Jump to content
IGNORERAD

Thaitjejers andedräkt


Farang

luktar apa?  

82 röster

  1. 1. Hur går ni tillväga med kyssandet

    • Tvingar dom att borsta bissingarna först (bäng fan)
      15
    • Äter samma vidriga käk som dom
      22
    • Är alltid packad i baren och märker inget, puss puss
      23
    • Kysser aldrig
      12
    • Har svenskt kött så vet inte
      3
    • Vad är kyssa?
      7


Recommended Posts

Banfang,om du blir så upprörd :clapping: varför inte låta bli att läsa denna tråd,det var ju bara ett inlägg och en åsikt :rtfm: .Måste väl finnas annat att ödsla energi på eller.Farang har ju viss erfarenhet av livet därnere och hans inlägg tycker iaf jag är både trevliga och roliga och vi kan väl vara överens om att efter vissa intag så uppstår en viss odör ur munnen :drinks: Lev väl alla.Mvh Måne :great:

Hej måne.

Ja självklart vet jag att Farang har erfarenhet. Jag tycker han har kul humor och många inlägg är bra skrivna.

Men ett forum är ett forum. Vi kan inte alla ha likadana åsikter. Det jag tycker är dumt debatterar jag.

Sen håller jag med om att jag kanske inte ska läsa allt. Men jag tycker det är kul.

Vad det gäller hur kvinnor luktar i munnen. Jag tror inte kvinnor luktar annorlunda än vad män gör.

Röstnings alternativen Farang hade. Tycker jag var både förnedrande och plumt.

MVH BanFang

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 147
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Havsmajoren

    25

  • Farang

    11

  • acmed00x

    9

  • Henrik66

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest gosatta

hoppas dom flesta som har röstat i denna tråd INTE har en thaitjej! stackars kvinna att leva med en sådan djävla idi*t isåfall. . inte varit medlem här länge.. men man skäms ju faktiskt för att komma från samma land som många här tyvärr.

forumet i sig är ju rätt kul för det har mycket aktivitet, men i dessa dom "lägre" trådarna mår man ju faktiskt smått illa..

Ändrades av gosatta
Link to comment
Dela på andra sajter

BanFang, och du får gärna kalla mig för hallick med, du är varken den första eller knappast den sista. Roligast med ditt senaste inlägg var att det enda du gjorde med din konstruktiva kritik, var att återigen bara lägga fram förutfattade meningar. Min kvinnosyn har du uppenbarligen totalt missat. Har väl iofs skrivit nån gång att jag inte anser kvinnor vara jämnlika med männen, utan att jag tycker vi är jämnställda, och att det är skillnad.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

hoppas dom flesta som har röstat i denna tråd INTE har en thaitjej! stackars kvinna att leva med en sådan djävla idi*t isåfall. . inte varit medlem här länge.. men man skäms ju faktiskt för att komma från samma land som många här tyvärr.

forumet i sig är ju rätt kul för det har mycket aktivitet, men i dessa dom "lägre" trådarna mår man ju faktiskt smått illa..

Man far val ta forumet vad det ar - inte alltid "Thailand for dummies" som det borde utan snarare "Thailand for retards" ibland.

Men favoriteren ar nar det blir panik i svinhuset sa fort nagon eller nagra antyder att svenska man som har thaifru/tjej har taskig kvinnosyn, ar misslyckade sexturister osv. da ar det fordomar hit och fordomar dit och alla andra ar sa inskrankta och dumma.

Link to comment
Dela på andra sajter

BanFang, och du får gärna kalla mig för hallick med, du är varken den första eller knappast den sista. Roligast med ditt senaste inlägg var att det enda du gjorde med din konstruktiva kritik, var att återigen bara lägga fram förutfattade meningar. Min kvinnosyn har du uppenbarligen totalt missat. Har väl iofs skrivit nån gång att jag inte anser kvinnor vara jämnlika med männen, utan att jag tycker vi är jämnställda, och att det är skillnad.

Hmm. Jag ger detta ett sista inlägg från min sida. Du förstår uppenbarligen inte mina skrivna ord.

Din kvinnosyn baserar jag på omröstningen speciellt thaikvinnor då. Det är det jag reagerat på hela tiden.

Att jag som du säger lägger fram förutfattade meningar. Det tolkar jag som att jag inte vet ett dyft om din kvinnosyn? Hmm ja. Hur ska jag nå fram till dig utan att verka dryg eller en moralväktare.

Det känns som jag förlorat på förhand. Det kanske är så att jag är en särling med konstiga åsikter.

Din retorik går faktiskt ut på att dömma mig som okunnig och fördomsfull.

Sen har jag sagt att det var dumt av mig att kalla dig för hallick.

BanFang

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm. Jag ger detta ett sista inlägg från min sida. Du förstår uppenbarligen inte mina skrivna ord.

Din kvinnosyn baserar jag på omröstningen speciellt thaikvinnor då. Det är det jag reagerat på hela tiden.

Att jag som du säger lägger fram förutfattade meningar. Det tolkar jag som att jag inte vet ett dyft om din kvinnosyn? Hmm ja. Hur ska jag nå fram till dig utan att verka dryg eller en moralväktare.

Det känns som jag förlorat på förhand. Det kanske är så att jag är en särling med konstiga åsikter.

Din retorik går faktiskt ut på att dömma mig som okunnig och fördomsfull.

Sen har jag sagt att det var dumt av mig att kalla dig för hallick.

BanFang

Tjabba, jodå jag förstår mycket väl. Måhända att du ogillar mina ordval men att dra in mitt tidigare leverne som barägare för att vinna billiga poäng anser jag bara patetiskt. Och vad gällande min kvinnosyn så kan du ha vilka förutfattade meningar du vill om. Den har aldrig blivit ifrågasatt IRL, du vet därutanför internet där man skapar uppfattningar på annat än några få skrivna ord. Ha det gött, nu ska jag ut och fira Loy Kratong och blir offline till i morgon

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv har jag en helt annan upplevelse av Thaidamers doft i munnen och på andra ställen också. :whistle:

De luktar näst intill inget alls, framför allt inte i jämförelse med sina Europeiska systrar.

Fru Vax luktar som en sommaräng oavsett var jag sätter näsan. :yes:

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Även en sommaräng kan vissna :whistle:

Återkomer när hon luktar som en hösilo, men än så länge bara sommaräng och bara sommar i snart 10 år nu!

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Den kvinna som luktar sommaräng ur munnen efter en natt skulle jag vilja se :unsure:

Sen om det är thai eller västerländsk kvinna kvittar det luktar skunk ibland...inget att orda om.

Fan ibland funderar man om det har krupit ner ett djur och dött i ens egen käft ibland när man vaknar :fie:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker att det är lite roligt att de beklagar sig som f a n när man fått i sig en liten bit lök men att de sen själva inte luktar direkt sommaräng brys det inte så mycket om ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Den kvinna som luktar sommaräng ur munnen efter en natt skulle jag vilja se :unsure:

Sen om det är thai eller västerländsk kvinna kvittar det luktar skunk ibland...inget att orda om.

Fan ibland funderar man om det har krupit ner ett djur och dött i ens egen käft ibland när man vaknar :fie:

Har du varit ute och "söpit"? Det är ju faktiskt ett av livets största mysterier att allt gott man häller ned i strupen kan lukta så illa dagen efter. Tyder det på att det är förskvaror som bör konsumeras så snart som möjligt? :unsure:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig noterat någon odör på morronen, men det kanske beror på att hon 10 sekunder efter att hon slår upp sina bruna står i badrummet och beng faan.

Däremot kvällen innan när dom käkar Pla la så det står härliga till så har jag vissa problem med att vistas innom armlängds avstånd.

Konstigt egentligen då jag själv käkar surströmming (svensk)

Annars så anser iaf. jag att Thai måste vara ett av dom renligaste folken på jorden, dom luktar nästan aldrig ngt. annat än kanske lite parfym.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med Odin helt,har aldrig träffat ett renligare folk och det gäller både stadsfolk och folket på landet.Det är duschning minst 3 ggr.om dagen.Där har de flesta något att lära(i sverige är det ju annorlunda pga klimatet)Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller med Måne som håller med Odin som håller med dom som inte tycker thaisarna luktar illa :rolleyes:

Nog är det ett renligt folk när det gäller hygienen och när det gäller andedräkt så beror det nog på vad man äter som sagt var.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jag har ju tungkysst ett stort antal bartjejer efter att de både satt i sig friterade kackerlackor och stark chilli men har aldrig reflekterat över ifall de luktar ur munnen eller ej.

Nu har jag i och för sig aldrig varit nykter i de situationerna och sangsom tar väl bort en del av smak och luktsinne.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Man luktar nog inte så gott i munnen efter en kväll på stan, med en blandning av öl och diverse spritsorter..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

En viss diet kan ju ge en viss kroppslukt och andedräkt har jag läst någonstans. Det enda jag personligen har märkt som regel bland olika folk är att Japanskor verkar sakna kroppslukt helt och hållet. Men det gäller säkert inte alla, bara de jag luktat på hehe.

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Luktar Apa? Jo, det är väl nästan på gränsen till att vara snäll. Är det vitlök inblandat i det som de petar i sig så luktar det värre än ett avlopp.

Detta är mer eller mindre förbjudet hos mig. Jag säger det rent ut, att det luktar för djävligt. Det värsta av allt är att de inte verkar förstå att det luktar så illa.

Skulle aldrig komma på tanken att ta till mun mot mun metoden för att rädda någon som vill ta livet av sig på det sättet. Förbjud skiten. :diablo:

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller med Måne som håller med Odin som håller med dom som inte tycker thaisarna luktar illa rolleyes.gif

Nog är det ett renligt folk när det gäller hygienen och när det gäller andedräkt så beror det nog på vad man äter som sagt var.

Jag håller med Joints som håller med Måne som håller med Odin.

Tycker nog svenska tjejer luktar värre ur alla aspekter, inte bara ur munnen. Fast jag har förstås inget större klagomål på svenska tjejers dofter heller, bara eventuellt dom som röker, både svenska och thai. Lukar inte mumma ur käften på rökare precis, uäck!

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan ju alltid hoppas att ni som klagar på Thaitjejers andedräkt luktar bra mycket bättre själva.

Men, men det tvivlar jag på.

Det finns ju fördomar mot svenska män i LOS.

Orkar inte ducha nu, gör det sen, är det någon mening man blir ju svettig lika fort igen. m.m.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar be dem att trä en kondom på tungan (jordgubbssmak är min favoritsmak) Har jag ingen kådis med mig så håller jag för näsan, funkar skitbra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller med Joints som håller med Måne som håller med Odin.

Tycker nog svenska tjejer luktar värre ur alla aspekter, inte bara ur munnen. Fast jag har förstås inget större klagomål på svenska tjejers dofter heller, bara eventuellt dom som röker, både svenska och thai. Lukar inte mumma ur käften på rökare precis, uäck!

Och jag håller med Kim som håller med Joints som håller med Måne som håller med Odin :)

Link to comment
Dela på andra sajter

:crazy:

Hur tycker ni thaitjejerna luktar ur käften? Själv tycker jag första dagen att dom luktar f+n. men det går ju att lösa, jag käkar thaikäk, fåf iofs samma andedräkt som dom men märker inget, hur löser ni det?

Hej Farang!

Du måste lägga in minst ett till kategori för att denna diskussion ska vara meningsfull. Ett exempel på ett sådant är:

"Jag märker ingen skillnad mellan svenskors eller thailändskors andedräkt och nästan alltid sitter packad i en bar."

Det är tydligen ganska många av oss som saknar ett sådant kategori. Min erfarenhet är att de thailändskor som jag har träffat är oerhört renliga. Fick jag en chans att satsa pengar skulle jag gärna sätta ganska mycket på att vi män som häckar på MPR har i genomsnitt ganska mycket värre andedräkt än thailändskorna i genomsnitt har!

Vad intressant förresten att du dras till tjejer som luktar illa! :crazy:

Hur vet du förresten att alla thailändskor luktar illa bara för att de tjejer som du attraheras till har dålig andedräkt? Kan det inte lika gärna vara så att ingen thailändska som håller sig fräsch finner dig attraktiv? :mdr::mdr::mdr:

Hälsning

Svarten

Ändrades av svarten
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...