Jump to content
IGNORERAD

Thaitjejers andedräkt


Farang

luktar apa?  

82 röster

  1. 1. Hur går ni tillväga med kyssandet

    • Tvingar dom att borsta bissingarna först (bäng fan)
      15
    • Äter samma vidriga käk som dom
      22
    • Är alltid packad i baren och märker inget, puss puss
      23
    • Kysser aldrig
      12
    • Har svenskt kött så vet inte
      3
    • Vad är kyssa?
      7


Recommended Posts

  • Svar 147
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Havsmajoren

    25

  • Farang

    11

  • acmed00x

    9

  • Henrik66

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

levt med thai tjej sedan 89.

haft bar i phuket, restaurang i phuket, guesthause i phuket, gift sedan många år, två hasip, har åkeri e sverige nu..va har du????

Respekt för dom flesta människor oavsett ursprung och kön. Dom jag saknar respekt för är dom som inte förtjänar någon. Så att vara respektlös mot grupper o nationaliteter är uteslutet.

Och jag förstår inte alls vad det spelar för roll att du haft bar, restaurang och nu åkeri? Jag har aldrig påstått att jag inte kan respektera dig för din företagsamhet. Nu gäller det respekt gentemot kvinnor och då i synnerhet Thailänska sådana. Där brister du kraftigt..

Dock hoppas jag snart på att få min lilla älskling hos mig. Så där har du ju ett försprång förutsatt att du klarat av att vara trogen förstås. Annars vore inte din status som gift mycket värd.

Mitt jobb är jag dock mycket nöjd med tack. :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Respekt för dom flesta människor oavsett ursprung och kön. Dom jag saknar respekt för är dom som inte förtjänar någon. Så att vara respektlös mot grupper o nationaliteter är uteslutet.

Och jag förstår inte alls vad det spelar för roll att du haft bar, restaurang och nu åkeri? Jag har aldrig påstått att jag inte kan respektera dig för din företagsamhet. Nu gäller det respekt gentemot kvinnor och då i synnerhet Thailänska sådana. Där brister du kraftigt..

Dock hoppas jag snart på att få min lilla älskling hos mig. Så där har du ju ett försprång förutsatt att du klarat av att vara trogen förstås. Annars vore inte din status som gift mycket värd.

Mitt jobb är jag dock mycket nöjd med tack. smiley.gif

Gött o höra, jag gissar du e antingen vakt eller jobbar inom vård, skulle tänke mej du tar hand om kriminella ungdommar eller nått??

eller e du gay.fnisssssssssssssss hahahah

Ändrades av Havsmajoren

Kumunkondee

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj vad allvarligt det blev. Så seriöst var nog det nog inte tänkt att det skulle vara.

Ändrades av korp

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj vad allvarligt det blev. Så seriöst var nog det nog inte tänkt att det skulle vara.

vet du va det bästa e korp..nån knullar din tjej i Thailand nu...hoppas det e en fet tysk me hårig mage drinks.gif

Kumunkondee

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj vad allvarligt det blev. Så seriöst var nog det nog inte tänkt att det skulle vara.

Du har ju inte ens råd o dra hem ludret från Thailand så varför störa oss med dina villfarelser..diablo.gif

Kumunkondee

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har ju inte ens råd o dra hem ludret från Thailand så varför störa oss med dina villfarelser..diablo.gif

Du borde vara snäll. Jag var på Arlanda nyligen, men min älskling kom aldrig så jag är lite känslig för tillfället. Nu får jag fortsätta surfa på thaiporrsidor och kolla på bilder med din fru och hund ett tag till. :suicide:

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Du borde vara snäll. Jag var på Arlanda nyligen, men min älskling kom aldrig så jag är lite känslig för tillfället. Nu får jag fortsätta surfa på thaiporrsidor och kolla på bilder med din fru och hund ett tag till. suicide.gif

great.gif

Kumunkondee

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

det börjar likna btt kontra lappen eller btt kontra buzzen.men majoren e lite mer rak på sak :girl_ww: :aikido::bag:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Är jag för grov nu???

:crazy:

Nej,nej, fortsätt bara så alla kan se vilket snille Du är, hade Du haft ett meningsfullt liv hade Du förmodligen haft något värdefullt att göra. :drinks:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

det börjar likna btt kontra lappen eller btt kontra buzzen.men majoren e lite mer rak på sak :girl_ww: :aikido::bag:

Clirre lelle vän.såna som Kapten Bölja behövs deffinitifvt inte på ett forum, han är en av de där fega krakarna som bara skrävlar på nätet, IRL springer han bakom kjolen på sim dominanta Thaifru. :whistle:

Mods.. :rtfm: kolla in språket från denna major och var lite alerta, Ni varnade mig för hot när jag skrev att BTT förmodligen skulle skåda solar och månar om han mötte Fru Baa, men detta låter Ni stå opåtalat.viss skillnad tycker jag.

Baa

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det enda positiva jag kan säga om Flodfurirens närvaro på forumet är att det är bättre att han sitter med sin dunk framfor datorn än bakom ratten på sin lastbil. Det allra bästa vore nog dock om han krop och satte sig bakom sin favoritsten igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mods.. kolla in språket från denna major och var lite alerta

Kim var nyss inloggad...men inget hände, tyvärr.

Dom andra modsen vaknar nog snart.

Ändrades av lars60

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lars skrev... "kim inloggad".. Inloggad betyder inte att jag hinner läsa av hela forumet. Just nu ligger jag några hundra trådar efter pga min gprs-uppkoppling i snigelfart här i Isaanbyn. Läser av högst 5-10 trådar per dag, oftast betydligt mindre. Läser jag mer hinner jag inte med något annat än att surfa på dagarna.

Fast kan nu meddela forumet att havsmajoren är avstängd på obestämd tid för upprepade provokationer av det mindre angenäma slaget.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill också tillägga att om ni använder "ANMÄL" istället för att kommentera i trådarna så kan vi med ett enda klicka radera en medlems alla osmakliga inlägg, men det är så gott som omöjligt när dessa dumma inlägg citeras hit och dit i trådarna.

Så, kära medlemmar - Använd ANMÄL-knappen längst till vänster under alla inlägg istället.

post-3076-125705455422_thumb.jpg

post-3076-125705455422_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Omröstning: luktar apa?

Hur går ni tillväga med kyssandet

Tvingar dom att borsta bissingarna först (bäng fan)

Äter samma vidriga käk som dom

Är alltid packad i baren och märker inget, puss puss

Kysser aldrig

Har svenskt kött så vet inte

Vad är kyssa?

Fy tusan vad vidrigt.

BTT tycker jag är harmlös jämfört med dig. "Har svenskt kött"

Du din patetiska föredetta hallick. Med din kvinnosyn framförallt gällande thaikvinnor

så tycker jag det inte är konstigt att du är singel.

Jag tycker det räcker nu. Jag bryr mig inte att du är en av dom som skriver mest här på MPR

samt kanske mest populär. Detta tycker jag var smaklöst.

Det står jag för alla dar i veckan.

BanFang

BanFang, mannen som gav dom förutfattade meningarna ett ansikte... Hallick... 55 visar bara hur lite du vet. Och varför har du fått för dig att jag är singel?

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Lars skrev... "kim inloggad".. Inloggad betyder inte att jag hinner läsa av hela forumet. Just nu ligger jag några hundra trådar efter pga min gprs-uppkoppling i snigelfart här i Isaanbyn. Läser av högst 5-10 trådar per dag, oftast betydligt mindre. Läser jag mer hinner jag inte med något annat än att surfa på dagarna.

Fast kan nu meddela forumet att havsmajoren är avstängd på obestämd tid för upprepade provokationer av det mindre angenäma slaget.

Ok, förstår hur du menar! Det finns ju lite annat att göra än att hänga på MPR när man är i Thailand! :yes:

Ändrades av lars60

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Har aldrig uppfattat andedräkten som ett problem, äter man själv vitlök och det mesta som serveras i dom

länder man besöker så är det inga problem.

Förmodligen går man runt och luktar ungefär som alla andra.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Lars skrev... "kim inloggad".. Inloggad betyder inte att jag hinner läsa av hela forumet. Just nu ligger jag några hundra trådar efter pga min gprs-uppkoppling i snigelfart här i Isaanbyn. Läser av högst 5-10 trådar per dag, oftast betydligt mindre. Läser jag mer hinner jag inte med något annat än att surfa på dagarna.

Fast kan nu meddela forumet att havsmajoren är avstängd på obestämd tid för upprepade provokationer av det mindre angenäma slaget.

Tjohoooooooo...jag har blivit bönhörd !!!preved.gifclapping.gifdrinks.gif

Nu ska jag be en bön till om en annan mans avstängning, men att bli bönhörd 2 ggr är antagligen för mycket begärt blink.gif

Mvh Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

BanFang, har lite bättre tid att svara nu, satt förut med mobilen på en restaurang i det förlovade landet, sitter iofs fortarande med mobilen men har tid nu. Tycker du är en jävla pajas och skrattade rätt ut när jag läste ditt svar. Istället för att komma med nått konstrukivt försöker du plocka billiga poänger genom att kalla mig för hallick för att jag tidigare haft en bar. Enda du åstadkom med detta påstående var att blottlägga din totala okunskap om barverksamhet i Thailand. Närmast du kan komma är kopleri, om du anstränger dig, tjejernas affärer med gästerna är inte barens. Sen ditt påstående om att jag inte skulle ha sällskap.. du är ju större clown än Banarne. 55555 och för övrigt tycker jag thaitjejer luktar skit ur käften, som jag vet beror på maten dom äter, vilket är vad denna tråd egentligen handlar om. Skulle gärna kasta in några smileys, men för brötigt med en mobil

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara undrar :rolleyes::rolleyes:

Hur känns det för en Thaitjej i Thailand att kyssa en kille med rejäla portioner snus under läppen.

Måste bli en kulturchock :whistle:

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

BanFang, har lite bättre tid att svara nu, satt förut med mobilen på en restaurang i det förlovade landet, sitter iofs fortarande med mobilen men har tid nu. Tycker du är en jävla pajas och skrattade rätt ut när jag läste ditt svar. Istället för att komma med nått konstrukivt försöker du plocka billiga poänger genom att kalla mig för hallick för att jag tidigare haft en bar. Enda du åstadkom med detta påstående var att blottlägga din totala okunskap om barverksamhet i Thailand. Närmast du kan komma är kopleri, om du anstränger dig, tjejernas affärer med gästerna är inte barens. Sen ditt påstående om att jag inte skulle ha sällskap.. du är ju större clown än Banarne. 55555 och för övrigt tycker jag thaitjejer luktar skit ur käften, som jag vet beror på maten dom äter, vilket är vad denna tråd egentligen handlar om. Skulle gärna kasta in några smileys, men för brötigt med en mobil

Du fär gärna kalla mig pajas och clown om det känns bättre för dig.

Du kan också skratta hur mycket du vill.

Det konstruktiva var faktiskt din kvinnosyn, speciellt thai kvinnor.

Du har visat detta i otaliga inlägg.

Sen kan jag medge att det kanske var lite dumt att kalla dig hallick. Men jag blev upprörd och tycker forfarande att

omröstningen var vedervärdig. Det är det som är själva sakfrågan.

Sen kan du ägna ex antal meningar i svaret åt att försvara ditt fd barägande.

Jag anser att tjejbarer är koppleriverksamhet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, det må vara hänt att Farang uttryckte sig lite provokativt när han formulerade omröstningsalternativen. Jag tycker ändå ämnet som sådant är intressant. Speciellt med tanke på många thailändares besatthet vad gäller att duscha ofta, lukta gott, ha rena kläder, se prydliga ut etc. Men vad som kommer ur munnen är tydligen inte lika viktigt?

Jag må ha mina åsikter om fru Changs andedräkt efter viss typ av ätande, å andra sidan luktar väl jag i egenskap av rökare som en askkopp... ähum, nog sagt om det ;-)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Banfang,om du blir så upprörd :clapping: varför inte låta bli att läsa denna tråd,det var ju bara ett inlägg och en åsikt :rtfm: .Måste väl finnas annat att ödsla energi på eller.Farang har ju viss erfarenhet av livet därnere och hans inlägg tycker iaf jag är både trevliga och roliga och vi kan väl vara överens om att efter vissa intag så uppstår en viss odör ur munnen :drinks: Lev väl alla.Mvh Måne :great:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...