Jump to content
IGNORERAD

I Coronatider 2.0


Esspe

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev hamnoi:

Såg en tjomme vid järntorget i gbg idag. Halvmask med dubbla filter OCH visir!

Han promenerade alltså runt i friska luften med skiten🤣 finns det fler än @Bike?

 

Btw när riktiga masker ger det här skyddet så måste ju en papperslapp med centimeterspringor skydda ooootroligt bra!

1793555865_Skarmavbild2020-12-04kl_17_24_05.png.33049ed0c625a6d0d2cbd0d3776fa9d6.png

https://www.av.se/halsa-och-sakerhet/personlig-skyddsutrustning/forebyggande-att-valja-skyddsutrustning/andningsskydd/

Akta din lilla dick för rakhyveln Ham Noi🤣 kanske hade han sett dig där tidigare, därför fullt skydd lol

Ändrades av Bike
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
2 timmar sedan, skrev Bike:

Har man gjort sin värnplikt så vet man vikten av att raka sig om man skall bära mask, en halvmask med filter verkar ju vara en aning överspänt, jag använder bara en 3M mask om jag inte kan hålla avstånd , annars ingen mask alls, finns ingen som helst anledning, inomhus annan sak, hemma naturligtvis inte , lika bara att förtydliga det för en del lustigkurrar  

Här i Umeå ser man ju folk som sitter i bilen ensamma med munskydd på.

Dom i sin tur kallar dig för oförstående egoistisk idi*t.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Här i Umeå ser man ju folk som sitter i bilen ensamma med munskydd på.

Dom i sin tur kallar dig för oförstående egoistisk idi*t.

Bor vi isamma världsdel har varit i Umeå hela dan inte sett vad du beskriver. Tror du

gillar att fantisera varför förstår jag inte. Har inte hört nån annan säga som du, så

svammel. Hur går det med din tråd om punka som du lovade starta i kväll

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
3 minuter sedan, skrev Boa52:

Bor vi isamma världsdel har varit i Umeå hela dan inte sett vad du beskriver. Tror du

gillar att fantisera varför förstår jag inte. Har inte hört nån annan säga som du, så

svammel. Hur går det med din tråd om punka som du lovade starta i kväll

Nja, har du lyckats passera krondiket utan att stupa så är det i sig en bravad. 

Kör runt lite oftare i Umeå så ska du se att du ser folk ensamma i sin bil med munskydd på.

 

Orkar inte starta någon punkteringstråd, då jag har noll energi att följa upp den här.

 

tråd finns på www.rajdidaj.wtf

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Nja, har du lyckats passera krondiket utan att stupa så är det i sig en bravad. 

Kör runt lite oftare i Umeå så ska du se att du ser folk ensamma i sin bil med munskydd på.

 

Orkar inte starta någon punkteringstråd, då jag har noll energi att följa upp den här.

 

tråd finns på www.rajdidaj.wtf

Att du har noll energi vet vi sen förut, Och dom klev ur bilen och kallade dej egoistisk

idi*t och du kör runt i Umeå mera än mej förstår inte varför du ljuger och svamlar är

det nåt sorts hävdar teknik eller som jag skrev svamel. Orkar inte starta, noll energi

varför skriver du som du gör om du har noll energi

Link to comment
Dela på andra sajter

Fn inga popcorn hemma heller, bara fin-whiskey som var så dyr så jag knappt har råd att dricka den🤣 image.png.5a10d9defb166516298da4decf9491d3.png

Ändrades av Bike
Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Bike:

Fn inga popcorn hemma heller, bara fin-whiskey som var så dyr så jag knappt har råd att dricka den🤣 image.png.5a10d9defb166516298da4decf9491d3.png

Du har ju hällt upp den i ett glas så du har inget val, SKÅL

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
10 timmar sedan, skrev Boa52:

Att du har noll energi vet vi sen förut, Och dom klev ur bilen och kallade dej egoistisk

idi*t och du kör runt i Umeå mera än mej förstår inte varför du ljuger och svamlar är

det nåt sorts hävdar teknik eller som jag skrev svamel. Orkar inte starta, noll energi

varför skriver du som du gör om du har noll energi


Ehhhhh

Hur korkad är du egentligen?

Var har jag skrivit att någon har klivit ut ur sin bil och kallat mig egoistisk idi*t?

 

För att säga det milt, så har du kraftig brist på läsförståelse och det hjälper föga att du i tillägg skriver helt värdelöst. 
 

Allvarligt talat så bör du nog fundera varför så många tycker att du är helt jävla dum i huvudet. 
För din del så får jag hoppas att du bara låtsas vara så korkad som du framstår. 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Bike:

Akta din lilla dick för rakhyveln Ham Noi🤣 kanske hade han sett dig där tidigare, därför fullt skydd lol

Troligare att han lyssnat på en mask-taliban och blivit livrädd, som dig😉

 

 

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige:


Ehhhhh

Hur korkad är du egentligen?

Var har jag skrivit att någon har klivit ut ur sin bil och kallat mig egoistisk idi*t?

 

För att säga det milt, så har du kraftig brist på läsförståelse och det hjälper föga att du i tillägg skriver helt värdelöst. 
 

Allvarligt talat så bör du nog fundera varför så många tycker att du är helt jävla dum i huvudet. 
För din del så får jag hoppas att du bara låtsas vara så korkad som du framstår. 
 

Det där var nog djäkligt elakt, alla är vi olika😉

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
44 minuter sedan, skrev Bike:

Det där var nog djäkligt elakt, alla är vi olika😉

En del är mer olika än andra. 
Elak är lite av mitt signum. 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige:


Ehhhhh

Hur korkad är du egentligen?

Var har jag skrivit att någon har klivit ut ur sin bil och kallat mig egoistisk idi*t?

 

För att säga det milt, så har du kraftig brist på läsförståelse och det hjälper föga att du i tillägg skriver helt värdelöst. 
 

Allvarligt talat så bör du nog fundera varför så många tycker att du är helt jävla dum i huvudet. 
För din del så får jag hoppas att du bara låtsas vara så korkad som du framstår. 
 

Om nån sitter i en bil hur kan du höra att dom kallar dej egoistiskt idi*t som du skrev

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Boa52:

Om nån sitter i en bil hur kan du höra att dom kallar dej egoistiskt idi*t som du skrev

Läsförståelse.nu......skaffa en bok eller nått o träna dig på läsförståelse eller nåt, pms-gubbe!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev Soengsang:

Läsförståelse.nu......skaffa en bok eller nått o träna dig på läsförståelse eller nåt, pms-gubbe!

Hör jag då vad dom pratar inne i en bil, snälla skicka mej den boken

Link to comment
Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev Boa52:

Om nån sitter i en bil hur kan du höra att dom kallar dej egoistiskt idi*t som du skrev

Om du tänker till lite och kikar på hur han skrev detta inlägg så var det nog mer ämnat åt min person än att ge sig på dig, eller så var det helt enkelt för att visa på att de som har mask och sitter ensamma  i en bil är än mer masktalibaner än jag som bara använder mask inomhus samt i trånga utrymmen, och därför skulle kalla mig för självisk idi*t  

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Boa52:

Hör jag då vad dom pratar inne i en bil, snälla skicka mej den boken

Som sagt, läsförståelsen.....träna på den :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Bike:

Om du tänker till lite och kikar på hur han skrev detta inlägg så var det nog mer ämnat åt min person än att ge sig på dig, eller så var det helt enkelt för att visa på att de som har mask och sitter ensamma  i en bil är än mer masktalibaner än jag som bara använder mask inomhus samt i trånga utrymmen, och därför skulle kalla mig för självisk idi*t  

Det är altid lite svårt när dom flesta menar att man ska läsa mellan raderna, inte lätt

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Boken då ??

Den behövs för att träna, du kan ta vilken som......

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-11-23 at 14:13, skrev Mr atm:

Tex. USA där dom har fluor i dricksvattnet tex.

Skulle inte skada att använda filter här med.

Du har områden i Sverige som också har höga fluorhalter i grundvattnet, så höga att det är otjänligt för spädbarn och olämpligt för småbarn.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

On 12/4/2020 at 7:15 AM, Soengsang said:

Haha Aftonbadets kolumnist är lika kunnig som biken o andra covidtalibaner.

 

 

Nej, i din värld så är det bara myndighetspersoner som kan tänka, övriga bör inte ägna sig åt att tänka ostatliga tankar. 

 

Frågan är om dom statliga tjänstemännen blir utrustade med hjärna i samma ögonblick som dom får sin titel?

Eller är det bara så att deras trovärdighet går från noll till hundra i just det lilla ögonblicket? 

För innan dess var dom ju vanliga dödliga, och sådana kan ju inte tänka som bekant (iallafall bör dom inte göra det) 

 

Själv vågar du inte ens säga helt säkert om Grace blåste upp på land eller inte. 

Oklart om du kan skilja på svart eller vitt utan att be svenska färsgskaleinstitutet om en 6 månaders utredning först. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-11-24 at 10:12, skrev janne_h:

Jag är inte bakterielog. 

Men jag kan läsa innantill. Vad Agnes säger. Är att sprit dödar i första hand bakterier. Inte virus. Därav, så gör detta mera nytta i länder, som har bakteriologiska sjukdomar. Typ Indien. 

Hon säger även att spriten tar bort dom goda bakterierna. Vilket påverkar immunförsvaret. Det kanske är en kioskvältare för dig?  Men ett bra sätt att bekämpa bakterier. Är med andra bakterier. Penicillin är ett bra exempel på det. 

Dock fungerar det naturliga försvaret mångt och mycket på så sätt. 

Om du tror att goda bakterier begränsar sig till tarmarna?Då har du fel

Covid 19 är inte den enda åkomman som härjar i samhället. 

Tvål och vatten ska tydligen vara det mest effektiva. 

En flamsäker dräkt, och hjälm är nog bra när man kör på bana. Dock betyder inte det, att var man behöver ha dylika. För att köra barnen till dagis. 

Vad menar du att det är för bakterier som är den verksamma beståndsdelen i penicillin?

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Nicholas:

Nej, i din värld så är det bara myndighetspersoner som kan tänka,

Nja, vad gäller sjukvård så är inte "myndighetspersoner" särskilt rådgivande i min värld, min mamma lärde mig att lyssna på doktorn.

Men gissar du är rätt kunnig i läkemedelsbranchen också?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Just now, Soengsang said:

Nja, vad gäller sjukvård så är inte "myndighetspersoner" särskilt rådgivande i min värld, min mamma lärde mig att lyssna på doktorn.

Men gissar du är rätt kunnig i läkemedelsbranchen också?

Jag förstår att det där med att tänka själv är tabu för dig. 

 

"Experter" definierar din värld. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...