Jump to content
IGNORERAD

Åldersskillnader


Kim

Recommended Posts

Vi umgås och känner många yngre thaitjejer som kommit med 20-25 år äldre män till Sverige, av någon anledning så har det efter ca 3 år tagir slut och dom nu jagar yngre attraktivare killar, trots att dom har mindre pengar än sina äldre landsmän..vissa vill ha både kakan och äta tårtan också.

Men visst jag har vänner som det skiljer 17-20 år mellan också och det funkar perfekt efter ca 5 års tid tillsammans.

Jag har lite svårt att förstå vissa förhållanden där åldersskillnaden är för stor, man har liksom inte samma intressen...är tjejen 22 och killen 55-60, njaeee i vissa fall är det naturligtvis kärlek men i dom flesta fall med den åldersskillnaden så är det nog degen och ett hopp om att skaffa det bra för familjen hemma i Thailand samt skaffa bra med deg på fickan innan äventyret går vidare...man vill göra stan och då är det nog inte så skoj att ha med sig farsan på O`Learys discogolv...och jag betvivlar att inte tjejen vill se en framtid med barn osv.

Men jag förstår alla karlar.dom trivs nog som tusan, det skulle jag också gjort..vem vill inte vara i den åldern och glänsa med stans snyggaste brudar :D:D

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Vikingen73

    3

  • Vaxet

    3

  • Kim

    2

  • Farang

    2

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Själv har jag haft/har långvarigt förhållande med en dam som är 10 år äldre och en annan som är 10 år yngre. För egen del verkar det att jag inte fastnar för någon viss ålder utan för individuella egenskaper.

Hälsning!

Svarten

Jag gillade också äldre tjejer... när jag var yngre. Och nu när jag är äldre så gillar jag yngre. ;)

Motsats upphetsar!  :Drogar-Mark-04(LBG): :Drogar-Mark-05(LBG):

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Åldersskillnaden sitter inte i ålderssiffran utan i mentaliteten hos paret.

Finns ju vissa 20 åriga kvinnor som är väldigt mogna mentalt, på samma sätt som det finns 60 åriga gubbar som är barnsligheten själv.

Det finns säkert 60 åringar och 20 åringar som går bra ihop.

Sedan är väl man 60 och kvinna 20 vanligare än tvärtom.

Jag skulle nog inte kunna tänka mig en 60 årig mamma san.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

ø¤º°GuruiT°º¤ø

Quote

Åldersskillnaden sitter inte i ålderssiffran utan i mentaliteten hos paret.

Finns ju vissa 20 åriga kvinnor som är väldigt mogna mentalt, på samma sätt som det finns 60 åriga gubbar som är barnsligheten själv.

Det finns säkert 60 åringar och 20 åringar som går bra ihop.

Sedan är väl man 60 och kvinna 20 vanligare än tvärtom.

Jag skulle nog inte kunna tänka mig en 60 årig mamma san.

BTT

BTT ,,, där steg du i mina grader... (mina ok . no comments needed)

Mvh: Nicke & Noynoi

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest forsnow2

Jag ser inga problem med ålderskillnader. Men det finns tillfällen då jag reagerar.

Efter 2½ år i Bangkok så har man sett en hel ålderskillnader vad det beträffar kvinnor och män.

Det som jag har reagerat på, är när 2 thaikvinnor jag känner som själva är i 30 års åldern talat om för mig att det skäms för sin äldre pojkvän. :-   Ok, Hon 30 den andra tjejen 35 år. Ja, så har vi pojkvän 1 från USA 60 år. Sen en Österrikare som är 63 år.

Vad de skäms för får jag låta vara osagt. Men kanske för att killen för gammal? (starkt att erkänna i såfall).

Jag har en finsk kompis hemma I stockholm som är 35 år som är ihop med en 55 årig svensk kvinna. De funkar! Har inte heller några invändingar över huvudtaget.

Det är 15 år åldersskillnad mellan mig och min Thailändska flickvän. (huuu, vilken äcklig gubbe jag är) :ahh::o

Sen så har vi ett praktexempel:

Kalle 78 år, vithårig, käpp, stapplar, shorts, knästrumpor, hörapparat osv.

Hand i hand med en 23 årig thailändska.

Visst är det KÄRLEK!!! Kom inte och säg nåt annat för då j.r :kort: :furious2:

:thumbsup: Ha en bra dag

Mvh

Martin

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Sen så har vi ett praktexempel:

Kalle 78 år, vithårig, käpp, stapplar, shorts, knästrumpor, hörapparat osv.

Hand i hand med en 23 årig thailändska.

Visst är det KÄRLEK!!! Kom inte och säg nåt annat för då j.r :kort: :furious2:

Köpt kärlek är också kärlek  :D:D:D

Sprang på ett liknande exempel i Pattaya, och gubben 80 år, frisk för sin ålder utan dom där attiraljerna,

förklarade för mig att tjejen 20 år var kär i honom på riktigt. Dom hade nämligen varit tillsammans i 2 år

och hon fick inte så mycket pengar om dagen så det var inte för dom.  :icon_lol:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nästa år blir det 100-årskalas ( frugan + jag =100).

Livet leker!

Janne

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ju bara svara för mig själv, men många håller säkert med :icon_mrgreen:

Initialt är ju utseendet en av dom avgörande faktorerna för att man ska bli intresserad ev en tjej.

Och är man 35 eller över så finns det ju inte så många riktigt attraktiva tjejer att tillgå i ens egen ålder.

Därför blir det lätt så att man flirtar med yngre tjejer.

:bs_offtopic: Fördelen med en ful tjej skulle väl vara att man får ha henne ifred.

Sedan jag skilde mig för ca åtta år sedan har jag uteslutande dejtat och haft umgänge :icon_redface: med tjejer mellan 20-30år, mestadels svenska eftersom jag tillbringar största delen av min tid här.

Sedan är det ju mycket annat som ska stämma för att det ska funka men personligen skulle jag inte ens försöka med någon jag inte är attraherad av rent fysiskt.

Tjejen 27 :bs_iloveyou: jag 45.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis i förskott då!

Trevlig resa.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför ska man bry sig.Jag är 8år äldre än min dam, som ser hon yngre ut än vad hon är..

Men det är väl samma för alla som bor ihop med en asiatisk kvinna..

Man får plussa på en 10 år, mot vad man gissar att dom är.. :laugh:

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Köpt kärlek är också kärlek  :D:D:D

Sprang på ett liknande exempel i Pattaya, och gubben 80 år, frisk för sin ålder utan dom där attiraljerna,

förklarade för mig att tjejen 20 år var kär i honom på riktigt. Dom hade nämligen varit tillsammans i 2 år

och hon fick inte så mycket pengar om dagen så det var inte för dom.  :icon_lol:

Men Farang, du har ju själv varit i Thailand flertal gånger...

Så vem utnyttjar vem???

han får sex.hon får pengar...båda är nöjda...tack och adjö

Jag tror nog du har samma åsikt.

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

ja det är väl inte nån stor ålders-skillnad mellan mig å frun bara 2 år men hon ser ju yngre ut än hon är ;D

Link to comment
Dela på andra sajter

Skillnaden mellan frugan och mig är 7 år.En annan skillnad är att förr hade jag mycket pengar,nu är det hon som har dom.  :ahh: Mvh Måne (jag är äldre även om det inte syns)  :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...