Jump to content
IGNORERAD

Siam-Nilsson tycker till


Guest Siam-Nilsson

Recommended Posts

  • Svar 130
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    10

  • stefan5300

    10

  • Balut Power

    10

  • BaBoo

    8

Mest aktiva i denna tråd

De karmakommentarer som det har refererats till, var finns dem? Finns det en karmalogg eller ej?

Hej edvardpop,

Längst upp till vänster i varje inlägg står namnet på den som skapat inlägget. Klickar du på namnet kommer du till denna medlems profil, och där kan man se de fem senaste karma denna medlem fått. Någon komplett logg vad gäller karma som man kan se finns inte vad jag vet, men P3 kanske har något på gång.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej edvardpop,

Längst upp till vänster i varje inlägg står namnet på den som skapat inlägget. Klickar du på namnet kommer du till denna medlems profil, och där kan man se de fem senaste karma denna medlem fått. Någon komplett logg vad gäller karma som man kan se finns inte vad jag vet, men P3 kanske har något på gång.

Herr Chang har talat.

Godkväll Herrr Chang.

Små tankar från mig medans Fru Fritz är ute och roar sig med några av sina bästisar här i Pattaya.

Detta med karman och vem som är ens vän kan ju ställa till det när uppgifterna är offentliga. Vet en som fick "på skallen" bara för att han registrerat sig som vän till den "Patetiske Fritz the cat" eller nåt sånt. Nu har jag fått ett mail från MPR om att ytterligare en person registrerat sig som min vän men det har inte förts in i min profil, lika bra det tycker jag.

Men nu kom damerna hem i samma stund som jag tänkt färdigt så tack och godnatt...

Mvh Fritz...

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja Fritz,

Det kan väl kanske bli lite oväntade reaktioner om man tror att karma är något som bara mottagaren får veta att man gett.

Vill man ge beröm eller annan feedback riktigt privat så föreslår jag PM eller email.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja Fritz,

Det kan väl kanske bli lite oväntade reaktioner om man tror att karma är något som bara mottagaren får veta att man gett.

Vill man ge beröm eller annan feedback riktigt privat så föreslår jag PM eller email.

Herr Chang har talat.

yes.gifdrinks.gif

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns väl några som bor kvar i det land som dom föddes i

BP, Det där kan man ju tolka lite som man vill.

Om man skulle födas under semestern i Turkiet av någon anledning så är man Turk?

Eller som min svåger uttrycker det väldigt bildlikt,"om en hund får valpar i ett stall,inte f-n blir det fölungar bara för det!" :whistle:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...