Jump to content
IGNORERAD

TV-inspelning i Thailand!


jimsve

Recommended Posts

Under december-januari kommer produktionsbolaget Stockholm-Köpenhamn spela in en ny reality-serie för Kanal 5 i Phuket i Thailand. Vi vill nu komma i kontakt med svenskar som ska resa till Phuket under december-januari 2009/2010.

Är du nyfiken och vill veta mer? Skriv ett mejl till jimmy.svensson@sto-cph.com och berätta kort om vem du är och när du ska resa dit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och lyssna på Håkans tankar om livet hela dagarna, vilken höjdar semester.. :drinks:

"Ett land vars ungdom inte gör uppror, det är ett land som det är synd om."

Fridde

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Tack Jimsve för erbjudandet jag fick till min mail. Kollade på "hitta.se" efter ditt telefonnummer men det fanns inte med och då blir jag betänksam på att våga svara.

Men fick ju här på maipenrai reda på att det gäller en dokussåpa på Phuket.

Är varken intresserad av Phuket eller medverkan i en dokussåpa. (Fördomsfull som jag är ibland så trodde jag att det bara var folk som jagar solbränna eller hänger på barer, och inte de matintresserade som åker dit. Men jag har säkert fel!)

--- Men jag kommer nog att nyfiket titta på såpan om jag får tillfälle! ---

Lev väl och lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för traktamente på en sådan utlandförättning?

Ingår det fukost månne?

Tjänsteresande Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

gone2paradise

Jag tycker ni ska sponsra "btt" med en resa till phuket! Jag tror han kommer att göra stor TV-underhållning där :whistle: Och de icke troende får också sina bildbevis på att btt var där :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker ni ska sponsra "btt" med en resa till phuket! Jag tror han kommer att göra stor TV-underhållning där :whistle: Och de icke troende får också sina bildbevis på att btt var där :drinks:

Ha ha ha, mycket bra ide´! :great: Men jag misstänker att BTT redan fått nog av dokusåpor efter sin medverkan i dokusåpan "Ullared" där han medverkade som "Ullared-Kjell". :dance1:;)

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Ha ha ha, mycket bra ide´! :great: Men jag misstänker att BTT redan fått nog av dokusåpor efter sin medverkan i dokusåpan "Ullared" där han medverkade som "Ullared-Kjell". :dance1:;)

Mvh Swippe

Var det han?? :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha ha, mycket bra ide´! :great: Men jag misstänker att BTT redan fått nog av dokusåpor efter sin medverkan i dokusåpan "Ullared" där han medverkade som "Ullared-Kjell". :dance1:;)

Mvh Swippe

Kjell, vem var det?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kjell, vem var det?

Efter att ha kollat på YouTube (fildelning?) så har jag fått en ny idol - den enkle, genuine svenske mannen! great.gif

En del kommentarer är ju f.n rent obetalbara! "Skall det bli skönt att komma hem? Ja, jag saknar barskåpet." drinks.gif

jap.gif

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

clion och bp,en superchans för er att bli dokusåpakändisar :great: Mvh Måne

Har också fått mailet men tackade också nej

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Under december-januari kommer produktionsbolaget Stockholm-Köpenhamn spela in en ny reality-serie för Kanal 5 i Phuket i Thailand. Vi vill nu komma i kontakt med svenskar som ska resa till Phuket under december-januari 2009/2010.

Är du nyfiken och vill veta mer? Skriv ett mejl till jimmy.svensson@sto-cph.com och berätta kort om vem du är och när du ska resa dit.

Låter inte som något stort projekt då det verkar som man vill haka på någon eller några resenärer som redan ska till Phuket...dvs ingen betald resa. :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Mera godbitar från Kung Kjell:

(Enligt mig själv en av hans bästa godbit) :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pain is temporary - glory is forever

Link to comment
Dela på andra sajter

Mera godbitar från Kung Kjell:

(Enligt mig själv en av hans bästa godbit) :)

Ja den är riktigt riktigt bra...och ett fint betyg till Ullareds-prylar. :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...