Jump to content
IGNORERAD

semester i phuket

Avregistrerad clion

Recommended Posts

Hej på er ska ju till phuket nu i dec undrar vad som finns å se typ Lars 60 reseberättelse tacksam för tips

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Ja du clion,du kan ju titta på alla varningar om att resa dit överhuvudtaget,du har ju jetski-maffian(beväpnade,huga)du har ju massinvasionen av katoyer nu när jänkarna semestrar där(men du gillar ju katoyer)men du är ju volvokille så det fixar du lätt :dance1: frugan ska väl med så då behöver du inte oroa dig,efter kl.19 sover du eller oxå är du barnvakt åt ditt eget barn :whistle: är lite avundsjuk på er,själv verkar jag inte komma ner förrens i mars :diablo: ha det gott Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

nu ska du inte retas :blink: måne.måste tiläga att jag inte gillar katojer.men visa måste jag erkänna är jäkligt snygga :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

måne jag är bara en i klubben .om du inte vill va med så säg till :crazy::rtfm:

Dela på andra sajter

eriksson ladyboysen ska tittas på i bkk

Dela på andra sajter

Clion skit i boom boom bar inte mycke o ha...

ja visst kan du tycka så. men jyst o skåla med hela MPR samtidigt om clion har aviserat klockslag

han är där. tror det är många som skulle byta plats med han då.

Jag själv kommer vara där i slutet av november några dagar. kanske jag kommer säga till i förväg eller får till

det via min bärbara data så vi kan skåla i realtid. Lite kluven om jag skall visas upp offentligt eller bära mörka solglasögon o keps. får se.

Dela på andra sajter

nja barlivet blir sparsamt med nu för tiden när man har lil grab å fru hade mer tänkt om det finns några sevärdheter eller liknande ska hyra bil så man kan åka runt.var kanske inte tydlig i inlägget om det :blink:

Dela på andra sajter

nja barlivet blir sparsamt med nu för tiden när man har lil grab å fru hade mer tänkt om det finns några sevärdheter eller liknande ska hyra bil så man kan åka runt.var kanske inte tydlig i inlägget om det :blink:

De största sevärdheterna i mitt tycke någon av alla fina öar som ligger runt om Phuket. En dagstur till Rayja Island te x kostar kanske 1000 Baht med speedboat, mat/dryck och lån av snorklingsutrustning + transport från/till hotellet. Grymt fin ö! Eller en tur til Phi Phi Islands, dagstur eller helst stanna ett par nätter.

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Dela på andra sajter

Hej Clion,

ni kan ju titta på showen på Fantasee som ligger strax norr om Patong och käka en buffe´ som serveras där innan föreställningen.

Har du hyr en Clio eller :whistle:

Ha det nu så trevligt.

Dela på andra sajter

Ja det var ju lite tunnsått med tips. (BAR RÄVAR) :crazy: så jag vart inne på sawade.com och hittade det jag sökte fjäril zoo vattenfall zoo national parker mm mm.fan jag måste ju använda min nya kamera.men en tur ut till ön som swippe rekommendera får det nog bli

Dela på andra sajter

Ta en tur upp till Big Buddha,den är ganska mäktig samt att du har en riktigt fin utsikt över Chalong,Kata och Karon. Sen om du gillar att snorkla så tycker jag du ska ta en båtresa till Raya ön. Men gör som vi gjorde förra året att köra bil runt hela ön,det var ganska trevligt samt att det finns en hel del fint o se på och samt kunna fota. Många vackra stränder.

Sen om du vill slappa av med en go drink efter en lång dag så rekommenderar jag att du åker upp till Reaggie Bar som ligger upp till bergen från kata,där har du en enorm utsikt och perfekt för lite romantik med damen och sitta där upp och njuta utav en go drink och se på solnedgång.

Dela på andra sajter

"fjäril zoo vattenfall zoo national parker"? Ja ok trodde inte att vuxna män gillade att gå på t ex "fjärils zoo" och dylikt så därför jag inte tipsade om dessa ställen. ;)

Men en sväng upp till view point så du kan ta en klassisk Phuket bild är ju ett måste. Sen finns det ju skjutbana (Phuket Shooting Range) som är riktigt nice, elefantridning osv men det är inga speciella sevärdheter kanske.

Förutom en sväng till redan nämda Rayja Island så kan jag reka en utflykt till "James Bond Island", en dagsutflykt dit med minibuss och båt kostar ca 650 baht och man brukar även besöka en grotta med en massa apor och några ställen till så det är ju ett billigt tidsfördriv och bjuder på många fototillfällen. :great:

Ha en trevlig resa och hoppas att det dyker upp många fina bilder på forumet sen. :yes:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Dela på andra sajter

tack för infon .upp 2you du rekommenderar samma ö som swippe kan man ta med bilen på nån färja?

Dela på andra sajter

tack för infon .upp 2you du rekommenderar samma ö som swippe kan man ta med bilen på nån färja?

Hej

Nej,det är en ganska liten ö,men grymt bra dyk o snorklings vatten. jag har för mig det tar ca 1 timma med båt dit ut,mycket fint..Dom har en restaurant där vid stranden och det brukar komma 2-3 varaner ner till restaurangen från skogen för att äta,personalen matar dom .dom är ganska mäktiga att se på.

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...