Jump to content
IGNORERAD

Skräddare i Pattis


Mankan

Recommended Posts

Jag tänkte sy upp några par byxor. Hade tänkt mig liknade fritidsbyxa med benficka eller liknade samt golfbyxor. Sydde upp tre par på en tidigare resa hos en skräddare i ”made in Thailand” området men de vart mer liknade kostymbyxor fast jag ville ha mer fritids stuk.

Någon som vet någon bra skräddare som kan sy annat än kostymbrallor?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mankan

Det är bara att gå på beach road mot walking street, så finns det hur många som helst.

Hi my friend, where are from.

Ahhh hej kompis ja hjälpa dig.

Finns många indier där nån måste kunna göra det du vill.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Tommy

Mankan,

Ta med dej de byxor du vill ha och be dem kopiera dem (de kan ta mått på dej om du växt ur dina favoriter).

TIT (This Is Thailand), de har nästan ingen egen fantasi, men kan kopiera prylar :thumbsup: .

Vi lyckades väldigt bra med dyn-överdrag till brorsans rullstolsdyna,

Kopiorna håller faktiskt bättre än de "Svenska" (Polska) -orginalen och de blev mycket billigare än vad "Hjälpmedelscentralen" i Gbg skulle ha, för reserver.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja dom har uppsökande verksamhet även inom det området precis som inom så många andra i det där landet! Hehehe

Finns en Bangladesh-Snubbe mitt på WS. till vänster efter nåt 7/11 & en "Kalle Baou Look Alike" som säljer Cd´s precis bredvid , han snackar flytande svenska då han pluggat till läkare i Uppsala för en massa år sen men det sket sig tydligen , skönt man vet skattepengarna går till nåt vettigt iaf.! Vart på kanelen ihop med den snubben ett antal gånger faktiskt men har aldrig låtit mig övertalas om några kläder då jag anser kläder är överreklamerat & framför allt i Thailand! :P

Here he is .. Mr.Tailor!!!!! clap1.gif

Picture 149_2.jpg

Picture 149_2.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Lysande, då skall jag ta mitt Singha linne och få ett nytt uppsytt.

Är det någon som kan rekommendera någon billig skomakare i samma stad, behöver nämligen sula om mina foppa tofflor?

[move]Tofflan-Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Strålande, då skall jag ta och beställa ett Chang linne i siden.

Någon som kan rekommendera en bra skomakare, behöver sula om mina flip flop.

[move]Skräddar Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Bibben

Bajsarnetvillingarna... Där borde nån behållt sin byxor på innan detta misstag skedde  :7:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest 113BOM

Quote

Bajsarnetvillingarna... Där borde nån behållt sin byxor på innan detta misstag skedde  :7:

jo du den stackars saten som tillverka dom borde dom ha klippt av snorren på

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

jo du den stackars saten som tillverka dom borde dom ha klippt av snorren på

:D

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...