Jump to content
IGNORERAD

I Coronatider 2.0


Esspe

Recommended Posts

ThailandNovise
1 minut sedan, skrev Boa52:

Vad var fel på det inlägget, alla i USA är invandrare menar du att dom är biologist olika alla andra eller vad menar du

Du måste först förstå @Surin P3inlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev berlitz:

Fortsätt å spy galla istället på oss som blivit ok pga ivermectin...

Hur vet du det, om du inte tagit Ivermedicin kanske du förblivit frisk ändå, samma som

att jag inte tagit covid sprutor

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Hur vet du det, om du inte tagit Ivermedicin kanske du förblivit frisk ändå, samma som

att jag inte tagit covid sprutor

idi*t,om du följer med,så har jag hävdat att vi,jag och fru,blivit helt friska efter vi tagit ivermectin, men spooncreek hävdat att detta är fantasi. 

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev spooncreek:

 

Har du blivit yngre under covidpaniken? Kan du PMa vilket vaccin du tagit så jag kan bunkra upp. 😎

 

Jag har alltid varit emot vaccinering för Covid. 

Även fast auktoriteter som du i tidigt stadium sagt att de är helt ofarliga.

 

Så jag kan fortfarande säga att jag är helt ovaccinerad. Men med bättre immunförsvar pga naturlig immunitet än vaccinerade. 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Surin P3:

 

Jag har alltid varit emot vaccinering för Covid. 

Även fast auktoriteter som du i tidigt stadium sagt att de är helt ofarliga.

 

Så jag kan fortfarande säga att jag är helt ovaccinerad. Men med bättre immunförsvar pga naturlig immunitet än vaccinerade. 

 

Jo men..., visserligen är du eoner ynge än mig, men visst har du trillat över 40? Det var liksom frågan. Över 40 så verkar du få kavla upp armen även i Florida.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har tagit 4 st biovapen mot covid och tycker det är skitbra. Numera tänds belysningen så fort jag kommer in i ett rum hemma och elmätaren står still ändå.  Snart ska jag ta den 5:e och då hoppas jag att även dumburken startar när jag kommer in 🙂

Ändrades av Kenneth4618
  • Ge karma 1

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Jag har tagit 4 st biovapen mot covid och tycker det är skitbra. Numera tänds belysningen så fort jag kommer in i ett rum hemma och elmätaren står still ändå.  Snart ska jag ta den 5:e och då hoppas jag att även dumburken startar när jag kommer in 🙂

 

Det där borde du lägga in i Expressen som ett av 20 sätt att spara el.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev spooncreek:

 

Jo men..., visserligen är du eoner ynge än mig, men visst har du trillat över 40? Det var liksom frågan. Över 40 så verkar du få kavla upp armen även i Florida.

 

Det intressanta är inte min eller din ålder. Eller om vi bor i Florida eller inte.

 

Det intressanta väl att en myndighet säger att riskerna är större med vaccinering än utan.

Och rekommenderar emot vaccinering.

Så människan kan välja själv efter att riskerna är meddelade och tydliga... 

 

PS. Jag är 49. Inte 50 än, så covid rekommendationerna kan ändras drastiskt med bara en dags skillnad. 

Link to comment
Dela på andra sajter

ThailandNovise
4 minuter sedan, skrev Surin P3:

 

Det intressanta är inte min eller din ålder. Eller om vi bor i Florida eller inte.

 

Det intressanta väl att en myndighet säger att riskerna är större med vaccinering än utan.

Och rekommenderar emot vaccinering.

Så människan kan välja själv efter att riskerna är meddelade och tydliga... 

 

PS. Jag är 49. Inte 50 än, så covid rekommendationerna kan ändras drastiskt med bara en dags skillnad. 

Interaktion med andra har en betydelse för myndighetsbeslut som påverkar samhällets resurser. Att Florida har gjort ett annat vägval när pandemin är förklarad avslutad har mindre betydelse. 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Surin P3:

 

Det intressanta är inte min eller din ålder. Eller om vi bor i Florida eller inte.

 

Det intressanta väl att en myndighet säger att riskerna är större med vaccinering än utan.

Och rekommenderar emot vaccinering.

Så människan kan välja själv efter att riskerna är meddelade och tydliga... 

 

PS. Jag är 49. Inte 50 än, så covid rekommendationerna kan ändras drastiskt med bara en dags skillnad. 

 

Det intressanta är i såfall vad du drar för slutsatser av vad en delstat i USA utfärdar för rekommendationer.  

 

Ditt val att inte vaccinera dig har jag respekt för. Valet ska vara fritt. 

 

Riskerna med att vaccinera sig? Verkligen små, i det närmaste obefintliga vad jag läst mig till.

 

Fördelarna med att vaccinera sig? Mer tveksamma för varje månad som går skulle jag säga. Men bland de definierade riskgrupperna tror jag det varit bra. Vi andra kunde kanske varit utan.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

ThailandNovise
42 minuter sedan, skrev Boa52:

Förklara då vad du anser han menar, enkelt

I resten av USA finns inte denna rekommendation. Därav kommentaren om Florida bor under 40.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
1 timme sedan, skrev berlitz:

idi*t,om du följer med,så har jag hävdat att vi,jag och fru,blivit helt friska efter vi tagit ivermectin, men spooncreek hävdat att detta är fantasi. 

Hur kan du veta att ni blev botade av ivermedicinen? Jag och frun har inte taget iver men tillfrisknade trots det. Det kan tilläggas att vi båda taget 4 doser vaccin och inte blev särskilt sjuka. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Jag har tagit 4 st biovapen mot covid och tycker det är skitbra. Numera tänds belysningen så fort jag kommer in i ett rum hemma och elmätaren står still ändå.  Snart ska jag ta den 5:e och då hoppas jag att även dumburken startar när jag kommer in 🙂

Tar man 6 sprutor börjar väl elmätaren att gå baklänges när man kommer in??

Måste vara perfekt för alla elhysteriker.

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Så ni som tog ivermectin hade löss?

 

Här snackar vi BIO-vapen småsaker som gnäger på utsidan

 

 

Screenshot_20221010-215732_Google.jpg

Ändrades av 65Selander
Link to comment
Dela på andra sajter

Det visar sig nu att Pfizer aldrig testade om vaccinet stoppade transmission, i och med detta så faller ju hela tanken med vaccinpass. Allt detta med att skuldlägga de ovaccinerade för att sprida smittan var alltså lögn…..

 

”In the early stages of the global rollout, drugmakers and public health authorities claimed the shots would prevent transmission of the virus, with Dr Bourla stating in April 2021 that early trial data showed its vaccine was “100 per cent effective against severe Covid-19”.”

 

https://www.news.com.au/technology/science/human-body/pfizer-did-not-know-whether-covid-vaccine-stopped-transmission-before-rollout-executive-admits/news-story/f307f28f794e173ac017a62784fec414

 

 

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

ThailandNovise
2 minuter sedan, skrev Dempa:

Det visar sig nu att Pfizer aldrig testade om vaccinet stoppade transmission, i och med detta så faller ju hela tanken med vaccinpass. Allt detta med att skuldlägga de ovaccinerade för att sprida smittan var alltså lögn…..

 

”In the early stages of the global rollout, drugmakers and public health authorities claimed the shots would prevent transmission of the virus, with Dr Bourla stating in April 2021 that early trial data showed its vaccine was “100 per cent effective against severe Covid-19”.”

 

https://www.news.com.au/technology/science/human-body/pfizer-did-not-know-whether-covid-vaccine-stopped-transmission-before-rollout-executive-admits/news-story/f307f28f794e173ac017a62784fec414

 

 

Att vaccinerade kan sprida smittan, till en viss del, var känt även innan vaccinet togs fram.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev ThailandNovise:

Att vaccinerade kan sprida smittan, till en viss del, var känt även innan vaccinet togs fram.

 

Känt ja, men enligt myndigheter och Pfizer så stoppade det smittan. Alltså var vaccinpassen och reseförbudet för ovaccinerade helt onödigt

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Dempa:

Känt ja, men enligt myndigheter och Pfizer så stoppade det smittan. Alltså var vaccinpassen och reseförbudet för ovaccinerade helt onödigt

Tillägg, känt pga oberoende studier och dessa studier blockades på twitter, youtube, facebook mm

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

Här videon...
 


 

De hade alltså "inte tid" att testa vaccinet, medan media och världsledare basunerade att man tar vaccinet mest för andras skull. 
Åsså lite vaccinpass på det, samt omänskliga restriktioner för de som inte är intresserade av vaccinet.

 

Vilka satans nötter.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
On 2022-10-10 at 17:20, skrev berlitz:

Fortsätt å spy galla istället på oss som blivit ok pga ivermectin...

 

Vad är ivermectin?

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 8 månader senare...

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...