Jump to content

Vad ser ni framåt att göra 2021?

Bibben

Recommended Posts

Bibben

Se och lyssna på min favoritståuppare. Sjukt rolig, nästan inga hämningar, som en sann komiker ej ska ha. Finns med flera shower på Netflix. Världens märkligaste skratt dessutom.

120580994_3991946977499077_4953376524886446598_o.jpg.7b4b9d5d18c14bb5c169edf57b80032b.jpg

• Ge karma 4

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Tommy

Om vi för en stund bortser från att jag hoppas kunna ta 4-5 veckors semester i Thailand nästa sommar, så vill jag väldigt gärna se Jim Jefferies på scen, helst som han var för 4-5 år sedan, nu har han TV-kontrakt i USA...

JJ.thumb.jpg.cf2e00d56307861cb6f90166bb709eeb.jpg

• Fint 1

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Bibben
3 minuter sedan, skrev Tommy:

Om vi för en stund bortser från att jag hoppas kunna ta 4-5 veckors semester i Thailand nästa sommar, så vill jag väldigt gärna se Jim Jefferies på scen, helst som han var för 4-5 år sedan, nu har han TV-kontrakt i USA...

JJ.thumb.jpg.cf2e00d56307861cb6f90166bb709eeb.jpg

5555, han är/var min min första/andra bästa ståuppare. Sjukt rolig när han bodde i UK, sen flyttade han till USA, fick fru, barn, ex-fru och nu en skugga av sitt forna jag. 

Kul, då har vi samma humor 👍

Hans bästa skämt tog han bort från Youtube, sänkte hans kurs hos mig ännu mer. Har den som signatur på flera forum dock.

"I've never met an interesting person in my life who didn't drink. If you don't drink, you're a boring cunt and all your stories suck"

PS, inte mot dig Tommy, men han är från Australien.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Tommy
16 minuter sedan, skrev Bibben:

5555, han är/var min min första/andra bästa ståuppare. Sjukt rolig när han bodde i UK, sen flyttade han till USA, fick fru, barn, ex-fru och nu en skugga av sitt forna jag. 

Kul, då har vi samma humor 👍

Hans bästa skämt tog han bort från Youtube, sänkte hans kurs hos mig ännu mer. Har den som signatur på flera forum dock.

"I've never met an interesting person in my life who didn't drink. If you don't drink, you're a boring cunt and all your stories suck"

PS, inte mot dig Tommy, men han är från Australien.

Klart jag vet att han är från Australien, det säger han ju rätt ofta och det hörs när han öppnar munnen!

Vet inte om du antecknat, men jag har en farbror med 3 barn, alltså mina kusiner, i Australien, en föregångsman, hans fru är från Thailand!

Min äldsta kusin i AUS fyller 50, nästa år.

MVH

Edited by Tommy
  • Fint 1

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Bibben
1 minut sedan, skrev Tommy:

Klart jag vet att han är från Australien, det säger han ju rätt ofta och det hörs när han öppnar munnen!

Vet inte om du antecknat, men jag har en farbror med 3 barn, alltså mina kusiner, i Australien, en föregångsman, hans fru är från Thailand!

Min äldsta kusin i AUS fyller 5, nästa år.

MVH

Ja, jag vet, tänkte bara på postern du postade.

manstekerliksom.com

Tommy
Precis nyss, skrev Bibben:

Ja, jag vet, tänkte bara på postern du postade.

Kusinen fyller 50, skrev fel, bara lite äldre än dig?

Och som jag skrev JJ har tappat de senaste åren, men va fan pengar är också viktigt...

MVH

• Ge karma 1

Risifrutti
42 minuter sedan, skrev Bibben:

Se och lyssna på min favoritståuppare. Sjukt rolig, nästan inga hämningar, som en sann komiker ej ska ha. Finns med flera shower på Netflix. Världens märkligaste skratt dessutom.

120580994_3991946977499077_4953376524886446598_o.jpg.7b4b9d5d18c14bb5c169edf57b80032b.jpg

En fantastiskt komiker!

Undrar dock när den där turneplanen var planerad att genomföras? I år eller är det en gammal affisch?

• Ge karma 1
Bibben
Posted (edited)
8 minuter sedan, skrev Risifrutti:

En fantastiskt komiker!

Undrar dock när den där turneplanen var planerad att genomföras? I år eller är det en gammal affisch?

Dök upp idag för mig, bygger nog på en kvalificerad gissning, de måste ju göra nåt. Blir det inställt/uppskjutet så blir det...

EDIT. 

Aha, det är för 2021.

Edited by Bibben
  • Ge karma 2

manstekerliksom.com

Risifrutti
3 minuter sedan, skrev Bibben:

Dök upp idag för mig, bygger nog på en kvalificerad gissning, de måste ju göra nåt. Blir det inställt/uppskjutet så blir det...

EDIT. 

Aha, det är för 2021.

Är rädd för att några av dom där spelställena inte finns kvar nästa år om det här viruset fortsätter i samma takt.

Precis som du säger så måste man försöka och det är bara att hoppas att dom hittar nya lösningar i så fall.

Ett virus kan aldrig ta död på bra humor!

• Ge karma 1
Atom

Jag ser fram emot att kunna åka någonstans; Europa i allmänhet och Sverige i synnerhet. Thailand är schysst på många sätt men skulle jag behöva spendera en hel sommar här igen så skulle jag bli ofantligt besviken. Bara några dagar i Hongkong skulle vara uppskattat.

För övrigt är jag rätt nöjd; fred på jorden och annan skit lämnar jag till miss-brudarna att önska om.

• Ge karma 4

When I'm good, I'm good, but when I'm bad I'm better

Kenneth4618

Att få resa igen.

• Ge karma 4

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Captain Morgan

Kanske det blir en sommar i fosterlandet 2021, den första på över 30 år i såna fall men när Cov-19 väl släppt greppet kanske jag ångrar mig.
Det blir nog i alla fall det året jag lägger några Bitcoin i portföljen, ju mer jag lär mig desto mer gillar jag det.

• Ge karma 1
Boa52
18 timmar sedan, skrev Bibben:

Är det du ser framemot 2021 att en komiker kan ha sitt uppträdande, Herre gud

inte har du stora förväntningar, Nog måste det finnas bättre saker att tänka på, HUVA

• Ge karma 1
  • Pannslag 1
  • Haha 5
Tommy

Jag ser endast fram emot Västgöta träffen, bara den inget annat!

Om det regnar så kommer jag inte, och då är 2021 värdelöst.

MVH

• Ge karma 1
  • Haha 2

Risifrutti

Jag ser fram emot att kunna gå på fotboll igen.

Titta på tv när man bara hör spelarna på planen suger för en gammal bajare som mig.

MickeN

Ser framemot att min andelshäst ska komma till start. Mina semesterdagar blir planerade på hästens starter. 

• Ge karma 3
  • Fint 1