Jump to content
IGNORERAD

Thaitjejers andedräkt


Farang

luktar apa?  

82 röster

  1. 1. Hur går ni tillväga med kyssandet

    • Tvingar dom att borsta bissingarna först (bäng fan)
      15
    • Äter samma vidriga käk som dom
      22
    • Är alltid packad i baren och märker inget, puss puss
      23
    • Kysser aldrig
      12
    • Har svenskt kött så vet inte
      3
    • Vad är kyssa?
      7


Recommended Posts

Jo! de é ju lördag då får man ha lite högt i tak!

Jodå till och med bilprovningen var impad för en så gamal bil -89:a

Skrik till om du vill sälja great.gif

Kumunkondee

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 147
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Havsmajoren

    25

  • Farang

    11

  • acmed00x

    9

  • Henrik66

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Får hålla med BanFang här.

Iofs inte ovanligt att man ser en jäkligt märklig kvinnosyn på detta forumet. Många torskar som betraktar kvinnorna som en handelsvara och inget annat.

Men den här tråden är mest osmaklig. Känns trist med ett forum som iofs handlar om bra saker men som man inte gärna kan läsa för sin thailänska fru om man nu har någon.

Men en sund kvinnosyn lär man väl inte hitta på ett forum för torskar? Inte alla som är det naturligtvis och jag ser många vettiga här också.

Kanske borde vi starta en omröstning angående feta svenska torskar och hur i hela friden vackra Thailänska kvinnor hanterar det?

Eller kanske en omröstning om hur dom överlever svenska mannens pungsvett?

Eller dåliga ölvett?

Eller hur i jisse namn dom klarar av att "nöja" sig med dessa äldre män?

osv osv

Det är fantastisk att läsa hur vi ser oss som gudar som räddar dessa stackars köttbitar undan förfall.(ironi för dom som inte förstod det)

Link to comment
Dela på andra sajter

Får hålla med BanFang här.

Iofs inte ovanligt att man ser en jäkligt märklig kvinnosyn på detta forumet. Många torskar som betraktar kvinnorna som en handelsvara och inget annat.

Men den här tråden är mest osmaklig. Känns trist med ett forum som iofs handlar om bra saker men som man inte gärna kan läsa för sin thailänska fru om man nu har någon.

Men en sund kvinnosyn lär man väl inte hitta på ett forum för torskar? Inte alla som är det naturligtvis och jag ser många vettiga här också.

Kanske borde vi starta en omröstning angående feta svenska torskar och hur i hela friden vackra Thailänska kvinnor hanterar det?

Eller kanske en omröstning om hur dom överlever svenska mannens pungsvett?

Eller dåliga ölvett?

Eller hur i jisse namn dom klarar av att "nöja" sig med dessa äldre män?

osv osv

Det är fantastisk att läsa hur vi ser oss som gudar som räddar dessa stackars köttbitar undan förfall.(ironi för dom som inte förstod det)

O vad kan du om Thailand??? kan ge mej fan på att du inte kan ett skit om nått utan du drog dit på en charter o ledsam o ensam fick du nått.så sluta klaga på trådar eller vad fan du nu gör..

Kumunkondee

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja.. och vad jag vet så är den drummeln inte heller feminist! Upprörande är det faktiskt. Det ryktas att han åker omkring i en stor vit amerikansk bil med rosa klädsel och dricker mjölk. Något skummt är det allt. :crazy:

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

Där va en till som hade mens. whistle.gif

Där satte jag glöggen i halsen av asssssssssssssssssssssgarv drinks.gif

Kumunkondee

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja.. och vad jag vet så är den drummeln inte heller feminist! Upprörande är det faktiskt. Det ryktas att han åker omkring i en stor vit amerikansk bil med rosa klädsel och dricker mjölk. Något skummt är det allt. crazy.gif

Själv har jag en Ford explorer o en dodge charger drinks.gif

fuckoff alla som inte gillar USA bilar

men e ju klart sugen på Kentas 89 a van,,,,,,,drinks.gif

Ändrades av Havsmajoren

Kumunkondee

Link to comment
Dela på andra sajter

Får hålla med BanFang här.

Iofs inte ovanligt att man ser en jäkligt märklig kvinnosyn på detta forumet. Många torskar som betraktar kvinnorna som en handelsvara och inget annat.

Men den här tråden är mest osmaklig. Känns trist med ett forum som iofs handlar om bra saker men som man inte gärna kan läsa för sin thailänska fru om man nu har någon.

Men en sund kvinnosyn lär man väl inte hitta på ett forum för torskar? Inte alla som är det naturligtvis och jag ser många vettiga här också.

Kanske borde vi starta en omröstning angående feta svenska torskar och hur i hela friden vackra Thailänska kvinnor hanterar det?

Eller kanske en omröstning om hur dom överlever svenska mannens pungsvett?

Eller dåliga ölvett?

Eller hur i jisse namn dom klarar av att "nöja" sig med dessa äldre män?

osv osv

Det är fantastisk att läsa hur vi ser oss som gudar som räddar dessa stackars köttbitar undan förfall.(ironi för dom som inte förstod det)

Nu ble det offtopic me goa amerikanare men glömde jag säga att jag tycker du suger, o ditt inlägg???

Är inte detta du föresten?????

http://www.youtube.com/watch?v=SQ_OgQwkiPI

Ändrades av Havsmajoren

Kumunkondee

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm Glimten 66 säger du likadant till damen om du nu har någon? Att hon har mens när hon inte håller med dig?

Och kära Havsmajoren.. Gud vad ska man säga till dig?

Det är ju något alvarligt fel på dig. Vad fan har kvinnosyn med just Thailand o göra? Krävs väl inget geni för att förstå att det finns kvinnor över hela världen. Att du måste åka dit o betala för dig är ju en annan sak.

O jag behöver inte ditt tillstånd för att skriva i trådar tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm Glimten 66 säger du likadant till damen om du nu har någon? Att hon har mens när hon inte håller med dig?

Och kära Havsmajoren.. Gud vad ska man säga till dig?

Det är ju något alvarligt fel på dig. Vad fan har kvinnosyn med just Thailand o göra? Krävs väl inget geni för att förstå att det finns kvinnor över hela världen. Att du måste åka dit o betala för dig är ju en annan sak.

O jag behöver inte ditt tillstånd för att skriva i trådar tack!

Ja om hon har mens talar ja om de...o ja ja har en thai tjej o kommer alltid att ha henne me ... men i drygt 10 år hade ja Svenskt kött me mig :dance1:

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv har jag en Ford explorer o en dodge charger drinks.gif

fuckoff alla som inte gillar USA bilar

men e ju klart sugen på Kentas 89 a van,,,,,,,drinks.gif

Jaha här har vi en miljöbov också... en hallick och en miljöbov i samma tråd. vart skall detta sluta? Nu känner jag att detta blir för mycket. Jag vet inte om jag vill vara delaktig i ett forum som inte tagit åt sig Al Gores miljöpredikan. Här sitte vi på undantag och andas ut i plastpåsar för att minska koldioxidutsläppen i världen. Och så finns det folk här som har vräker sig i amerikanska bilar med hundratals hästkrafter. Och du. vad tror du torsken i Östersjön säger om detta?

สีลม

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm Glimten 66 säger du likadant till damen om du nu har någon? Att hon har mens när hon inte håller med dig?

Och kära Havsmajoren.. Gud vad ska man säga till dig?

Det är ju något alvarligt fel på dig. Vad fan har kvinnosyn med just Thailand o göra? Krävs väl inget geni för att förstå att det finns kvinnor över hela världen. Att du måste åka dit o betala för dig är ju en annan sak.

O jag behöver inte ditt tillstånd för att skriva i trådar tack!

Jag kan inte råför du har lite k*k o thai tjejer ser dej som en "thai kille" na.gif

Kumunkondee

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan inte råför du har lite k*k o thai tjejer ser dej som en "thai kille" na.gif

Hehe du är ju en riktigt mogen liten pojke. :-)

Nåja jag behöver inte betala för mig. Antar att du inte hade behövt det heller om alla varit hemma på loftet. Eller är det kanske din k*k som du pratar om som kräver att du avlönar dom?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha här har vi en miljöbov också... en hallick och en miljöbov i samma tråd. vart skall detta sluta? Nu känner jag att detta blir för mycket. Jag vet inte om jag vill vara delaktig i ett forum som inte tagit åt sig Al Gores miljöpredikan. Här sitte vi på undantag och andas ut i plastpåsar för att minska koldioxidutsläppen i världen. Och så finns det folk här som har vräker sig i amerikanska bilar med hundratals hästkrafter. Och du. vad tror du torsken i Östersjön säger om detta?

Roligaste inlägget jag hört!!!!!!!!!!!!! drinks.gif

att jag sen har en Searay me dubbla v12 olvor tar vi sen hehehehehpreved.gif

Ps bensinare så de drar fettto förstör rejält hahahaha crazy.gif

Kumunkondee

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe du är ju en riktigt mogen liten pojke. smiley.gif

Nåja jag behöver inte betala för mig. Antar att du inte hade behövt det heller om alla varit hemma på loftet. Eller är det kanske din k*k som du pratar om som kräver att du avlönar dom?

levt i Thailand länge, haft bar där oxå o kanske om du vart i Phuket så var det av mej på din charter du fick din Noi drinks.gif tack för barfinen på 300 wink.gif

inte lätt när man måste raka hela huvet för o dölja sin flint..crazy.gif

Ändrades av Havsmajoren

Kumunkondee

Link to comment
Dela på andra sajter

levt i Thailand länge, haft bar där oxå o kanske om du vart i Phuket så var det av mej på din charter du fick din Noi drinks.gif tack för barfinen på 300 wink.gif

inte lätt när man måste raka hela huvet för o dölja sin flint..crazy.gif

Hehe om jag någonsin skulle gett dig någon barfine så är det dig väl förunnat. Du behöver ju pengarna.

O raka huvudet behöver jag inte alls göra.. Jag har min söta krans runt huvudet.. :-)

Men du verkar undivka frågan egentligen här? Angående respekt för kvinnor vill säga? Eller det är bara så att för dig så är just unga Thailänska kvinnor inget annat än ett avlönat kreatur som ska stå ut med dig o din andedräkt när du berusat flåsar med din ölmage hängande hotfullt över dom?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe du är ju en riktigt mogen liten pojke. smiley.gif

Nåja jag behöver inte betala för mig. Antar att du inte hade behövt det heller om alla varit hemma på loftet. Eller är det kanske din k*k som du pratar om som kräver att du avlönar dom?

kolla nu om tjejen din e med på videon, för det e nått du alltid kommer förbryllas över.när o var kommer hon dyka upp på detta forum.crazy.gif

http://www.youtube.com/watch?v=ET0tTZgS1tc

drinks.gif skål o ta det som en man

Kumunkondee

Link to comment
Dela på andra sajter

kolla nu om tjejen din e med på videon, för det e nått du alltid kommer förbryllas över.när o var kommer hon dyka upp på detta forum.crazy.gif

http://www.youtube.c...h?v=ET0tTZgS1tc

drinks.gif skål o ta det som en man

Vi umgås inte i samma kretsar du o jag. :-)

Bara för att du är en emotionellt störd och misslyckad person kan du inte förutsätta att alla är det. Inte heller är alla kvinnor horor.. Vet att det måste vara svårt för dig att förstå något sådant dock

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe om jag någonsin skulle gett dig någon barfine så är det dig väl förunnat. Du behöver ju pengarna.

O raka huvudet behöver jag inte alls göra.. Jag har min söta krans runt huvudet.. smiley.gif

Men du verkar undivka frågan egentligen här? Angående respekt för kvinnor vill säga? Eller det är bara så att för dig så är just unga Thailänska kvinnor inget annat än ett avlönat kreatur som ska stå ut med dig o din andedräkt när du berusat flåsar med din ölmage hängande hotfullt över dom?

Vill inte såra dej men du verkar ju ha självförtoende trots att du förlorat det manligaste, (håret) crazy.gif skål på dej tror jag ser dej mer i Phuket preved.gif

bartjejer brukar ha en förmåga o dra i Svedala när inte statusen e tillräcklig ;)

Kumunkondee

Link to comment
Dela på andra sajter

kolla nu om tjejen din e med på videon, för det e nått du alltid kommer förbryllas över.när o var kommer hon dyka upp på detta forum.crazy.gif

http://www.youtube.c...h?v=ET0tTZgS1tc

drinks.gif skål o ta det som en man

Haha till och med när du försöker vara dum mot mig är det egentligen bara Thailänska kvinnor du förnedrar genom att påstå att dom alla skulle dyka upp i din lilla film.

Är du överhuvudtaget kapabel att visa någon respekt för dom?

Om du vill ge dig på mig så gör det som en "riktig man" o ge dig på mig. Du gjorde ju ett tappert försök när du försökte göra narr av mig för att jag är tunnhårig men bättre kan du väl?

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha till och med när du försöker vara dum mot mig är det egentligen bara Thailänska kvinnor du förnedrar genom att påstå att dom alla skulle dyka upp i din lilla film.

Är du överhuvudtaget kapabel att visa någon respekt för dom?

Om du vill ge dig på mig så gör det som en "riktig man" o ge dig på mig. Du gjorde ju ett tappert försök när du försökte göra narr av mig för att jag är tunnhårig men bättre kan du väl?

Jag vill inte ge mej på dej, bara det at du inte fattat vissa saker.men kom ner till Phuket i vinter så visar jag dej hur det funkar drinks.gif

Kumunkondee

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför skulle jag vilja ha det? Även om din störda personlighet gör det omöjligt att samtala med motsatta könet betyder det väl inte heller att alla är som du?

Själv föredrar jag någon som faktiskt är möjligt att leva med. Som man kan både samtala med och ha det mysigt med. Jag vet att detta går över ditt huvud men så är det.

Öppna ögonen. Inse att du är en jättetorsk eller en looser om du så önskar.

Inse att inte alla ser det som något mål att uppnå att bli som du.

Nu ska jag skrämma dig.. KÄRLEK.hört ordet innan utan att betala för dig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför skulle jag vilja ha det? Även om din störda personlighet gör det omöjligt att samtala med motsatta könet betyder det väl inte heller att alla är som du?

Själv föredrar jag någon som faktiskt är möjligt att leva med. Som man kan både samtala med och ha det mysigt med. Jag vet att detta går över ditt huvud men så är det.

Öppna ögonen. Inse att du är en jättetorsk eller en looser om du så önskar.

Inse att inte alla ser det som något mål att uppnå att bli som du.

Nu ska jag skrämma dig.. KÄRLEK.hört ordet innan utan att betala för dig?

levt med thai tjej sedan 89.

haft bar i phuket, restaurang i phuket, guesthause i phuket, gift sedan många år, två hasip, har åkeri e sverige nu..va har du????

Kumunkondee

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...