Jump to content
IGNORERAD

Någon som har ångrat sig?


PlayTheGame

Recommended Posts

  • Svar 261
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    21

  • broder tuk tuk

    18

  • Baa

    15

  • Farang

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Farang!

Angående att sitta med en liten kikare vid toaletterna och spana över barområdet så har jag inte skrivit att jag själv gjort detta, utan mer som ett tänkt scenario, som mycket väl skulle kunna funka i praktiken.

Däremot så ÄR det ofta bra att sitta nära toan så man har koll på vilka sötnosar som finns i området.

Svarten!

Att jag existerar på jorden kan fru Magrood intyga eftersom hon på begäran fått bilder skickade till sin mail av broder.De är inte skickade från Mars.

BTT

Slingerbult, det finns väl inga bevis på excistens på Mars, men väl på månen kan man väl ha glömt en liten partikel som Nu går under benämningen BTT.

BTT:s önskelista till tomten.

Stor kikare så jag ser till Pattaya

Doftgran om jag kommer dit (luktar lite sött från mensdamerna)

Karta över alla 7/11 så jag får råd med en öl innan jag börjar pruta på damsällskapet.

Glidmedel till mina nya sämskinnshandskar så jag kan ha lite roligt i min ensamhet.

Äkthetsbevis, därför att ingen tror att jag finns. (OBS väldigt viktigt för oss utomjordingar)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Farang!

Angående att sitta med en liten kikare vid toaletterna och spana över barområdet så har jag inte skrivit att jag själv gjort detta, utan mer som ett tänkt scenario, som mycket väl skulle kunna funka i praktiken.

Däremot så ÄR det ofta bra att sitta nära toan så man har koll på vilka sötnosar som finns i området.

Svarten!

Att jag existerar på jorden kan fru Magrood intyga eftersom hon på begäran fått bilder skickade till sin mail av broder.De är inte skickade från Mars.

BTT

Hallå BTT har ej fått något svar angående skola du "jobbat" på Nontanburi?

Vore tacksam för svar det verkar ju inte komma så många vettiga sådana från

dig.

Skicka gärna med ett skolfoto!

Ser fram emot svar "Bara Talar Tankar"! :D:mdr::crazy:

MVH Svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

hej

oj vad ni är elacka mot våran broder idag,lite thaistyle över det hela 10 mot en.

att våran broder har erfarenhet från träsket tvivlar jag inte på.

men kanske han har samlat ihop till detta drev

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

hej

oj vad ni är elacka mot våran broder idag,lite thaistyle över det hela 10 mot en.

att våran broder har erfarenhet från träsket tvivlar jag inte på.

men kanske han har samlat ihop till detta drev

Har du hört uttrycket."Som man sår får man skörda"

Link to comment
Dela på andra sajter

Farang!

Angående att sitta med en liten kikare vid toaletterna och spana över barområdet så har jag inte skrivit att jag själv gjort detta, utan mer som ett tänkt scenario, som mycket väl skulle kunna funka i praktiken.

Däremot så ÄR det ofta bra att sitta nära toan så man har koll på vilka sötnosar som finns i området.

BTT

Bara idén att komma på att skriva nått sånt gör dig mer icke trovärdig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad vore detta forum utan original som BTT?

Inte lika underhållande iallafallclapping.gif

Hellre en flickvän som krånglar ibland ...än en som alltid är ful.

Känns som om jag får ändra denna texten nu..

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Svampen!

Lite information om skolan PLI I Nonthaburi finns nu i farangs offentliga ursäktstråd.

Fader Baa!!

Jag behöver inga Pattayanska julklappar från tomten eftersom jag from nästa jul kommer att befinna mig på plats nära vilken toalett som helst.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

nu tar det sig sa käringen när håret brann :drinks:

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Svampen!

Lite information om skolan PLI I Nonthaburi finns nu i farangs offentliga ursäktstråd.

Fader Baa!!

Jag behöver inga Pattayanska julklappar från tomten eftersom jag from nästa jul kommer att befinna mig på plats nära vilken toalett som helst.

BTT

Tack för svar men väntar på prof!

Och när forumträffen blir av?

Nästa jul är det denna kommande du menar?

mvh svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Svampen!

Lite information om skolan PLI I Nonthaburi finns nu i farangs offentliga ursäktstråd.

Fader Baa!!

Jag behöver inga Pattayanska julklappar från tomten eftersom jag from nästa jul kommer att befinna mig på plats nära vilken toalett som helst.

BTT

Iiiiiiiiiiii faaaablernaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas väääääääääärld! :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...