Jump to content
IGNORERAD

HIV i thailand


Up2You

Recommended Posts

Man bör väl alltid skydda sig med kondom första gångerna man har sex med en kvinna oavsett om hon kommer ifrån Sverige eller Thailand. Det är ju inte bara hiv man vill slippa få!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 57
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Farang

    6

  • AnOnYm

    4

  • peter201

    4

  • Up2You

    4

Mest aktiva i denna tråd

Jag lagger min rost pa 1 pa 10.000, vilket ar en upplyftande tanke. Trots ofortrutet horande under alla ar sa tvivlar jag pa att jag ar uppe i 400, vilket rent statistiskt skulle ge mig bekymmersfritt oskyddat umgange 9.599 ganger till.

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

UPPTÄCKTES PÅ 80-TALET

Och blodtransfusioner gavs liberalt under 1960-talet och 1970-talet för behandling av anemi över en hel kontinent?

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Jag lagger min rost pa 1 pa 10.000, vilket ar en upplyftande tanke. Trots ofortrutet horande under alla ar sa tvivlar jag pa att jag ar uppe i 400, vilket rent statistiskt skulle ge mig bekymmersfritt oskyddat umgange 9.599 ganger till.

1 på 10.000 skulle bli samma risk som chansen att vinna 1000 kronor på Triss.

(Källa https://svenskaspel.se/img/pdf/Triss_ordinarie_0706.pdf ).

Det är nog en hel del som vinner redan på första lotten eller på andra eller 10:e eller ...

Den somspelar får se ... "Plötsligt så händer det!" / mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Man bör väl alltid skydda sig med kondom första gångerna man har sex med en kvinna oavsett om hon kommer ifrån Sverige eller Thailand. Det är ju inte bara hiv man vill slippa få!!!

Kanske ska vara ett test innan man tar av huvan och med en inkubationstid på 3 månader...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...