Jump to content
IGNORERAD

Flyg från Bangkok till Arlanda.


Plutten

Recommended Posts

Hej, vi måste flyga till stockholm slutet av november. Retur 20-23 december. Har sökt överallt men hittar ingenting som passar. Thai är fullbokad. Vill gärna ha tips på resebyrå i Thailand där man snabbt och enkelt kan boka biljetter.

Plutten

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej, vi måste flyga till stockholm slutet av november. Retur 20-23 december. Har sökt överallt men hittar ingenting som passar. Thai är fullbokad. Vill gärna ha tips på resebyrå i Thailand där man snabbt och enkelt kan boka biljetter.

Plutten

Boka över internet någon svensk byrå oftas billigast!

Var inne på travelpartner.se hade Finnair 11600:- Thai Air 13500:- från BKK 29/11

tillbaka 23/12.

Mvh Svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Qatar för SEK 8.500?

http://www.bokasmart...type=round_trip

mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej, vi måste flyga till stockholm slutet av november. Retur 20-23 december. Har sökt överallt men hittar ingenting som passar. Thai är fullbokad. Vill gärna ha tips på resebyrå i Thailand där man snabbt och enkelt kan boka biljetter.

Plutten

Olavi Travel i Bangkok!!

Mycket bra!!

Har köpt 5 retur och 4 enkla genom dem.

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här löser nog dina problem

MVH stugan5

Nonki är numera min resebyrå vid resa till Thailand.

Har i år köpt 3 retur och har en på gång.

Han håller mycket bra service!!

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad jag har förstått så säljer väl nonki bara resor med Thai som ju var fullbokat dom nämnda datumen så jag har lite svårt att se hur det skulle hjälpa Plutten i detta fall..

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej, vi måste flyga till stockholm slutet av november. Retur 20-23 december. Har sökt överallt men hittar ingenting som passar. Thai är fullbokad. Vill gärna ha tips på resebyrå i Thailand där man snabbt och enkelt kan boka biljetter.

Plutten

Hej

Jag har använt www.saveflights.com och fått mycket snabb och bra service.

Har fått svar på alla ev. frågor omgående via email.

Mvh

/biker

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej, vi måste flyga till stockholm slutet av november. Retur 20-23 december. Har sökt överallt men hittar ingenting som passar. Thai är fullbokad. Vill gärna ha tips på resebyrå i Thailand där man snabbt och enkelt kan boka biljetter.

Plutten

Har använt www.saveflights.com och fått mycket snabb och bra service.

Alla ev. frågor har besvarats omgående på email.

Mvh

/biker

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad jag har förstått så säljer väl nonki bara resor med Thai som ju var fullbokat dom nämnda datumen så jag har lite svårt att se hur det skulle hjälpa Plutten i detta fall..

Nej, det stämmer inte. Nonki säljer biljetter från alla flygbolag, även om han och många av hans kunder föredrar Thai Airways.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, det stämmer inte. Nonki säljer biljetter från alla flygbolag, även om han och många av hans kunder föredrar Thai Airways.

Herr Chang har talat.

Ja då så.. Då hamnar ju mitt inlägg under kategorin onödiga inlägg :bag:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...