stollar här! Går inte att föra en saklig diskussion 

Link to comment
Dela på andra sajter

https//153news.net/watch_video.php?v=1MGB5WGXG3YUK

Intressant video. Kunde inte kopiera länken, fick skriva in den manuellt.

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev Bike:

bara stollar här! Går inte att föra en saklig diskussion 

Ärligt talat är nog de flesta här överens om att du är den största svammelpellen ang covid, helt jäkla makalös faktiskt, det råder det ingen större tvekan om!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

39 minuter sedan, skrev Bike:

Bara så du vet, det kommer ingen text, men kanske lika bra det om du skall diskutera vaccin, lönlöst skall du veta, bara stollar här! Går inte att föra en saklig diskussion 

hehe har du så tråkigt så att du måste citera tomma inlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Ärligt talat är nog de flesta här överens om att du är den största svammelpellen ang covid, helt jäkla makalös faktiskt, det råder det ingen större tvekan om!

Helt otroligt!

Mr Ting tong har noll självinsikt, alla andra är idi*ter som inte förstår hans genialitet 😂

 

Måste vara en kul prick o leva med...

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Ärligt talat är nog de flesta här överens om att du är den största svammelpellen ang covid, helt jäkla makalös faktiskt, det råder det ingen större tvekan om!

Än du då , svammeljönsen nummer ! Allt som inte faller dig i smaken är fel, gäller ett flertal muppar här 👎

Men de flesta har ju redan tröttnat på dig och din grupp för inbördes beundran, samma skitgubbar på det andra forumet, + en kvinnlig dito, snart kan ni bara klappa varandra på axeln då ingen annan  har lust att skriva, Blir skoj va ? 

Ändrades av Bike
Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Bike:

Än du då , svammeljönsen nummer ! Allt som inte faller dig i smaken är fel, gäller ett flertal muppar här 👎

Men de flesta har ju redan tröttnat på dig och din grupp för inbördes beundran, samma skitgubbar på det andra forumet, + en kvinnlig dito, snart kan ni bara klappa varandra på axeln då ingen annan  har lust att skriva, Blir skoj va ? 

Hehehe!!!

Nu åkte hela forumet in i spamfiltret, och några okvädesord på vägen också......

 

Tänk vad jobbigt det kan vara när alla andra är idi*ter......😂

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
2 timmar sedan, skrev Bike:

Än du då , svammeljönsen nummer ! Allt som inte faller dig i smaken är fel, gäller ett flertal muppar här 👎

Men de flesta har ju redan tröttnat på dig och din grupp för inbördes beundran, samma skitgubbar på det andra forumet, + en kvinnlig dito, snart kan ni bara klappa varandra på axeln då ingen annan  har lust att skriva, Blir skoj va ? 

Nu är ju inte Soengsang med på det andra forumet.

De flesta tröttnar väldans fort på dig, precis som väldigt många tröttnar på vänsterblivna muppar.

Du agerar precis som en vänsterbliven alarmist, bara det att din agenda är annorlunda.......men du är trots allt vänster då du älskar statlig styrning och förbud.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Nu är ju inte Soengsang med på det andra forumet.

De flesta tröttnar väldans fort på dig, precis som väldigt många tröttnar på vänsterblivna muppar.

Du agerar precis som en vänsterbliven alarmist, bara det att din agenda är annorlunda.......men du är trots allt vänster då du älskar statlig styrning och förbud.

Soengsangen skriver vist på Thai snack, vet vad du skriver inte bara svammlar. Sen erat

hat mot bike är konstigt av vuxna människor. Ren mobbing. Jag håller inte med om allt

han skriver men det är hans åsikt han skriver om, inte allas

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
3 minuter sedan, skrev Boa52:

Soengsangen skriver vist på Thai snack, vet vad du skriver inte bara svammlar. Sen erat

hat mot bike är konstigt av vuxna människor. Ren mobbing. Jag håller inte med om allt

han skriver men det är hans åsikt han skriver om, inte allas

Precis!

Det är hans åsikt och inte allas. Därför "mobbar" jag inte alla.

 

Min åsikt är att han  är en militant feminist innerst inne, men ger uttryck för det på ett lite avigt sätt.

 

Min åsikt om dig är att du borde lägga ner lite av din pensionärstid på skolgång. Enkla skriv- och läsövningar skulle göra dig gott.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev Tommy:

Det har dött ca 1,5 miljoner människor av Covid-19 relaterade orsaker det senaste året, fruktansvärt!!!

Men nu finns en massa olika vaccin mot Covid!

 

Under samma tid dog det ca 3 miljoner människor (mest män) av alkohol relaterade orsaker, ungefär lika många som dör av alkohol varje år...

Varför finns det inget Vaccin mot sprit?

 

Min teori är att de kvinnliga forskarna är less på oss gamla gubbar...

 

 

MVH

Ja, de vill ha muslimska män som inte dricker sprit, bara droger, kanske...

 

Afghaner, afghaner, afghaner överallt afghaner...

Ändrades av Wanchai
Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Bike:

Än du då , svammeljönsen nummer ! Allt som inte faller dig i smaken är fel, gäller ett flertal muppar här 👎

Men de flesta har ju redan tröttnat på dig och din grupp för inbördes beundran, samma skitgubbar på det andra forumet, + en kvinnlig dito, snart kan ni bara klappa varandra på axeln då ingen annan  har lust att skriva, Blir skoj va ? 

Dags att någon gör samma sak med dig som Thaisnack gjorde, banna dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Precis!

Det är hans åsikt och inte allas. Därför "mobbar" jag inte alla.

 

Min åsikt är att han  är en militant feminist innerst inne, men ger uttryck för det på ett lite avigt sätt.

 

Min åsikt om dig är att du borde lägga ner lite av din pensionärstid på skolgång. Enkla skriv- och läsövningar skulle göra dig gott.

 

Kan vara att jag inte skriver så bra ibland men jag ljuger och fantiserar inte som du.

Vad tror du han har för åsikt om dej eller tror du att är den allsmäktige på forumet

Skriver Songsamen på Thaisnack eller inte, jag vet svaret, du ljuger

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Wanchai:

Dags att någon gör samma sak med dig som Thaisnack gjorde, banna dig.

Han skriver väl på thaisnack, inte Bike

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...