Tujtuj Inlagd Oktober 30, 2009 Dela Inlagd Oktober 30, 2009 Någon som har koll när denna kan tänkas släppas? Man hittar ju redan nu grymt bra priser med andra bolag, fr. 5400 och uppåt för ca. 30 dgr, för mars-april 2010. Skall man vänta på Thais priser eller passa på att boka med någon annan innan allt är slut tro.? Någon som vågar sig på en gissning om ca. priser med Thai för utresa i slutet på mars-början på april? Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Vårkampanjen är klar, kanonpris 8600:- plus skatter! Hittar du pris på 5400:- så varför inte boka?? vad är problemet??? Vilka bolag och datum hittar du detta billiga pris? Har du till Bkk ToR för 5 papp så e de väl bara o boka... eller vill du ner nån hundring extra? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Oktober 31, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 31, 2009 8600 + skatt?? Jaha, då blev det inte aktuellt med Thai i år då! Var det inte snack om att de skulle köra en prisoffensiv för att få turisterna att återvända? Varför jag ville kolla med Thai först var pga av två saker. Först och främst för att de flyger direkt men även för att frugan som är thai självklart tycker att det är världens bästa flygbolag! Att hon aldrig har flugit med något annat är enligt henne irrellevant . Jag har hittat resa med Turkish, 31 dgr med utresa 27/3 för 5381 kr, och ungefär samma resa med Finn för en femhundring mer. Lutar nog mot att jag bokar med Turkish då som jag faktiskt bara har hört gott om den senaste tiden. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Oktober 31, 2009 Dela Inlagd Oktober 31, 2009 Tujtuj, jag har flugit med Turkish och de är faktiskt mycket bra. Kan rekommendera att resa med dem. Sen frugans åsikter kan man sortera in under den så kallade Thailogiken... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Oktober 31, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 31, 2009 MaiChai skrev:"Sen frugans åsikter kan man sortera in under den så kallade Thailogiken..." Hehe...jo, det är väl ungefär så jag tänker också. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sawadee kaa Inlagd November 2, 2009 Dela Inlagd November 2, 2009 Vårkampanjen är klar, kanonpris 8600:- plus skatter! Hittar du pris på 5400:- så varför inte boka?? vad är problemet??? Vilka bolag och datum hittar du detta billiga pris? Har du till Bkk ToR för 5 papp så e de väl bara o boka... eller vill du ner nån hundring extra? 8600 kr + skatt kan väl omöjligen vara kampanjpris för Thai? Var har du hittat detta kampanjpris? vad jag hört så har väl Thai inte ens släppt sina biljetter för vår/sommarkampanjen eller har de det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd November 2, 2009 Trådstartare Dela Inlagd November 2, 2009 Jag trodde inte heller att de var släppta än. Jag har också svårt att tro att det nämnda priset skulle vara gällande. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd November 2, 2009 Dela Inlagd November 2, 2009 Tror att lamai är på skämt humör.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snucke Inlagd November 2, 2009 Dela Inlagd November 2, 2009 I och för sig lite senare men ett tips SAS kör kampanj April-Juni för 5100kr. Snucke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.