Jump to content
IGNORERAD

Hur göra med barn


John Khonken

Recommended Posts

Det här har expertgruppen i faderskapsfrågor beslutat 2006.

http://www.thaikonsult.se/faderskap.pdf

Mvh Thaikonsult

http://www.thaikonsult.se hjälper till med ansökningshandlingar för visum, besöksförlängningar, uppehållstillstånd, arbetstillstånd, studietillstånd, medborgarskap, överklaganden och civilrättsliga ärenden. Thaikonsult är även registrerat ombud hos Migrationsverket.
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • John Khonken

    8

  • AnOnYm

    5

  • thaikonsult

    5

  • stefan5300

    2

Mest aktiva i denna tråd

Tack Thaikonsult

Men jag kan inte öppna din pdf -fil. Jag tror det beror på min dator. men ska i morgon kolla på arbetet

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har nu kollat vad som stod i PDF filen. Som jag tolkar detta så räcker det med att båda föräldrarna går tillsammans till Amphur och skriver på pappret att dom är föräldrarna till barnen.

Link to comment
Dela på andra sajter

hejsan

tog hit min flickvän och hennes son 5 år då för 2 år sen enda som krävdes då var att hon hade ensam vårdnad o papper från sjukhuset vem som var fadern

prblemet kom sen när en tant på försäkringskassan ansåg att pappret med fadern var falska som hon sa ilsnade då till och krävde hennes namn och förklarade

att jag skulle ringa till thailändska ambassaden o förklara att dom pappren som dom godkänt var falska jag ska kolla en gång till sa hon sen gick det ca 1 timme innan

hon ringde o sa att allt var klart med underhållsbidraget med

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...