Jump to content
IGNORERAD

thai tjej o sömn


kawasaki

Recommended Posts

hej alla kuliga medlemmar ,bara en liten undran..Varigt lyckligt gift med Thai lady i 5 år nu.men sover alla Thai töser lika mycket.?har nog fått nog är ofta ensam ensam fre -lörd efter 21:30 då först skall Baby Saga nattas sedan blir allt tyst o man få dra upp henne alltså min fru igen.(inte kul).klart ibland är det PARTY med Thai mat o mer men bara undrar om fler känner samma ?Eller är det mer energi i oss Svenskar...Månge tack till alla som skriver o visar kul bilder..ps jag klarar inte ladda ner bilder hit.står dom är stora .Nä det är Singha time lördag hej

hej alla glada.Thai är bäst

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag känner igen mig. Dem senaste 10 åren har frugan också gått och lagt sig runt samma tid sju dagar i veckan. Våra (hennes) barn är 13 & 16 år så dem håller mig sällskap istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja,detta känner jag mycket väl igen hehe... Önska ibland att jag kunde sova lika mycket men istället så har jag sömnproblem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min dam somnar ofta i bilen, på bio och på teatern, de få gånger vi går dit! :dance1:

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, sova kan dom små liven.

Har försökt anpassa mig genom att kliva ur bingen i soluppgången för att bli lite sömnigare på kvällen, men eftersom damen behagar knoppa in lite då o då så blir det stundom så tyst att ibland blir det en liten luring på eftermiddan och så sitter man där ensam framför dumburken igen på kvällen.

MEN, det finns undantag och det när vi skall in till centrum på kvällarna, då orkas det med en himla massa traskande runt nattmarknaden minsan, inga trötthetstecken då inte. Det bästa är att jag får några timmar med gubbsen på någon av de trevliga barerna i Nuttipark.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har nog samma sömbehov hemma.

var dock med i bröllopstillställning i Thailand nu i somras.

Hade ingen chans och vara uppe så mycket som de.

Vi smet till och ute i skogen och försökte sova men det blev mer att jag var orolig för småkrypen och vaktade istället.

Närmare 3 dygn utan sömn :kort:

Jag fick tack vare changen några tupplurar :drinks:

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

hahaha ja verkar som några känner igen min situation...o gissa vad jo ni kan tro Min lady sover just nu,,,,men jag blev ju allt lite överaskad igår Lörd frun kom tillbaks vid 22tiden sömndrucken satt o gosa hela kvällen..det ska vara gött att leva annars kan det kvitta .passar på att tacka alla som skriver o är aktiva Sweden rakk Thai

hej alla glada.Thai är bäst

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är samma med sömnbehovet hos min fru, vardagar somnar hon oftast ihop med våra barn (4 och 6) vid 20-tiden och sover sedan gott i 11 timmar. Helger kan det bli betydligt senare på hon som jag gillar fester, fast då tar hon igen det dagen efter genom att sova till klockan 12 eller 13. Jag får lugna kvällar och kan spela spel/titta på TV utan sura miner så jag har inget problem med hennes sömnbehov.

Ha en fortsatt skön söndagskväll.

/Tobbe

Om du ska göra något så kan du lika gärna göra det rätt från början.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Vissa bartjejer kan hålla sig vakna fram till klockan 9 på förmiddagen.

Jag har ofta suttit och druckit med damen väntande vid min sida utan att hon somnat.

Har tom kunnat få goda nummer framåt förmiddagen.

Så det där att thaitjejer kräver mycket sömn vill jag nog ta med en nypa salt.

Möjligen när de befinner sig i mörka Sverige på vintern.

Men vem kräver inte mycket sömn då?

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

exet va mycke trött o hade en del huvudvärk första vintern här. Men det va lätt fixat när vi kom på

att det va D vitaminbrist. märke själv en stor förbättring på mig själv oxå då jag börja äta det på

den mörka årstiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

halloj BTT, damerna som är uppe till förmiddagen har vänt på dygnet bara. Dom ligger och sover hela dagen senare, och en bra bit in på kvällen.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

exet va mycke trött o hade en del huvudvärk första vintern här. Men det va lätt fixat när vi kom på

att det va D vitaminbrist. märke själv en stor förbättring på mig själv oxå då jag börja äta det på

den mörka årstiden.

Tack för tipset! Det där med huvudvärk har påverkat många Thailändare i min omgivning. Värt att testa i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...