Jump to content
IGNORERAD

SAS Kampanj våren 2010


Drivern

Recommended Posts

Hej,

såg att SAS har släppt sin vårkampanj 12/4-15/6 ARN-BKK 5.095.Måste boka och betala senast 17 november.Skynda,skynda

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej igen,

det var inte den sidan jag har i mina favoriter,vet ej varför det blev så men adressen var dit

Link to comment
Dela på andra sajter

lamai64

Vi gör så gott vi kan men just vid kampanjer när det är hårt tryck på biljetter får man ha överseende med att förfrågningar på mail kan missas ibland och därför är en telefonkontakt ALLTID att föredra. Skulle tro att jag pratar för alla resebyråer.

Link to comment
Dela på andra sajter

lamai64

Vi gör så gott vi kan men just vid kampanjer när det är hårt tryck på biljetter får man ha överseende med att förfrågningar på mail kan missas ibland och därför är en telefonkontakt ALLTID att föredra.

Telefonkontakt är oftast inte att föredra för mig, har vare sig tid eller lust att sitta i telefon och vänta när det skall letas upp passande avgångar.

Skulle tro att jag pratar för alla resebyråer.

Och det gör du inte! vissa av dom stora drakarna på marknaden svarar alltid på nolltid.

Men som sagt var, detta är min erfarenhet.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

lamai64,

Jag ger mig! Jag vill verkligen inte diskutera enskilda saker på ett öppet forum.

Jag vet om att ni fick vänta på er förfrågan sist men jag tyckte det var utagerat idag.

Av de "mindre" nischade resebyråerna som Worldtravelteam, Jordenresor, Thailandresor,Asian Travel,

och Erawan Travel vet jag till 100% att man inte alltid hinner svara så snabbt som kunderna önskar.

Detta handlar till största delen om ekonomi av att de stora drakarna omsätter miljarder och har anställda

som enbart arbetar med att svara på mailförfrågningar. De flesta kunder som Siam Travel har idag är

återkommande kunder som vet hur vi arbetar och har överseende med att man kanske inte alltid får

supersnabba svar. Vi försöker alltid hinna med så långt det går men ibland under populära kampanjer med

ca, 200-300 förfrågningar per dag kanske man med facit borde ta in extra personal.

Slutligen, det är mänskligt att fela och jag ber er verkligen om ursäkt ifall vi inte kunde ge er den

service som alla våra kunder förtjänar. I Sverige finns det ca, 570 traditionella resebyråer ink.

internetresebyråerna som plockar biljetter från samma "pott" och visst är det underbart med mångfald och

konkurrens då det finns en resebyrå som passar alla. Fler kommentarer på detta känns bara onödigt.

Fortsatt trevlig helg.

/André

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...