Jump to content
IGNORERAD

Någon som har ångrat sig?


PlayTheGame

Recommended Posts

mamma bäng fan pappa käng

Att ha lite problem är ju trots allt bättre än att jobba i en chickenbar och sälja pussy åt araber och tyskar.

Det är väl också lite samvetsömt för gubbarna att tvingas skicka iväg darlingen till baren igen.

Det tycker jag också är sant Fast lite hårddraget men så skriver ju btt

Clion redogör ju på ett perfekt sätt hur det förehåller sig för oss alla, eftersom vi alla här naturligtvis köpt vår kärlek för pengar. Och eftersom detta stämmer för alla av oss här till 100% så har jag ingenting att tillägga!!!

mvh

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 261
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    21

  • broder tuk tuk

    18

  • Baa

    15

  • Farang

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Clion redogör ju på ett perfekt sätt hur det förehåller sig för oss alla, eftersom vi alla här naturligtvis köpt vår kärlek för pengar. Och eftersom detta stämmer för alla av oss här till 100% så har jag ingenting att tillägga!!!

mvh

Är du förvånad egentligen? Clion håller med allt vad idolen BTT säger :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

ja, jag skulle då inte vilja släppa till röven åt nån arab i nån bar, hellre gifter jag mig med nån rik thailänska för att slippa detta obehag :D

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Tycker nog att Phitsanoluk slår huvudet på spiken i sista inlägget.

Det är klart att det är bättre att gifta sig med snälle 55 årige Björn och få bättre ekonomisk standard på kuppen både för sig själv och för familjen.

Det lilla obehaget att tvingas sära på låren då och då för Björn är ju ett litet obehag jämfört med alla fulla och perversa gubbs bland barerna.

Kärlek är inget som i första hand prioriteras.

Det handlar om att komma bort från barerna.

Så länge gubben är snäll och betalar så kommer lilla Noi att ha tillgivenhet.

Som gubbe kan man ju egentligen skita i vilket.

Får man tillgivenhet och bra sex och man älskar darlingen så what om hon inte riktigt känner kärlek.

Man kan inte få allt här i världen.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Även köpt kärlek är kärlek wub.gif

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

De flesta gubbar som tar hem en thaitjej eller någon annan tjej långt hemifrån känner säkert kärlek så inget fel i det även om notan ibland kan bli hög.

Man kan givetvis förtränga eller lura sig själv att darlingen faktiskt älskar en. Det har jag själv lyckats med vid ett antal tillfällen utan större problem.

Jag tror att om man satte lögndetektor på många thaitjejer med äldre gubbar så skulle det avslöjas att de stannar på grund av trygghet och pengar.

Men så länge paren funkar bra ihop, so what.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

De flesta gubbar som tar hem en thaitjej eller någon annan tjej långt hemifrån känner säkert kärlek så inget fel i det även om notan ibland kan bli hög.

Man kan givetvis förtränga eller lura sig själv att darlingen faktiskt älskar en. Det har jag själv lyckats med vid ett antal tillfällen utan större problem.

Jag tror att om man satte lögndetektor på många thaitjejer med äldre gubbar så skulle det avslöjas att de stannar på grund av trygghet och pengar.

Men så länge paren funkar bra ihop, so what.

BTT

Det finns ju lite olika typer av kärlek, det verkar som du definierar det som förälskelse enbart. En typ av kärlek växer ju fram och utvecklas i alla relationer under tid, även i de relationer som kanske inte inleds med en blixtförälskelse från båda parter. Ekonomisk säkerhet, närhet, vänskap och trygghet spelar ju också en stor roll i alla relationer.

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker de är sota de små liven. Visst är de dyra i drift och kan vara svåra att lära riktig hyfs men de är ju så tillgivna. Det klart att åldersskillnad och språkforbistringar kan gora det svårt ibland men blir det for jobbigt kan man ju beställa en ny. Helt riktig kärlek är det kanske inte men man kan alltid prova hur stark kärleken är genom att inte ge den ett fläskben på några dagar.

Edit: Jag såg nu att frågan gallde Thaikvinnor. Vad pinsamt, jag läste bara BTTs inlägg och trodde att det gällde cocker spaniels. Same same som alla på Soi 8 säger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Är du förvånad egentligen? Clion håller med allt vad idolen BTT säge

lappen va du blir grinig så fort btt komenterar nåt. idol vet jag inte.men ofta träffar han det ömma i sina inlägg och ska sanningen fram så stämmer det rätt ofta men som sakt lite hårddraget.men det e ju hans stil sen om man gillar eller inte e ju en smaksak :na:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Är du förvånad egentligen? Clion håller med allt vad idolen BTT säge

lappen va du blir grinig så fort btt komenterar nåt. idol vet jag inte.men ofta träffar han det ömma i sina inlägg och ska sanningen fram så stämmer det rätt ofta men som sakt lite hårddraget.men det e ju hans stil sen om man gillar eller inte e ju en smaksak :na:

>Att indirekt förolämpa 50% av landets befolkning anser i alla fall jag som direkt tölpaktigt, om, och det vill jag påpeka, om det inte görs med satiriska förtecken, men för att det skall funka måste det nog till en hjärntransplantation på bäste bror. :mdr::mdr::mdr:

Baa

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom det för thaitjejen handlar mer om ekonomiska faktorer och familjens väl och ve så stannar hon givetvis hos gubben in i det längsta.

Helt riktigt

Håhåjaja Clion...

Ingen regel utan undantag. Fru Chang tjänar mer än mig och skulle klara sig alldeles utmärkt utan mig även då hon faktiskt numera inte får en spänn från mig. Inga större problem att dumpa mig...

Nu ska jag inte kaxa mig för mycket, man vet aldrig vad som händer. Men ditt uttalande upplever jag som lite väl kategoriskt.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Manga inlagg i denna traden, som sa manga andra tradar om thaitjejer, sager valdigt mkt mer om mannen som svarar och deras emotionella omognad, osakerhet och bagage, an om de thaitjejer de kategoriskt forsoker uttala sig om.

Har man som enda referens "kopt karlek" sa blir ju ocksa upplevelserna och osakerheten darefter. Har man aldrig satt sin fot i en bar det motsatta osv. Det som fascinerar ar det aldrig mattade behovet av att dela in, kategorisera, generalisera, forenkla och fordumma - en total avsaknad av vilja eller formaga att forsta att det finns alternativa "sanningar" i den , inte sa svart-vita, varlden utanfor den egna inskrankta bubblan.

Med det sagt sa tror jag Nobdy, Atom, mfl. gor kloka iakttaganden i sina inlagg. Visst ar manga av de thaitjejer som lever med en man i ett frammande land och befinner sig i en beroendestallning till mannen pga. uppehallstillstand, inkomst eller annat, i en mkt svar situation. Oavsett diverse forvantningar och krav fran Thailand sa ar det sakerligen nagot som gor ett uppbrott mkt svarare. Huruvida det ar svarare for den svenska mannen star nog i direkt relation till mannens moral. En empatisk man tanker nog en eller tva ganger extra innan han bryter upp da han vet vad konsekvensen ar for sin partner. Dock verkar det dock finnas manga daliga ursakter till man som stoltserar med att de plockat 5-6 tjejer fran Thailand och skickat hem dem nar de inte varit nojda. Just detta att bada partner har "investerat" sa mkt i varandra gor nog att manga par som snabbt hade brytit upp om bodda varit fran Sverige kampar pa i relativ olycka pga plikt, skuld, osv. dvs alla andra skal an just karlek..

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Håhåjaja Clion...

Ingen regel utan undantag. Fru Chang tjänar mer än mig och skulle klara sig alldeles utmärkt utan mig även då hon faktiskt numera inte får en spänn från mig. Inga större problem att dumpa mig...

Nu ska jag inte kaxa mig för mycket, man vet aldrig vad som händer. Men ditt uttalande upplever jag som lite väl kategoriskt.

Herr Chang har talat.

Sanning med modifikation eller?

Tror Herr Chang väljer hur mkt lön han tar ut, men det kanske Fru Chang också gör.

Däremot tvivlar jag inte på att Fru Chang skulle klara sig själv utan Herr Changs pengar.

Enligt BTT och andra är varje dag som ni lever tillsammans en bonus. För det är ju trots allt bara dina pengar hon är ute efter.

Kan vi få en statusrapport hur många bonus dagar du har fått?

Själv har jag inte börjat på mina bonusdagar. Frugan går skola och jag är den enda som har inkomst i familjen.

Så har det varit i ca 6år nu. Tur att hon inte tjänar pengar :im_happy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Lars jag citerar btt vet ej hur man får in inläggen i den där rutan :mellow:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Lars jag citerar btt vet ej hur man får in inläggen i den där rutan :mellow:

Clion...menar du så här?

"Citera detta inlägg"

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Lars jag citerar btt vet ej hur man får in inläggen i den där rutan :mellow:

aha nu ramla poletten ner

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

55555 same same :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Wille!

Nu är det ju inte så att alla thaitjejer lämnar gubbarna bara för att de kanske fått en egen inkomst. Givetvis finns det en trygghet och ett familjeliv även om de nu kanske inte skulle ha den där riktiga kärleken till gubben.

Man ska ju minnas att de lämnat en ganska torftig tillvaro i Thailand bakom sig med bland annat en otrogen thaiman och i många fall barliv i bagaget.

Har tjejen sen kanske fått hit sina barn och andra släktingar så är det ju ett stort steg att lämna mannen.

Handlar väl också om att inte tappa ansiktet inför familj och släktingar och vänner.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Wille!

Nu är det ju inte så att alla thaitjejer lämnar gubbarna bara för att de kanske fått en egen inkomst. Givetvis finns det en trygghet och ett familjeliv även om de nu kanske inte skulle ha den där riktiga kärleken till gubben.

Man ska ju minnas att de lämnat en ganska torftig tillvaro i Thailand bakom sig med bland annat en otrogen thaiman och i många fall barliv i bagaget.

Har tjejen sen kanske fått hit sina barn och andra släktingar så är det ju ett stort steg att lämna mannen.

Handlar väl också om att inte tappa ansiktet inför familj och släktingar och vänner.

BTT

Jag tar tillbaka det jag sa om hjärntransplantation, ett bra betyg i träslöjd räcker.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag tar tillbaka det jag sa om hjärntransplantation, ett bra betyg i träslöjd räcker.

Baa 55 :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

lappen va du blir grinig så fort btt komenterar nåt. idol vet jag inte.men ofta träffar han det ömma i sina inlägg och ska sanningen fram så stämmer det rätt ofta men som sakt lite hårddraget.men det e ju hans stil sen om man gillar eller inte e ju en smaksak :na:

Grinig? Clion det sista jag skulle bli är grinig över nått som BTT skriver här.

Jag tycker det är roligt att hacka eller kommentera hans inlägg för dom är så enkelspåriga,bittra,hjärndöda,förutsägbara,tjatiga,nervärderande.

Att han sen går igång på alla cylindrar så fort jag skriver nått gör det inte mindre roligt.

Ps...du lärde dig citera men du glömde det lika fort :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Wille!

Nu är det ju inte så att alla thaitjejer lämnar gubbarna bara för att de kanske fått en egen inkomst. Givetvis finns det en trygghet och ett familjeliv även om de nu kanske inte skulle ha den där riktiga kärleken till gubben.

Man ska ju minnas att de lämnat en ganska torftig tillvaro i Thailand bakom sig med bland annat en otrogen thaiman och i många fall barliv i bagaget.

Har tjejen sen kanske fått hit sina barn och andra släktingar så är det ju ett stort steg att lämna mannen.

Handlar väl också om att inte tappa ansiktet inför familj och släktingar och vänner.

BTT

Vilken tur att man har en massa hållhakar på frugan då.

Men det du skriver kan väl mycket väl användas på alla förhållanden. T.ex att många familjer håller ihop p.g.a barn.

Det finns ju även svenska tjejer som har haft otrogna män i kombination med tom börs. Hur skiljer sig dom mot den Thailändske kvinnan?

Kan broder svara på vad RIKTIG kärlek är? kanske att man går och är ständigt kåt på varandra?

Vad vet jag

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan broder svara på vad RIKTIG kärlek är?

Men hur ska broder kunna svara på det när han tydligen aldrig fått uppleva det :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...