Jump to content
IGNORERAD

Thaitjejers andedräkt


Farang

luktar apa?  

82 röster

  1. 1. Hur går ni tillväga med kyssandet

    • Tvingar dom att borsta bissingarna först (bäng fan)
      15
    • Äter samma vidriga käk som dom
      22
    • Är alltid packad i baren och märker inget, puss puss
      23
    • Kysser aldrig
      12
    • Har svenskt kött så vet inte
      3
    • Vad är kyssa?
      7


Recommended Posts

En sån kudde har jag som "låtsasfru" :whistle: suverän till natten,rör sig bara när jag vill och säger inte ett ord :great: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 147
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Havsmajoren

    25

  • Farang

    11

  • acmed00x

    9

  • Henrik66

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ni känner väl till de där runda, avlånga kuddarna som är så populära i Thailand.

En sådan kudde brukar jag lägga emellan oss som doftbarriär i sängen när det stinker för jävligt. Inte så populärt, men funkar bra.

Hoppas att frun din har vett att lägga den kudden imellan er nästa gång du vill krypa på. :na:

"stinker" hon ena dagen så borde hon ju göra det även andra dagen när det börjar trycka på hos dej.

Men i det läget så spelar det väl ingen roll vad hon luktar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas att frun din har vett att lägga den kudden imellan er nästa gång du vill krypa på. :na:

"stinker" hon ena dagen så borde hon ju göra det även andra dagen när det börjar trycka på hos dej.

Men i det läget så spelar det väl ingen roll vad hon luktar.

Du vet väl att thailändskorna är väldigt noga med intimhygienen, så det får bli doggystile alt. 69.

Det finns lösningar på allt.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

En sån kudde har jag som "låtsasfru" :whistle: suverän till natten,rör sig bara när jag vill och säger inte ett ord :great: Mvh Måne

men Måne då kudde? det va nåt nytt 55 :na::lol:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Du vet väl att thailändskorna är väldigt noga med intimhygienen, så det får bli doggystile alt. 69.

Det finns lösningar på allt.

Efter att stackarn har vart med om en 69:a med dej så luktar hon säkert inte bättre i munnen. :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter att stackarn har vart med om en 69:a med dej så luktar hon säkert inte bättre i munnen. :whistle:

Men annorlunda.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du vet väl att thailändskorna är väldigt noga med intimhygienenalt.

I min umgängeskrets så är vi alla noga med hygienen över huvudtaget, är inte du det?

Är det bara Thailändskor som är noga med det i din "värld"?

Då är det ju ännu mer synd om frugan din eftersom hon fått tag i en lortgris som dej.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Ps Är det nightlife denna tråd om thailändskors lukt borde förpassas till eller off topic... eller rent av papperskorgen?

Jag röstar på papperskorgen / mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

I min umgängeskrets så är vi alla noga med hygienen över huvudtaget, är inte du det?

Är det bara Thailändskor som är noga med det i din "värld"?

Då är det ju ännu mer synd om frugan din eftersom hon fått tag i en lortgris som dej.

Nja, ska vi jämföra thailändskor med svenskor och intimhygienen efter muggen t.ex. så tar ju svenskorna en papperstuss och drar upp det blöta, medans thailändskorna tar fram toaslangen och spolar av. Viss skillnad.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

En annan grej som är lustig med intimhygienen, enlig vad jag läst så har männen mer bakterier på händerna än på snorren. Borde man inte då tvätta av snorren istället för händerna efter man slagit en sjua?

Hur hamnade vi från munnen till skrevet föresten? :blink:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, ska vi jämföra thailändskor med svenskor och intimhygienen efter muggen t.ex. så tar ju svenskorna en papperstuss och drar upp det blöta, medans thailändskorna tar fram toaslangen och spolar av. Viss skillnad.

En viss poäng där Farang, men det beror på hur vi bor/har bott jämfört med de flesta tjejer från Thailand.

Hur gör ni män jämfört med Thaimän efter ni har skitit. Kör upp en papperstuss eller tar ni fram toaslangen och spolar av.

Är det vad ni lärde er som barn och har gjort hela livet eller något ni lärt er vägen?

Nu vet jag att de flesta yngre Thaitjejer har börjat göra som de flesta svenskor, andvända papper.

Jag vet, jag har varit på många damtoaletter så jag ser/hör vad som händer där. Men att det är skillnad på landet och i stan det fattar jag också, toapapper är dyrt.

Link to comment
Dela på andra sajter

acmed00 numera tar jag fram toaslangen efter "tvåan", har lärt mig i Thailand. Och jag har aldrig fartränder i kallingarna längre :dance1:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

acmed00 numera tar jag fram toaslangen efter "tvåan", har lärt mig i Thailand. Och jag har aldrig fartränder i kallingarna längre :dance1:

Bra det, då är vi överens. :dance1:

Men jag tror inte alla män här som klagar har lärt sej att göra det. (inte alla kvinnor heller)

Jag gör det också, både i ettan och tvåan, också något jag lärt mej i LOS.

Link to comment
Dela på andra sajter

I min umgängeskrets så är vi alla noga med hygienen över huvudtaget, är inte du det?

Är det bara Thailändskor som är noga med det i din "värld"?

Då är det ju ännu mer synd om frugan din eftersom hon fått tag i en lortgris som dej.

Kan intyga att det inte är det minsta synd om frugan, Janne är så långt ifrån ett stinkande Pattaya-fyllo man kan komma :yes:

Hur hamnade vi från munnen till skrevet föresten? :blink:

Det var nog Jannes 69-a som gjorde susen :drinks:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

acmed00, bara undrar var du fått uppgiften från att "de flesta yngre Thaitjejer" börjat använda papper istället? Visst får man en tuss om man vill ifall man går på muggen typ på busstationen och baren osv där man pröjsar 3-5 baht. Tjejen brukar också ta den. Men tror snarar att det är för att torka tort efter slangen. Har aldrig sett nått papper på muggarna på landet, och vi har inte ens på rummet här nu.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan intyga att det inte är det minsta synd om frugan, Janne är så långt ifrån ett stinkande Pattaya-fyllo man kan komma :yes:

:drinks:

Jag duschar min själ varenda lördag!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag vet, jag har varit på många damtoaletter så jag ser/hör vad som händer där. Men att det är skillnad på landet och i stan det fattar jag också, toapapper är dyrt.acmed00 vad gör du där :give_rose::heat::wub::wacko::wacko:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

acmed00, bara undrar var du fått uppgiften från att "de flesta yngre Thaitjejer" börjat använda papper istället? Visst får man en tuss om man vill ifall man går på muggen typ på busstationen och baren osv där man pröjsar 3-5 baht. Tjejen brukar också ta den. Men tror snarar att det är för att torka tort efter slangen. Har aldrig sett nått papper på muggarna på landet, och vi har inte ens på rummet här nu.

Och jag har aldrig sett någon toaslang på toaletterna i dom stora varuhusen i Bangkok tex.

Hmm hur bär dom sej åt då tro. Där brukar det vara gratis att kissa + att dom har vanliga stora

toalettpappersrullar hängande utanför toaletterna vid handfaten + att det finns stora

toalettpappersrullar inne vid varje toalett. På dom varuhuset finns det inte tillstymmelse till toaslang jag lovar.

Och all kvinnlig personal som jobbar på dom varuhusen måste nog kissa någon gång under dagen.

Dom kanske inte tycker om det, men dom börjar vänsja sej vid det.

Toapapper vid hotel eller gästhus beror väl helt på var man bor, vad man betalar m.m.

Min erfarenhet från LOS är 90% från städer, landet kan jag inget om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet, jag har varit på många damtoaletter så jag ser/hör vad som händer där. Men att det är skillnad på landet och i stan det fattar jag också, toapapper är dyrt.acmed00 vad gör du där :give_rose::heat::wub::wacko::wacko:

Kan du utveckla din fråga, jag förstod inte riktigt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

undrar om hern jobbar inom toabranchen verkligen expertutlåtande :o:na:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan brukar inte lukta så illa när hon öppnar munnen. Men hur luktar JAG SJÄLV efter 5 dagar med Hong Thong och Blend 285 blandat med coke och ett antal chang. Man vågar ju knappt att andas själv när man är i närheten av sig själv

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

En viss poäng där Farang, men det beror på hur vi bor/har bott jämfört med de flesta tjejer från Thailand.

Hur gör ni män jämfört med Thaimän efter ni har skitit. Kör upp en papperstuss eller tar ni fram toaslangen och spolar av.

Är det vad ni lärde er som barn och har gjort hela livet eller något ni lärt er vägen?

Nu vet jag att de flesta yngre Thaitjejer har börjat göra som de flesta svenskor, andvända papper.

Jag vet, jag har varit på många damtoaletter så jag ser/hör vad som händer där. Men att det är skillnad på landet och i stan det fattar jag också, toapapper är dyrt.

5ja nu ser jag tyckte det verkade skumt om en kille rörde sig på damtoan

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...